Maar ik vind er wel een verschil in zitten of iemand zichzelf in de uitzending koopt of dat je vooraf even een Jupiler-reclame hebt. Dat eerste moet men gewoon niet toelaten natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
ZIjn bijdrages zijn erg normatief, en zeggen slechts deels iets over de posities van de clubs, En de VI-mannen over de financië moeten we ook niet willen.
Maar het is inderdaad gewoon een sponsor-ding, lijkt me, zoals dat bij ieder vast onderwerp dat het geval is.
Die 13 jarige jongen heeft Derksen onderanderen overtuigd dat hij ondanks zijn leeftijd toch de rubriek Abonnee mocht doen in de voetbal international. Verder had hij een tijd lang wel 3 vragen per aflevering welke er vaak dan ook doorheen kwamen. (Het kan ook zo zijn dat andere mensen gewoon onder zijn naam vragen instuurdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die demen bulbub die in de OP staat als vaste vragensteller? Ik kijk VI al een hele tijd maar ik heb die gast nog nooit gezien
Hij mocht ooit een keertje komen omdat zijn vragen er áltijd tussen zaten zoals Littlerabbit al zei.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die demen bulbub die in de OP staat als vaste vragensteller? Ik kijk VI al een hele tijd maar ik heb die gast nog nooit gezien
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Seam het volgende:
Frenk![]()
Leuke uitzending, mooie sneer nog naar Tijl
Welke sneer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Seam het volgende:
Frenk![]()
Leuke uitzending, mooie sneer nog naar Tijl
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef thedude0 het volgende:
Zag hem nog niet langs komen
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Heldquote:
zag hem ook op sigaarsnor staan in de commentsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
en iedereen hier maar zeggen dat mp4 trekken niet meer mogelijk is
Waarschijnlijk gekopieerd van hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zag hem ook op sigaarsnor staan in de comments
Nee hoor, ik vraag me af hoe ze die mp4 hebben gevonden, de iPad XML feed is uit de luchtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gekopieerd van hier.
De server is ook weer lekker snel zie ik. 981mb binnen 2 minutenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef thedude0 het volgende:
Dat programma heet 'Vriendenloterij Holland's Next Top Millionaire' (lekker lang en internationaal overigens).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef Seam het volgende:
Over die idioot die nu zo'n loterijshow show doet. Ik zal even kijken welke minuut dat was
Frenk moet minstens één keer per maand langskomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
Frenk moet ophoeren uit dat programma.
Frenk is een eindbaas!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
Frenk moet ophoeren uit dat programma.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Waar haal je deze wijsheid vandaan, vraag ik me dan af.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind Frenkie met afstand de beste gast van het seizoen. Hij heeft veel kennis over het spelletje, kan lekkere scherpe vragen aan Derksen stellen en heeft een prima gevoel voor VI-humor ("FC Dartmund"). Wat wil je nog meer?
lol, sorry voor de late reactie.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waar zijn deze uitspraken gedaan?
Heb je daar een verifieerbare bron voor?
Ik word namelijk een beetje moe (ook in het programma zelf dus) van maar in het wilde weg dingen te roepen zonder dat er enig journalistiek bewijs tegenover staat.
Frenk hangt me iets teveel de wijsneus uit, denkt iets teveel dat hij de show moet maken en stelt me teveel domme vragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Frenk moet minstens één keer per maand langskomen.
En weet je wat? Het verlies van Hansie-Hansie heb ik inmiddels ook wel verwerkt. Met een rotatie van Boskamp, Frenk, Emile en Dijkstra heb je gemiddeld veel leukere afleveringen dan met elke week Hansie. Naar wij dachten.
En die man van Gaydon spoel ik altijd door, net als Knudde. Dat is echt verschrikkelijk. Als die man nu gewoon één keer heel hard "HET GELD IS OP!" had geroepen aan het begin van het seizoen... Maar ja, hij betaalt dus hij mag kletsen. Niks aan te doen.
True, maar Frenkie kan zich toch wel een beetje aanpassen? Hoeveel kansen heeft Tijl Beckand wel niet gehad voordat ie optyfde...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[..]
[..]
lol, sorry voor de late reactie.![]()
Genee zei het vorige week op de radio, Frenk had na de uitzending geroepen "voor herhaling vatbaar!" waarop v.d.Gijp tegen Genee had gezegd "dacht het niet!". Genee vond zelf overigens ook het eerste half uur prima maar de rest te chaotisch, het was volgens hem "Frenk v.d. Linde interviewt Johan Derksen".
Dus ik denk niet dat we die nog een keer zien voorlopig. Jammer.
Heb je het nu over Genee of Dijkstra?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Frenk hangt me iets teveel de wijsneus uit, denkt iets teveel dat hij de show moet maken en stelt me teveel domme vragen.
Poelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Symer het volgende:
Beckand was lang niet zo detrimenteel voor het programma als Frenk. Een interviewer als Frenk ondermijnt de altijd uitstekende leiding van Genee en probeert het gesprek te veel over te nemen met vragen en invalshoeken die hij interessanter vindt dan Genee z'n voorzetjes.
Fons vd Poel deed dat beter. Derksen uitgebreid interviewen in z'n eigen programma en in VI gewoon een beetje meelullen.
Dan nog 10x liever Fons (of Beckand) dan Frenk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Poel. Voegt niets toe, nodig dan geen gast uit.
Over Frenk. Dijkstra is ook irritant natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je het nu over Genee of Dijkstra?
Geen groot fan van Erik maar hij durft in ieder geval wel zijn mening te geven ja. Dat siert hem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Seam het volgende:
En daarnaast was er een financiele deal met Tijl gemaakt, bij Frenk betwijfel ik dat
Erik vind ik leuk, past er goed tussen. Hij durft te zeggen wat hij vind, met een eigenzinnige mening en heeft een goede chemie met Rene en Johan.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef msnk het volgende:
Waar zijn die kwart miljoen views trouwens Suikeroom
okequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Suikeroom het volgende:
ik ging echt stuk bij Frenk zn FC Dartmund grap. kan er niks aandoen
Voor sensatie ga je maar naar DWDD...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Poel. Voegt niets toe, nodig dan geen gast uit.
Hij wauwelt en zeurt overal doorheen. Dat vind ik ook zo irritant aan hem. Als gast moet je je plaats weten en af en toe wat zinnige dingen zeggen of ongein uithalen, maar niet constant doorheen praten en hele serieuze (en domme) vragen stellen naar aanleiding van grappen van Gijp. Ik vind v/d Linden een soort Prem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef Piebe het volgende:
Door die Frenk van der Linden kwamen veel grappen van de anderen niet meer tot hun recht omdat meneer er meteen weer serieus op in ging. Waagde het volgens mij zelfs een keer een grap van Gijp te onderbreken. Niet de leukste gast dus imo, maar ik misschien dat ie zich de volgende keer wat beter gedraagt.
Held!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef thedude0 het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Morendo het volgende:
Een uitzending zonder Van der Gijp zou misschien ook wel eens aardig zijn.
Dat gezeur over 'Manolevje' en de 'vierde man' heb ik ook wel een beetje gehad. Hij begint een tikkeltje eendimensionaal te worden.quote:
Dus dan maar een keer zonder?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gezeur over 'Manolevje' en de 'vierde man' heb ik ook wel een beetje gehad. Hij begint een tikkeltje eendimensionaal te worden.
Het begint een beetje 'overkill' te worden. Een keer per week Gijp zou wat mij betreft beter zijn. Hetzelfde met Hansie: die moest je er ook niet twee keer per week bijhebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus dan maar een keer zonder?
Zat mensen die hem nog van zeer toegevoegde waarde vinden anders.
Dat zegt heel veel over iemands leven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef MaxC het volgende:
Manolevje is anders mijn favoriete item van het programma :-D
Omdat ik dat grappig vind heb ik meteen geen leven?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zegt heel veel over iemands leven.
Dan krijg je weer reacties van mensen waarom René er niet iedere keer bij is zoals toen met Hansiequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het begint een beetje 'overkill' te worden. Een keer per week Gijp zou wat mij betreft beter zijn. Hetzelfde met Hansie: die moest je er ook niet twee keer per week bijhebben.
Ik vind Gijp de laatste tijd ook te geforceerd overkomen,wil te nadrukkelijk de lachers op zijn hand krijgen. Soms is het zelfs tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het begint een beetje 'overkill' te worden. Een keer per week Gijp zou wat mij betreft beter zijn. Hetzelfde met Hansie: die moest je er ook niet twee keer per week bijhebben.
Ja, en nu weer lachen ouwe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef MaxC het volgende:
[..]
Omdat ik dat grappig vind heb ik meteen geen leven?
Soms slaat een grapje van Johan ook dood, Derksen dan ook maar meteen uit het programma gooien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind Gijp de laatste tijd ook te geforceerd overkomen,wil te nadrukkelijk de lachers op zijn hand krijgen. Soms is het zelfs tenenkrommend slecht.
Ik heb het ook niet over eruit gooien of over mindere toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Soms slaat een grapje van Johan ook dood, Derksen dan ook maar meteen uit het programma gooien?
Gijp heeft mi absoluut een toegevoegde waarde, ook buiten de humor om.
Niet mee eens. De nadruk lijkt misschien op humor te liggen, maar dat is alleen maar zo omdat je die momenten beter onthoudt. Als je kritisch naar een uitzending gaat kijken zie je dat allerlei onderwerpen gewoon normaal besproken worden. Af en toe merkt Johan op dat het programma niet té serieus moeten worden (genomen), Gijp brengt dat in de praktijk en zo voorkomen ze dat VI een 2e Studio Voetbal wordt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over eruit gooien of over mindere toegevoegde waarde.
Het spontane is een naar mijn idee een beetje weg.Het begint mij teveel komedie te worden daar ik keek het eerst altijd maar ik laat het tegenwoordig regelmatig schieten.
Maar ik vind Gijp gewoon geforceerd overkomen en dat werkt bij mij averechts, het spontane lijkt weg. Misschien heb ik het van de zomer wel teveel gekeken en ben ik het nu eventje moe dan kan ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Niet mee eens. De nadruk lijkt misschien op humor te liggen, maar dat is alleen maar zo omdat je die momenten beter onthoudt. Als je kritisch naar een uitzending gaat kijken zie je dat allerlei onderwerpen gewoon normaal besproken worden. Af en toe merkt Johan op dat het programma niet té serieus moeten worden (genomen), Gijp brengt dat in de praktijk en zo voorkomen ze dat VI een 2e Studio Voetbal wordt.
Momenteel zijn ze allemaal wat te lief voor elkaar, waardoor ze inderdaad wel erg vaak het zelfde onderwerp moeten aansnijden. En Genee weet dat Gijp zijn cliches het best aanslaan dus linkt hij zeer regelmatig aan de 4e man ofzo. Maar ach... het is nou niet of ik wat beters heb te doen op de maandag avond over het algmeen, dus ik blijf lekker kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar ik vind Gijp gewoon geforceerd overkomen en dat werkt bij mij averechts, het spontane lijkt weg. Misschien heb ik het van de zomer wel teveel gekeken en ben ik het nu eventje moe dan kan ook.
Het is idd wel zo dat Gijp met iets door blijft gaan als hij merkt dat het leuk gevonden wordt, maar daar stoor ik mij niet aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar ik vind Gijp gewoon geforceerd overkomen en dat werkt bij mij averechts, het spontane lijkt weg. Misschien heb ik het van de zomer wel teveel gekeken en ben ik het nu eventje moe dan kan ook.
Dat klopt wel idd. Genee zit ook vrijwel elke zondag bij Doordekken wel te vissen of hij Johan nog ergens kwaad mee kan maken, maar die tijd is gewoon voorbij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel zijn ze allemaal wat te lief voor elkaar,
Het probleem is ook wel een beetje dat het bij Gijp van 1 kant wordt, als er een grap over hem wordt gemaakt is hij direct een kwartier stil ofzo. Daardoor zal een item van hem ook nooit verder gaan dan het verhaal wat hij verteld, maar ik stop hier met kritisch doen want het blijft 1 van de weinige programma's buiten National Geografic en Discovery channel die ik standaard volgquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is idd wel zo dat Gijp met iets door blijft gaan als hij merkt dat het leuk gevonden wordt, maar daar stoor ik mij niet aan.
Als Gijp er een one man show van 90 minuten van zou proberen te maken zou het mij ook gaan vervelen, maar het lukt hem prima om z'n momentjes te kiezen.
Ik vind zijn analyses over het algemeen te star en simplistisch. Oke, dat is natuurlijk ook 'character', maar toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef Seam het volgende:
vd Gijp is ook een geweldige analist hoor, een van de beste van dit land.
Precies, als iemand een ruk pass geeft die echt in niemandsland terecht komt maakt hij er een veels te groot ding van en dan wil hij zo iemand weer wegzetten als een prutser of : "Die kan er echt helemáál niks van." Nee als je het allemaal vergelijkt met de Öziltjes, de Inestatjes en de Messi'tjes van deze wereld niet nee. Dan hoor/zie ik toch liever van Halst als analist die ook alles in een juist perspectief kan zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind zijn analyses over het algemeen te star en simplistisch. Oke, dat is natuurlijk ook 'character', maar toch.
Het is inderdaad van Himmelhoch jauchzend naar zu Tode betrübt. Hoewel ik hem ik in dat item in het blad VI soms weleens zinnige dingen hoor zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, als iemand een ruk pass geeft die echt in niemandsland terecht komt maakt hij er een veels te groot ding van en dan wil hij zo iemand weer wegzetten als een prutser of : "Die kan er echt helemáál niks van." Nee als je het allemaal vergelijkt met de Öziltjes, de Inestatjes en de Messi'tjes van deze wereld niet nee. Dan hoor/zie ik toch liever van Halst als analist die ook alles in een juist perspectief kan zien.
Ik zou ook liever 2x in de week 90 min naar Van Halst kijken, helaas zit dat er niet in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, als iemand een ruk pass geeft die echt in niemandsland terecht komt maakt hij er een veels te groot ding van en dan wil hij zo iemand weer wegzetten als een prutser of : "Die kan er echt helemáál niks van." Nee als je het allemaal vergelijkt met de Öziltjes, de Inestatjes en de Messi'tjes van deze wereld niet nee. Dan hoor/zie ik toch liever van Halst als analist die ook alles in een juist perspectief kan zien.
Waar ging het over ? Net gemist helaas. Iets over mening geven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan brandt gelijk de RTL-bazen af
Ik schakelde net te laat in. Ik hoorde iets over ivoren toren. Wat zei ie ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan brandt gelijk de RTL-bazen af
Hij vindt het belachelijk dat Twente niet wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar ging het over ? Net gemist helaas. Iets over mening geven.
Johan vindt het nergens op slaan dat Ajax wordt uitgezonden i.p.v. Twente. Hij had het over commerciële belangen die primeren boven journalistieke belangen. Bovendien hebben die RTL-bazen er volgens Johan totaal geen verstand van. Heerlijk dat hij dat over z'n werkgever zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar ging het over ? Net gemist helaas. Iets over mening geven.
Ook geen samenvatting ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vindt het belachelijk dat Twente niet wordt uitgezonden.
Wel een samenvatting, maar ze zenden Ajax uit. Terwijl dat nergens meer over gaat. Twente gaat nog wel ergens over volgens Johan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook geen samenvatting ?
En waarom niet ?
Dan moet ie niet bij een commerciële zender gaan werken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan vindt het nergens op slaan dat Ajax wordt uitgezonden i.p.v. Twente. Hij had het over commerciële belangen die primeren boven journalistieke belangen. Bovendien hebben die RTL-bazen er volgens Johan totaal geen verstand van. Heerlijk dat hij dat over z'n werkgever zegt.
Dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet ie niet bij een commerciële zender gaan werken.
Johan vindt het soms ook wel leuk te schoppen om het schoppen. Hoort ook wel een beetje bij z'n rolquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Belachelijk statement van Derksen. Ajax trekt over het algemeen veel meer kijkers + Twente gaat ook nergens meer over.
Ruud Hendriks, destijds baas van RTL, zei ooit 'Als de kijkers bloemkolen willen krijgen ze bloemkolen.'quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Belachelijk statement van Derksen. Ajax trekt over het algemeen veel meer kijkers + Twente gaat ook nergens meer over.
Zo simpel steekt Johan in elkaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef GGMM het volgende:
Derksen moet kotsen van de vrouw van Van Geel.
Dat is echt schoppen om 't schoppen. Als hij bij zijn blaadje moet kiezen om iets van Ajax of iets van Twente prominent te brengen, zal hij ook altijd kiezen voor Ajax omdat dat beter verkoopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan vindt het nergens op slaan dat Ajax wordt uitgezonden i.p.v. Twente. Hij had het over commerciële belangen die primeren boven journalistieke belangen. Bovendien hebben die RTL-bazen er volgens Johan totaal geen verstand van. Heerlijk dat hij dat over z'n werkgever zegt.
Precies hij is zelf zo commerciëel als de neten. Vorig jaar stonden er voetballers met hun favoriete auto in de VO omdat5 uit een enquette bleek dat Formule 1 de na voetbal populairste sport is onder de lezers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is echt schoppen om 't schoppen. Als hij bij zijn blaadje moet kiezen om iets van Ajax of iets van Twente prominent te brengen, zal hij ook altijd kiezen voor Ajax omdat dat beter verkoopt.
Precies, uiteindelijk doet hij zelf alles met zijn blad wat hij andere tv-zenders/clubs/spelers enz. verwijt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies hij is zelf zo commerciëel als de neten. Vorig jaar stonden er voetballers met hun favoriete auto in de VO omdat5 uit een enquette bleek dat Formule 1 de na voetbal populairste sport is onder de lezers.
Vanwaar dan zijn kritiekquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ontkent Johan nooit dat hij geen journalistiek bedrijft maar puur commercieel bezig is.
De enige die journalistiek bedrijft is Sjekquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ontkent Johan nooit dat hij geen journalistiek bedrijft maar puur commercieel bezig is.
al 2 jaar lang?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef msnk het volgende:
Zou Manolev misschien de verkeerde schoenen hebben?
Manolev laat tenminste veel meer zien dan Cissé...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Denk niet dat hij veel slimmer is dan Cissé.
Dat valt wel mee. PSV had de nodige mazzel. 9 van de 10 keer wint Lille met de 2e keus zo'n wedstrijd gewoon met 4-1 of 3-0 ofzo. Dan had er niemand geklaagd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een debiel die trainer van Lille.
Van Gaal ging in zijn succesvolle Ajax-periode uit van wedstrijd tot5 wedstrijd en won alles. Nou ja bijna dan.
Dan had PSV vandaag gewoon met 4-1 of 5-1 gewonnen. Die Hazard viel trouwens gigantisch tegen. Is dat nou dat toptalent?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. PSV had de nodige mazzel. 9 van de 10 keer wint Lille met de 2e keus zo'n wedstrijd gewoon met 4-1 of 3-0 ofzo. Dan had er niemand geklaagd.
Schijnbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
\Die Hazard viel trouwens gigantisch tegen. Is dat nou dat toptalent?
Het gaat dus namelijk juist om die ene wedstrijd en de twe3e bij Lille. Wat een idioot.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. PSV had de nodige mazzel. 9 van de 10 keer wint Lille met de 2e keus zo'n wedstrijd gewoon met 4-1 of 3-0 ofzo. Dan had er niemand geklaagd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Genee: "aldus het testbeeld van RTL7, Johan Derksen"
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop niet dat ze te lang over Van Der Boog gaan lullen...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk heeft ie geen broer...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is niet gratisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
dat niemand zich in het publiek helemaal lamzuipt met gratis pilsen dan de uitzending verstoort.
Volgens mij is de pils op rantsoen. Ze krijgen geloof ik maar 2 biertjes per persoon.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
dat niemand zich in het publiek helemaal lamzuipt met gratis pilsen dan de uitzending verstoort.
Hij heeft moeite met presteren onder druk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
Stenders denkt de hele tijd bij zichzelf: 'Zeg nou wat, geef ook je mening!'
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
ik wil cafe gelul over voetbal, niet studie voetbal
Hij hoort bij SBS6 thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:57 schreef pberends het volgende:
Jan Joost van Gangelen. Ontsla die flapdrol toch.
Vind dat ie het wel goed doet hoor..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:57 schreef pberends het volgende:
Bij Vi Oranje was hij wel leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:57 schreef pberends het volgende:
Prima presentator.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Vind dat ie het wel goed doet hoor..
cameravrees heeft hij bij 3FM ook last van hij is een van de weinige DJ's die nooit de studiocam aan zettenquote:
Ik vind z'n onderdeel gewoon bagger (plus zijn kop).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Vind dat ie het wel goed doet hoor..
Feyenoord - Ajax kun je ook alleen nog maar klassieker noemen want een topper is Feyenoord niet.quote:
Er zijn twee klassiekers in Nederland.quote:
Het gaat om rivaliteit. Niet om historie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
psv had in de 70 jaren ook een gouden tijd hoor.. die club heeft ook historie.. maar als je je blind staart op ajax feyenoord zie je dat idd niet..
Dat PSV ook zeer succesvol is geweest maakt nog niet dat de wedstrijden tussen Ajax en PSV een echte klassieker zijn. De rivaliteit ontbreekt gewoon daarvoor. Bij Ajax en Feyenoord komt dat van twee kanten. Bij Ajax en PSV komt dat toch voornamelijk bij PSV weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
psv had in de 70 jaren ook een gouden tijd hoor.. die club heeft ook historie.. maar als je je blind staart op ajax feyenoord zie je dat idd niet..
Feyenoordsupporters kwamen vorig jaar het veld op voor de wedstrijd tegen Twente, om te vertellen dat ze Twente moesten laten winnen. Rivaliteit staat los van sportieve prestaties.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
maar bij feyenoord kan je de laatste jaren niet meer van rivaliteit spreken tussen ajax.. daar is feyenoord te slecht voor.
Haha dat was geweldig jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoordsupporters kwamen vorig jaar het veld op voor de wedstrijd tegen Twente, om te vertellen dat ze Twente moesten laten winnen.
Het gaat niet om de notering op de ranglijst. Het gaat om het gevoel dat beide partijen bij de wedstrijd hebben. Dat is bij Ajax PSV gewoon een stuk minder dan bij Ajax Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
maar bij feyenoord kan je de laatste jaren niet meer van rivaliteit spreken tussen ajax.. daar is feyenoord te slecht voor. dan ebt dat gevoel ook langzaam weg.
En als het geen klassieker is, waarom zou het geen klassieker kunnen worden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
Who cares of het een klassieker is of niet.. wij hebben zelf een klassieker, een liedje ..HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMM
Schrap die rotzooi gewoon 100%quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Fc Knudde is geen succesnummer
Er haakt dus weer een sponsor afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef Heufd het volgende:
[..]
"Rustig aan Johan", aldus Manders in een sms aan Genee.
Laten we het hopen. Dat Graydon gelul is het saaiste gedeelte uit het programma.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er haakt dus weer een sponsor af
Ik wil die dorpsidioten in een bouwmarkt terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Averroes het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat Graydon gelul is het saaiste gedeelte uit het programma.
Was wel vermakelijker! Maar dat kan dan ook al snel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil die dorpsidioten in een bouwmarkt terug.
Ik ook. Plus ik ben ajacied.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
ik hoop ook dat ajax wint btw : P voor de competitie.
daar zat ik ook op te wachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoiets heet een piepelmanager, Johan!
Een uitzending zonder Genee...quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Morendo het volgende:
Een uitzending zonder Van der Gijp zou misschien ook wel eens aardig zijn.
wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Dat Johan zich hiervoor leent.Hij is geen clown.
ja alles voor het goede doelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Dat Johan zich hiervoor leent.Hij is geen clown.
Dat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
11000 is niet veel voor zo'n reclamepraatje
Dat dus...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:34 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft Johan trouwens een dikke kop weer.
kijkcijfers voor VI zijn gemiddeld toch best hoog? 800k misschien?quote:
Precies, een halfminuutje reclame kost meer. Gelukkig is het wel een a-typisch RTL7 merk. Anders zou ik er toch wel een dubbel gevoel aan over houden.quote:
Voor het goede doel dus wat maakt het uit iedereen blij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, een halfminuutje reclame kost meer. Gelukkig is het wel een a-typisch RTL7 merk. Anders zou ik er toch wel een dubbel gevoel aan over houden.
Vrijdags rond de 400kquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kijkcijfers voor VI zijn gemiddeld toch best hoog? 800k misschien?
Was maar één aflevering. En Graydonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi klote dus, Graydon zei nog IETS over voetbal / voetbalclubs.. als ze nu al gaan beginnen met een faggot met playmobil kapsel die dus écht niks te vertellen heeft..
Dat is werkelijk een wijvenwinkel. Liever had selexyz reclame gemaakt, daar kom ik bijna altijd...quote:
Klopt, maar het wel wat meer dan 11.000 euro mogen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Temlin het volgende:
[..]
Voor het goede doel dus wat maakt het uit iedereen blij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi klote dus, Graydon zei nog IETS over voetbal / voetbalclubs.. als ze nu al gaan beginnen met een faggot met playmobil kapsel die dus écht niks te vertellen heeft..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
Dat denk ik ook altijd bij die voetbal commentators, vertellen ze altijd waar die negers vandaan komen.. 3e steen rechts woont zijn oma etc.. maar of het nou een corner of doeltrap was dat zag hij niet goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |