kijkcijfers voor VI zijn gemiddeld toch best hoog? 800k misschien?quote:
Precies, een halfminuutje reclame kost meer. Gelukkig is het wel een a-typisch RTL7 merk. Anders zou ik er toch wel een dubbel gevoel aan over houden.quote:
Voor het goede doel dus wat maakt het uit iedereen blij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, een halfminuutje reclame kost meer. Gelukkig is het wel een a-typisch RTL7 merk. Anders zou ik er toch wel een dubbel gevoel aan over houden.
Vrijdags rond de 400kquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kijkcijfers voor VI zijn gemiddeld toch best hoog? 800k misschien?
Was maar één aflevering. En Graydonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi klote dus, Graydon zei nog IETS over voetbal / voetbalclubs.. als ze nu al gaan beginnen met een faggot met playmobil kapsel die dus écht niks te vertellen heeft..
Dat is werkelijk een wijvenwinkel. Liever had selexyz reclame gemaakt, daar kom ik bijna altijd...quote:
Klopt, maar het wel wat meer dan 11.000 euro mogen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Temlin het volgende:
[..]
Voor het goede doel dus wat maakt het uit iedereen blij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi klote dus, Graydon zei nog IETS over voetbal / voetbalclubs.. als ze nu al gaan beginnen met een faggot met playmobil kapsel die dus écht niks te vertellen heeft..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
Dat denk ik ook altijd bij die voetbal commentators, vertellen ze altijd waar die negers vandaan komen.. 3e steen rechts woont zijn oma etc.. maar of het nou een corner of doeltrap was dat zag hij niet goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |