Er zijn twee klassiekers in Nederland.quote:
Het gaat om rivaliteit. Niet om historie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
psv had in de 70 jaren ook een gouden tijd hoor.. die club heeft ook historie.. maar als je je blind staart op ajax feyenoord zie je dat idd niet..
Dat PSV ook zeer succesvol is geweest maakt nog niet dat de wedstrijden tussen Ajax en PSV een echte klassieker zijn. De rivaliteit ontbreekt gewoon daarvoor. Bij Ajax en Feyenoord komt dat van twee kanten. Bij Ajax en PSV komt dat toch voornamelijk bij PSV weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
psv had in de 70 jaren ook een gouden tijd hoor.. die club heeft ook historie.. maar als je je blind staart op ajax feyenoord zie je dat idd niet..
Feyenoordsupporters kwamen vorig jaar het veld op voor de wedstrijd tegen Twente, om te vertellen dat ze Twente moesten laten winnen. Rivaliteit staat los van sportieve prestaties.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
maar bij feyenoord kan je de laatste jaren niet meer van rivaliteit spreken tussen ajax.. daar is feyenoord te slecht voor.
Haha dat was geweldig jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoordsupporters kwamen vorig jaar het veld op voor de wedstrijd tegen Twente, om te vertellen dat ze Twente moesten laten winnen.
Het gaat niet om de notering op de ranglijst. Het gaat om het gevoel dat beide partijen bij de wedstrijd hebben. Dat is bij Ajax PSV gewoon een stuk minder dan bij Ajax Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
maar bij feyenoord kan je de laatste jaren niet meer van rivaliteit spreken tussen ajax.. daar is feyenoord te slecht voor. dan ebt dat gevoel ook langzaam weg.
En als het geen klassieker is, waarom zou het geen klassieker kunnen worden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
Who cares of het een klassieker is of niet.. wij hebben zelf een klassieker, een liedje ..HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMM
Schrap die rotzooi gewoon 100%quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Fc Knudde is geen succesnummer
Er haakt dus weer een sponsor afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef Heufd het volgende:
[..]
"Rustig aan Johan", aldus Manders in een sms aan Genee.
Laten we het hopen. Dat Graydon gelul is het saaiste gedeelte uit het programma.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er haakt dus weer een sponsor af
Ik wil die dorpsidioten in een bouwmarkt terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Averroes het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat Graydon gelul is het saaiste gedeelte uit het programma.
Was wel vermakelijker! Maar dat kan dan ook al snel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil die dorpsidioten in een bouwmarkt terug.
Ik ook. Plus ik ben ajacied.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
ik hoop ook dat ajax wint btw : P voor de competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |