Zit je nu Maitjes startpost te gebruiken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Lotusss het volgende:
Does
Laatste post was van me:
2e foto erg mooi en de 3e ook...
Omdat het gewoon oude troep was? Alleen het koper heeft nog waarde, de rest zou ik ook gewoon weggooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Pumatje het volgende:
ben populair op direct message.
iedereen wil weten waarom ik mijn souvenirs terug heb gelegd in de leopard1 vanmiddag![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na 1991 zijn alleen maar (op achja's jongetjes na) watjes geboren
Al geëditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit je nu Maitjes startpost te gebruiken?
dit dus!quote:
niet tegelijkertijd hequote:
nee, natuurlijk niet. ik heb geen bontkraag!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef gerco94 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. ik heb geen bonTkraag!
gaan we zien bij de CIOS test jonge!!quote:
en, zijn ze gevaarlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben trouwens een V&V'er in het wild tegengekomen.
Nah, hier op het platteland valt dat wel een beetje mee. Echter heb ik die knaap van mij goed in de oren lopen prenten dat hij (brildragend en papa is ondertussen al 5 brillen achter de wagen) van zich af moet bijten als iemand het nodig vindt om zijn bril te slopen, desnoods met hulpmiddelen. Lees: een stuk hout of een stoeptegel oid. En dat is goed gelukt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef m.k het volgende:
[..]
wat jammer is alleen is dat ze tegenwoordig op zijn minst met 30 man terug komen en dan ook nog met messenheb ik zelf ook een keer mogen meemaken
En toen ben je schreeuwend en huilend, als een klein meisje, weggelopen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben trouwens een V&V'er in het wild tegengekomen.
Viel wel mee geloof ik, maar ik heb 'm niet proberen te aaien.quote:
Is er een bontkraag parkour doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
gaan we zien bij de CIOS test jonge!!
Fijn dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Clan het volgende:
[..]
En toen ben je schreeuwend en huilend, als een klein meisje, weggelopen?
wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is er een bontkraag parkour doen?
dat ik godver te druk bezig met met glee kijken dan dat 2broekies me uit willen dagen voor een partijtje tandjestuffenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
Kut, mijn bier is op, gauw naar de kofferbak!
in dat geval ga jij winnenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na 1991 zijn alleen maar (op achja's jongetjes na) watjes geboren
moet je morgen wel even je "onderweg bier" bijvullenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog 24 vriendjes in de kofferbak.
Godver je hebt gelijk, ik moet morgen naar de Bernhard kazerne... Kut, niet over nagedacht...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef m.k het volgende:
[..]
moet je morgen wel even je "onderweg bier" bijvullen
Vriendjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog 24 vriendjes in de kofferbak.
* Lotusss meldtquote:
Gezellige meedrinkers bij defensie. In de burgermaatschappij ben je al heel snel een alcoholist.quote:
Wat moet je morgen in het oh zo mooie Amersfoort doen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Godver je hebt gelijk, ik moet morgen naar de Bernhard kazerne... Kut, niet over nagedacht...
Snap je nu waarom ik Defensie in wil?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezellige meedrinkers bij defensie. In de burgermaatschappij ben je al heel snel een alcoholist.
Ja maar stiekem zijn we toch allemaal samen via dit subforum en vooral dit topicquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Sloggi het volgende:
Gezellig meedrinken in je eentje achter de PC?
Afstemming. Verder laat ik me er niet over uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat moet je morgen in het oh zo mooie Amersfoort doen dan?
If you'd tell us, you'd have to kill us??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afstemming. Verder laat ik me er niet over uit.
http://www.youropi.com/nl(...)rts-bier-proeven-505quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat moet je morgen in het oh zo mooie Amersfoort doen dan?
Ach, of ik dat nou in de niet te betalen Paresto bar doe of in mijn piere eentje met de Fok maten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Sloggi het volgende:
Gezellig meedrinken in je eentje achter de PC?
Als je een keer tijd hebt, kom je een keer bij ER en mij zuipenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, of ik dat nou in de niet te betalen Paresto bar doe of in mijn piere eentje met de Fok maten.
Ik hou me aanbevolen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een keer tijd hebt, kom je een keer bij ER en mij zuipen
pff ik wel maar ben me ID kwijtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet zo'n behoefte aan alcohol vandaag.
Ze is vreemd gegaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
Krijg net een telefoontje van de vrouw, die was naar de ouderavond geweest. Die knuppel van mij schijnt dus 1 van de besten van de klas te zijn...![]()
Hij lijkt dus niet op papa...
Proost!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Pumatje het volgende:
zit dus nu in bed aan het bier door dit gelul he
dank u..quote:
Volgende stap is haar chanteren met deze informatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker!
hoe staat het met de plannen voor de 4 daagse?quote:
Een fucking nerd is het. (en wat ben ik daar blij mee, ik ging elke dag met een zure bek naar school, maar hij vindt het gewoon leuk.)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgende stap is haar chanteren met deze informatie.
Een heerlijk stukje erotiek is dat altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn koude vriend Hertog Jan gaan nu van zijn kroonkurk ontdaan worden.
Bloed met koud/lauw water uitwassen en eventueel met groene Biotex.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking nerd is het. (en wat ben ik daar blij mee, ik ging elke dag met een zure bek naar school, maar hij vindt het gewoon leuk.)
Nu maar mijn hoop vestigen op de jongste. Ik weet zeker dat die meer op mij lijkt gezien zijn gedrag. Die stompt zijn broer tenminste met blokken hout in elkaar. (oh wat een bloed op de grond!)
Ohh ja, goede. Ga daar snel mee aan de slag!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef m.k het volgende:
[..]
hoe staat het met de plannen voor de 4 daagse?
Mwoah, ik stoor me niet zo aan de ruzies de ze onderling hebben, ook ik had een broertje. Maar ik mag dat wel, als de oudste weer eens de baas wil spelen over de jongste en die vindt daar weer wat van. Een paar maanden geleden timmerde de jongste de oudste met de punt van zo'n houten bouwblokje op zijn schedel, overal bloed... zat ik weer te schelden dat hij de vloer vuil zat te maken.quote:
ja want beperkte inschrijvingen enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, goede. Ga daar snel mee aan de slag!
Toen ik vroegãh (ja ik was toen ook nog een meisje) op mijn bek ging, vroeg mijn vader ook altijd of de tegels nog heel warenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, ik stoor me niet zo aan de ruzies de ze onderling hebben, ook ik had een broertje. Maar ik mag dat wel, als de oudste weer eens de baas wil spelen over de jongste en die vindt daar weer wat van. Een paar maanden geleden timmerde de jongste de oudste met de punt van zo'n houten bouwblokje op zijn schedel, overal bloed... zat ik weer te schelden dat hij de vloer vuil zat te maken.
Is natuurlijk lulkoek, maar het blokje en schedel zijn wel echt gebeurd.
Ik kijk noodgedwongen tegen een rood vitaminendrankje aan, multivitaminen rode vruchten staat op het pak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn koude vriend Hertog Jan gaan nu van zijn kroonkurk ontdaan worden.
Kan nooit goed voor je lichaam zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kijk noodgedwongen tegen een rood vitaminendrankje aan, multivitaminen rode vruchten staat op het pak.
Ik heb nog nooit zoveel vitaminen binnengekregen als afgelopen week, zoete zooi is dat zeg, dan nog liever een kop koffie, maar daar is het weer te laat voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan nooit goed voor je lichaam zijn!
Geweldig! Dat soort uitspraken hou ik van!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik vroegãh (ja ik was toen ook nog een meisje) op mijn bek ging, vroeg mijn vader ook altijd of de tegels nog heel waren
en Marokkanen thee dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan nooit goed voor je lichaam zijn!
Die is best lekkerquote:
Ik heb een keer op een avond richting Weert 2 blikken black booster naar binnen gewerkt, ik heb geloof ik 2 dagen niet geslapen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel vitaminen binnengekregen als afgelopen week, zoete zooi is dat zeg, dan nog liever een kop koffie, maar daar is het weer te laat voor.
Wij pakken een biertje...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Weer helemaal klaar voor de nachtdienst. Snel een bakkie pakken.
Roger.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Deels. Maar alleen via de geruchtenmolen. Ik ga dus even op zoek naar andere bronnen.
Ze gaan er veertig Patriots bij kopen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij pakken een biertje...
Btw, de nieuwe plannen (werkgroep en geruchten) mbt luverd en de Peel al gehoord?
En nee, die gooi ik hier niet op een forum.
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze gaan er veertig patriots bij kopen?
Dat kun je wel raden denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Lightning_NL het volgende:
AchJa, is het positief of negatief?
Ernstig negatief voor zowel klu als kl.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Lightning_NL het volgende:
AchJa, is het positief of negatief?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij pakken een biertje...
Btw, de nieuwe plannen (werkgroep en geruchten) mbt luverd en de Peel al gehoord?
En nee, die gooi ik hier niet op een forum.
Mijn PM nog gelezen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]!
altijd nog beter dan je bataljon op Marktplaats tegen komen
zoiets..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Jullie zitten op de schopstoel (voor zover er iemand is die daar niet op zit op het moment binnen Defensie)?
Claus, Bartje, Julia, Irene, Vollenhoven, maar die Trix en die Lex vind ik maar niets, als dát onze 6e koning moet worden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef AchJa het volgende:
Ik zit nu Majesteit te kijken.
Jaja, ik ben koningsgezind.
Overigens was Crutzen vroegah veel leuker, of begin ik toch echt oud te worden?
Er is in het verleden zelfs sprake geweest dat de PRTL maten een zwarte baret zouden krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zoiets..
heb geen idee. Wil niet weg, wil met tanks blijven werken.
Ik wil enkel nog mijn zwarte baret op..
Waag 't is er niet voor te bidd'nquote:
Prins pils! Dat geeft al een voordeel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Claus, Bartje, Julia, Irene, Vollenhoven, maar die Trix en die Lex vind ik maar niets, als dát onze 6e koning moet worden?
?quote:
Totaal geen uitstraling, krampachtig, staat soms wat dromerig te kijken, nee, dan stond Bart dat uniform toch beter, die heeft sowieso veel voor defensie gedaan en met name veteranen, die Lex moet dat nog verdienen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prins pils! Dat geeft al een voordeel.
'k bid nie vur brun bonen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Clan het volgende:
[..]
?
Nee, die man waar elk jaar een boek over uit komt, wapenhandel, weer een buitenechtelijk kind, echt fantastische man, heel toevallig valt zijn naam nu op tv bij Pauw en Witteman ivm kinderen.
Oh, Bernhard. Ik dacht al..... Bartje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Clan het volgende:
[..]
?
Nee, die man waar elk jaar een boek over uit komt, wapenhandel, weer een buitenechtelijk kind, echt fantastische man, heel toevallig valt zijn naam nu op tv bij Pauw en Witteman ivm kinderen.
uiteraard...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is in het verleden zelfs sprake geweest dat de PRTL maten een zwarte baret zouden krijgen.
Bartje en Julia noemden wij diequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, Bernhard. Ik dacht al..... Bartje?
Bennie was ook baas der bazen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Totaal geen uitstraling, krampachtig, staat soms wat dromerig te kijken, nee, dan stond Bart dat uniform toch beter, die heeft sowieso veel voor defensie gedaan en met name veteranen, die Lex moet dat nog verdienen.
Wijlen mijn vader had op het laatst best veel weg van Bernhard.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, Bernhard. Ik dacht al..... Bartje?
Vond? Ik vind het nog steeds een geweldige vent ook al is hij dood.quote:
Ik heb wsl een geschiedenisles gemist, de laatste die voorbij kwam was Hugo de Groot.quote:vooral dat hij in een kist kroop om de duitsers te pesten. Best ballen voor een prins.
Correct en tevens juist.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
Ik heb wsl een geschiedenisles gemist, de laatste die voorbij kwam was Hugo de Groot.
In maart ergens?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
uiteraard...
goed idee eigelijk.
Pfff ik begin echt zenuwachtig te worden i.v.m speech hillen.
+1quote:
Is ook veel mythevorming hoor, net zoals dat schieten op de moffen in Zeeland, en dat vliegen was alleen boven Frankrijk, en Hotel de Wereld bijde capitulatie was een grote scene voor het nageslacht. Monty had weinig op met die prins die zich overal tegenaan bemoeide, maar het leest natuurlijk allemaal als een jongensboek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
ik vond B. ook geniaal...
vooral dat hij in een kist kroop om de duitsers te pesten. Best ballen voor een prins.
Word verkennerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zoiets..
heb geen idee. Wil niet weg, wil met tanks blijven werken.
Ik wil enkel nog mijn zwarte baret op..
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Word verkenner
Ook zo'n zwarte pet.
Dat schieten was toch in de tuin van Soestdijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Is ook veel mythevorming hoor, net zoals dat schieten op de moffen in Zeeland, en dat vliegen was alleen boven Frankrijk, en Hotel de Wereld bijde capitulatie was een grote scene voor het nageslacht. Monty had weinig op met die prins die zich overal tegenaan bemoeide, maar het leest natuurlijk allemaal als een jongensboek.
Die zwarte pet is alleen maar goed om je olie peilstok mee af te vegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Word verkenner
Ook zo'n zwarte pet.
Hoezo? Verkenners bij de LMB hebben gewoon een rode op hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Word verkenner
Ook zo'n zwarte pet.
Leuke film!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om "Beneath Hill 60" te kijken.
Iemand een idee waar en of dat online kan?
Hij was nog even teruggekomen met de boot, en heeft toen, volgens de overlevering, nog even met luchtdoel op Duitse vliegtuigen geschoten, ergens in Zeeland.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat schieten was toch in de tuin van Soestdijk?
Regel ik, misschien volgende week nog!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
+1
En mocht je meer info willen over Hugo de Groot... Slot Loevestein is ook een veerpont-ritje van ons vandaan
Als je het vantevoren aangeeft, dan kan ik wel wat regelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Regel ik, misschien volgende week nog!
Als het uitkomt natuurlijk.
Ik hou je/ jullie op de hoogte, ik heb best wel een druk programma ondertussen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je het vantevoren aangeeft, dan kan ik wel wat regelen
Er zijn toch wel iets meer verkenners binnen defensie dan alleen bij de LMBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoezo? Verkenners bij de LMB hebben gewoon een rode op hoor.
Bij Ieper vind je nog steeds de kraters ( tegenwoordig meertjes ) van een rij van de zwaartste tunnelexplosies uit WO I, dat moeten ontploffingen geweest zijn die aan atoombommen deden denken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leuke film!
Online... zou het niet weten, FTD is tot 1 maart nog in de lucht...
Ja maar het kwam over alsof je wou zeggen dat ze alleen zwarte baretten droegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Er zijn toch wel iets meer verkenners binnen defensie dan alleen bij de LMB.
3 uur?!?!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Thaboel het volgende:
Gvd intotaal 3uur met het scharreltje gebelt vandaag
jup. Gister ookal. Kijk echt uit naar mn telefoonrekening! Oja en ze is nog leuk op oefeningquote:
de echte verkenners dragen die wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Ja maar het kwam over alsof je wou zeggen dat ze alleen zwarte baretten droegen.
Ik ben er geweest. Hill 60 en The Caterpillar zijn erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij Ieper vind je nog steeds de kraters ( tegenwoordig meertjes ) van een rij van de zwaartste tunnelexplosies uit WO I, dat moeten ontploffingen geweest zijn die aan atoombommen deden denken.
Thx.quote:
Voordat ik een bril aanschafte, liep ik thuis altijd met die gasmaskerbrilletjes rond, dat zag totaal niet uit, maar ik zag wel een stuk beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef Bouke-p het volgende:
En toen flikkerde mn bril uitelkaarDus nu loop ik weer met mn dienstbril
Ben je ook in die vredestoren ( de nieuwe ) van Ieper geweest?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Hill 60 en The Caterpillar zijn erg indrukwekkend.
heb ik ook, type defensiebril :p en desnoods nog mn balistische bril. Maar ff naar de bazaar en de lokale zonnebrillenboer gevraagd mn bril te fixen. En voor euro heb ik weer mn goeie bril op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Maitje het volgende:
Wat heb je ervan geleerd?
Altijd een (mooie en goeie) reserve bril meenemen
Jup.. was alleen erg druk..quote:
Die defensiebril is nouja... grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
heb ik ook, type defensiebril :p en desnoods nog mn balistische bril. Maar ff naar de bazaar en de lokale zonnebrillenboer gevraagd mn bril te fixen. En voor euro heb ik weer mn goeie bril op.
En als ik weer thuis ben ga ik lenzen dragen! Hoe doen andere deffers met bril dit tijdens dienst? De door de baas verstrekte bril of je eigen? en tijdens groene dingen?
Succesquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Vronsky het volgende:
Weeeeeeh, om 16:00 sollicitatie gesprek.
Dank u, het is nu meer een kenningsmakingsgesprek blijkbaar! Heb al een soort van sollicitatiegesprek overleefd per telefoonquote:
Ik zou gewoon een def-bril verstrekt hebben moeten krijgen. Na een maand na begin van de opleiding toch maar eens contact genomen met mn mgd waar dat ding bleef. Na een paar weken nog steeds niets dus moest ik maar weer even een nieuwe afspraak bij het CML maken voor nieuwe oogmetingquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
heb ik ook, type defensiebril :p en desnoods nog mn balistische bril. Maar ff naar de bazaar en de lokale zonnebrillenboer gevraagd mn bril te fixen. En voor euro heb ik weer mn goeie bril op.
En als ik weer thuis ben ga ik lenzen dragen! Hoe doen andere deffers met bril dit tijdens dienst? De door de baas verstrekte bril of je eigen? en tijdens groene dingen?
Net 'gekocht'. Dat Australisch accent is echt 'n ramp, zonder fatsoenlijke ondertitelingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om "Beneath Hill 60" te kijken.
Iemand een idee waar en of dat online kan?
Oow, de brillen zijn dus al wat aan de beter handquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef Bouke-p het volgende:
@Maitje,
ik heb t "nieuwe" montuur van de dienstbril, niet dat ouwe ronde dingen laseren gaat wel ja. Ik heb mn ogen ook al laten tsten in het CMH en het kan. Kost alleen zo rond de 2500/3000 per oog, vind ik erg veel... en de baas vergoed het niet.
Mn vrouw heeft al een paar jaar maand lenzen, die kan ze gewoon een maand dag en nacht inhouden. Ik denk dat ik dat ook maar ga proberen, ik ben alleen benieuwd hoe dat met groene dingen gaat. Met mijn geluk zal ik ze wel net op het verkeerde moment kwijtraken ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een def-bril verstrekt hebben moeten krijgen. Na een maand na begin van de opleiding toch maar eens contact genomen met mn mgd waar dat ding bleef. Na een paar weken nog steeds niets dus moest ik maar weer even een nieuwe afspraak bij het CML maken voor nieuwe oogmeting. Veels te druk dus het is er nooit van gekomen. Dus eigenlijk permanent lenzen gedragen, ook tijdens bivaks. Soms 2 nachten achter elkaar met een set in geslapen. Gaat opzich wel aardig als je je ogen beetje vochtig houd, al worden ze wel wat rood. Maar echt ideaal was het niet. Eens kijken of ik straks gewoon mn brilrecept, die ik hier nog steeds heb liggen, bij de mgd in amersfoort kan afgeven, wellicht dat zij er wat beter mee omgaan.
ze kunnen het wel...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Mn vrouw heeft al een paar jaar maand lenzen, die kan ze gewoon een maand dag en nacht inhouden. Ik denk dat ik dat ook maar ga proberen, ik ben alleen benieuwd hoe dat met groene dingen gaat. Met mijn geluk zal ik ze wel net op het verkeerde moment kwijtraken ofzo
Overigens heb ik de monocles voor mn balistische bril erg snel gekregen. Ik kwam dr 1,5 week voor ik ging achter dat je dus ook voor die bril monocles kunt krijgten. Dus hup, cmh bellen. Ow ja dat kan, maar dan moeten uw ogen gemeten worden. Een oud recept is nit voldoende, we hebben het erg druk en weinig tijd. Over een maand hebben we plek voor u! Nou.... ik ga over een dikke week naar Afghanistan dus kan het eerder. Owww nou das prima hoor! kunt u nu deze kant opkomen?
En 2 dagen later vielen de glazen op de mat.
Je krijgt heldere, gele en donkere glazenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef hoogvlieger het volgende:
netjes netjes. Heb je bij de ballistische bril ook nog verschillende glazen? Geloof dat standaard de oranje is eh?
Idd!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:57 schreef EllaN het volgende:
Zaagmans is weer geweest.. Op naar het weekend.
Er zijn geloof ik 19 van die werkgroepen aangesteld. Ik heb de "geruchten" van de werkgroep lua alweer gehoord, de baas van dat groepje (lua kol) is een vent die al 25 jaar op algemene stoelen zit en alles dus heeft ingevuld met zijn "parate" PRTL/ koude oorlog kennis van 25 jaar geleden...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Pumatje het volgende:
vraag me nu ook echt af hoe die werkgroepen werken...
zoiezo zitten er vast genoeg burgers tussen
Roger.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Esses het volgende:
Achja: http://mpbundels.mindef.nl/11_serie/11_55/11_55_605.htm
edit: Te groot voor fok
Dat worden dure tijdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Thaboel het volgende:
Gewerkt. En heb dr alweer anderhalf uur bellen opzitten
Voor de rest....quote:
Oh..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks gezelligs aan, gewoon werk. Dus koffie en aan de slag!
Nope.. al denken ze vast en zeker dat ik een penny benquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me niet al te moeilijk te regelen in jouw geval.
de Jager?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nope.. al denken ze vast en zeker dat ik een penny ben
Esses zit hier gewoon strafbare feiten te verzamelen!quote:Edit: Esses weet het al
ja van 8 tot 5 zit ze int bos. En daarna mag ze vertoeven op de harskamp.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat worden dure tijden. Ze was op oefening zei je ook toch?
Stel je voor dat er oefentoelage uitbetaald moet worden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja van 8 tot 5 zit ze int bos. En daarna mag ze vertoeven op de harskamp.
Nou, dan zijn de mensen aan de poort foutquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
de Jager?[/quote[
Penny's zijn paardenmeisjes, aangezien er een manege zit.
[quote]
[..]
Esses zit hier gewoon strafbare feiten te verzamelen!
verdient zij ook niet. Fucking in een verwarmde boogtenten. Gnk zooi. Gister heeft ze een halve dag met een 3wieler lopen klotenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stel je voor dat er oefentoelage uitbetaald moet worden!
Dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
verdient zij ook niet. Fucking in een verwarmde boogtenten. Gnk zooi. Gister heeft ze een halve dag met een 3wieler lopen kloten
Was (is???) toch zo'n Donald Duck voor vrouwen die Penny?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
Nou, dan zijn de mensen aan de poort fout
Hahaha joah idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was (is???) toch zo'n Donald Duck voor vrouwen die Penny?
zodra ze wat gaat doen is er niks aan de hand hoorquote:
Jij deed gemakshalve maar niets?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha joah idd.
Maar ik heb op een soort van "boeren" school gezeten, daar had je dan de boeren, en de penny;s (de meisjes die de paarden opleiding deden).. en ik zat bij geen van beide overigens.
En bedankt, nu mag ik het bier van het beeldscherm poetsen...quote:Maar goed, er komen bij die poort een aantal keer per dag van de penny kutjes.. dus ja
Gebruik de middelen die je hebt en goed voor jezelf zorgen! Een ander doet dat niet voor je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zodra ze wat gaat doen is er niks aan de hand hoormaar een beetje in een tentje zitten..
GNK moet altijd paraat 'zitten' voor als weer een oen zijn vingers eraf heeft geknald met oefeningquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zodra ze wat gaat doen is er niks aan de hand hoormaar een beetje in een tentje zitten..
Jawel, ik deed als of ik veel studeerde en werd uiteindelijk paraveterinairquote:
quote:En bedankt, nu mag ik het bier van het beeldscherm poetsen...
De MAS?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha joah idd.
Maar ik heb op een soort van "boeren" school gezeten, daar had je dan de boeren, en de penny;s (de meisjes die de paarden opleiding deden).. en ik zat bij geen van beide overigens.
Maar goed, er komen bij die poort een aantal keer per dag van de penny kutjes.. dus ja
Ik neem aan dat dat de naam van de school is en niet de opleiding, Middelbaar Agragische School is meer een soort 'boeren' school.quote:
Hmm... nee zo is het nooit genoemd bij mij op school. Je kunt er vele dingen leren maar is niet speciafiek gericht alleen op MAS.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat de naam van de school is en niet de opleiding, Middelbaar Agragische Opleiding is meer een soort 'boeren' school.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef Maitje het volgende:
Jawel, ik deed als of ik veel studeerde en werd uiteindelijk paraveterinair
Ja, ben nog bezig....quote:
Nee, het is dierenartsassistente, alleen elke boerenlul die je van de straat plukt kun je tot dierenartsassistente benoemen, maar ik heb er voor gestudeerd en mag ik mijzelf paraveterinair noemen... (al heeft het mij 3 jaar gekost om het goed te spellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Is dat hetzelfde als dierenarts of serieus grabbelen in paarden en koeien? (dat deden wij nl. zelf, inclusief dat trek hem eruit apparaat)
[..]
Ja, ben nog bezig....
Een beetje zoals de hospik bij Defensie, tegenwoordig noemt een soldaat met EHBO zich ook al hospik maar heeft daar ook geen studie in gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, het is dierenartsassistente, alleen elke boerenlul die je van de straat plukt kun je tot dierenartsassistente benoemen, maar ik heb er voor gestudeerd en mag ik mijzelf paraveterinair noemen... (al heeft het mij 3 jaar gekost om het goed te spellen).
Al moet ik wel zeggen dat ik bijna net zoveel weet als een dierenarts. Wordt enkel alleen behandeld als grof vuil...
Ik heb er al eens 3 uit een koe getrokken (vandaar ook de term grabbelton, die is toen maar verzonnen door ons) Ze waren alleen alle 3 dood. Niet dat ik ook maar enige "dierenkunde" opleiding gehad heb, maar heb jaren op boerderijen gewerkt. Arm erin, poten vinden en trekken (jaja, leuk) tot falen. De hond er standaard bij, die likt ze mooi schoon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Trouwens, heb alleen maar in de "vagina" van schapen gezeten.. voelt warm hoor!
Als je dat maar bij mensen laat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er al eens 3 uit een koe getrokken (vandaar ook de term grabbelton, die is toen maar verzonnen door ons) Ze waren alleen alle 3 dood. Niet dat ik ook maar enige "dierenkunde" opleiding gehad heb, maar heb jaren op boerderijen gewerkt. Arm erin, poten vinden en trekken (jaja, leuk) tot falen. De hond er standaard bij, die likt ze mooi schoon.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Een beetje zoals de hospik bij Defensie, tegenwoordig noemt een soldaat met EHBO zich ook al hospik maar heeft daar ook geen studie in gedaan.
Er is eigenlijk niets mooiers dan een levend wezen ter wereld te brengen. Ik heb veel lammetjes ter wereld gebracht, idd erin met de hand en zoeken naar de pootjes, alles recht leggen en dan trekken...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er al eens 3 uit een koe getrokken (vandaar ook de term grabbelton, die is toen maar verzonnen door ons) Ze waren alleen alle 3 dood. Niet dat ik ook maar enige "dierenkunde" opleiding gehad heb, maar heb jaren op boerderijen gewerkt. Arm erin, poten vinden en trekken (jaja, leuk) tot falen. De hond er standaard bij, die likt ze mooi schoon.
Hier in het dorp heb ik het ook vaker gezien, en alles wat dood is gaat dan in zo'n grote ton voor op het erf, daar zie je soms de grootste misbaksels tussen liggen, biggen met 5 poten of 1 oog, ziet er allemaal niet uit, om maar over de stank te zwijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij def precies werkt..
[..]
Er is eigenlijk niets mooiers dan een levend wezen ter wereld te brengen. Ik heb veel lammetjes ter wereld gebracht, idd erin met de hand en zoeken naar de pootjes, alles recht leggen en dan trekken...
Zou stiekem nog wel een keer bij een koe willen doen
Heb alleen 1x gehad, was met stage en werden we gebeld dat er een schaap aan het bevallen was, maar het lam kwam er niet uit.
Wij er naar toe, lag dat arme ding in de zon te branden.
Dus ik leg dat schaap goed neer, die boer trekt aan dat lam dat al dood is.. trekt ie gekko zo hard dat hij zo dat lammetje zijn poot eraf trekt.
Ik lag dubbel.. (zullen wel zenuwen geweest zijn). Daarna pakte die er een mes bij en moesten we het lam eruit snijden...
Ja, dat gaat in een ton of onder zo'n lijkenkap en dan wordt het eens in de zoveel weken opgehaald. Is altijd wel triestquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Hier in het dorp heb ik het ook vaker gezien, en alles wat dood is gaat dan in zo'n grote ton voor op het erf, daar zie je soms de grootste misbaksels tussen liggen, biggen met 5 poten of 1 oog, ziet er allemaal niet uit, om maar over de stank te zwijgen.
Dan ga je dus echt tot je oksel erin als het een beetje meezit. Vaak bonden wij een touw aan de poten, dat maakt het leven wat eenvoudiger. En daarna aan de "krik".quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Maitje het volgende:
Er is eigenlijk niets mooiers dan een levend wezen ter wereld te brengen. Ik heb veel lammetjes ter wereld gebracht, idd erin met de hand en zoeken naar de pootjes, alles recht leggen en dan trekken...
Zou stiekem nog wel een keer bij een koe willen doen
Schapen heb ik weinig ervaring mee. Maar de boeren een beetje kennende zal er wel een botte Herder tevoorschijn zijn gekomen.quote:Heb alleen 1x gehad, was met stage en werden we gebeld dat er een schaap aan het bevallen was, maar het lam kwam er niet uit.
Wij er naar toe, lag dat arme ding in de zon te branden.
Dus ik leg dat schaap goed neer, die boer trekt aan dat lam dat al dood is.. trekt ie gekko zo hard dat hij zo dat lammetje zijn poot eraf trekt.
Ik lag dubbel.. (zullen wel zenuwen geweest zijn). Daarna pakte die er een mes bij en moesten we het lam eruit snijden...
Dat is de natuur, wat ik vorig jaar zag hier was een hele wij met witte lammetjes en daar zat één zo'n pikzwarte tussen, zag apart uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat in een ton of onder zo'n lijkenkap en dan wordt het eens in de zoveel weken opgehaald. Is altijd wel triest
Ja touwtjes eraan en trekken... alleen bij schapen was dat niet nodig, soms overigens wel. En ik heb vrij dunnen maar grote handen (of vingers) dus het was makkelijk om bij de lammetjes te komen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ga je dus echt tot je oksel erin als het een beetje meezit. Vaak bonden wij een touw aan de poten, dat maakt het leven wat eenvoudiger. En daarna aan de "krik".
Whehehe joahquote:Schapen heb ik weinig ervaring mee. Maar de boeren een beetje kennende zal er wel een botte Herder tevoorschijn zijn gekomen.
Haha das leuk hé!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is de natuur, wat ik vorig jaar zag hier was een hele wij met witte lammetjes en daar zat één zo'n pikzwarte tussen, zag apart uit.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef Maitje het volgende:
Op mijn stage hadden we 2 zwarte. Helaas brak 1 met het bevallen zijn borstbeen en overleed ter plekke.
De ander had ik gehaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ik ben tussen de koeien opgegroeid. Dat ik "stoere" foto's heb doet niets af aan jou ervaringen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Maitje het volgende:
Kijk achja.. jij hebt uber stoere foto's van missies.. ik van leuke lammetjes![]()
Nee das waar...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben tussen de koeien opgegroeid. Dat ik "stoere" foto's heb doet niets af aan jou ervaringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Nee daar ben ik niet in geweest. Wel in het Flanders Field museum en natuurlijk om 2000 uur aan de ceremonie onder de Menenpoort deelgenomen. Erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Ben je ook in die vredestoren ( de nieuwe ) van Ieper geweest?
Mmmmmm, lams vlees.quote:
quote:
quote:
Ik wacht gerust afquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kon zo snel niet 1 vinden met de krik.
Avond!quote:
Lekker... Met knoflookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik denk dat ik zo de shoarmaboer maar ga bellen om wat te laten bezorgen.
Echt wel!quote:
Ik mis na de verhuizing nog steeds mijn vaste shoarma boer, oh wat was die goed! (en vooral de super zweetdruppel saus die hij had)quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik denk dat ik zo de shoarmaboer maar ga bellen om wat te laten bezorgen.
Ah, was er weer een pittige discussie over LMB en de Mariniers in een topic?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij net ziek gegeten aan popcorn![]()
Het is idd knap lastig om een goede shoarmaboer te vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mis na de verhuizing nog steeds mijn vaste shoarma boer, oh wat was die goed! (en vooral de super zweetdruppel saus die hij had)
Die vent kwam uit Iran, zijn broer was/is jachtvlieger daar. Maar dat eten van hem!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is idd knap lastig om een goede shoarmaboer te vinden.
Haha nee...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, was er weer een pittige discussie over LMB en de Mariniers in een topic?
Jawohl.quote:
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gebruik de middelen die je hebt en goed voor jezelf zorgen! Een ander doet dat niet voor je.
Is volgens mij laagvlieggebied, maar daar kan Lightning je wsl een beter antwoord op geven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, reed vandaag door de Betuwe (Geldermalsen, Tricht en Buurmalsen), viel me op dat er daar al sedert enige weken Chinooks, Cougars en Apaches oefenen. Laagvliegen dus. Oefening daar gaande?
Mooi om dat weer eens te zien.
Oh, je bent verliefd!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat is waar!
@clan tja dat is ook waar! Maar gewoon puur omhaar dwars te zitten zeg ik dat ze het niet verdient!
Net godver weer een uur zitten bellen
Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is volgens mij laagvlieggebied, maar daar kan Lightning je wsl een beter antwoord op geven.
En op uitzending als het kon, twee minuten per maand per satcom naar thuisfront bellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, je bent verliefd!!!
Vroegah moesten we munten in een telefoon knikkeren.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article8088013.ecequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, reed vandaag door de Betuwe (Geldermalsen, Tricht en Buurmalsen), viel me op dat er daar al sedert enige weken Chinooks, Cougars en Apaches oefenen. Laagvliegen dus. Oefening daar gaande?
Dank je Clan. Maar dit was gewoon overdag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Clan het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article8088013.ece
Die vliegen natuurlijk van de Veluwe terug naar Gilze Rijen
Ach... Alles went he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En op uitzending als het kon, twee minuten per maand per satcom naar thuisfront bellen.
En dan steeds "over" roepen
Dat is géén laagvlieggebied. Dat betekent dat onze minimumvlieghoogte daar 150 voet is, wat ongeveer 50 meter is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Was dit dinsdag? En reed jij in een oranje-wit bestelbusje? Van west naar oost?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je Clan. Maar dit was gewoon overdag.
Wel mooi te zien hoe die Apaches met elkaar een soort kat en muis spelletje speelde. Had m'n wagen speciaal ff stilgezet om het te aanschouwen.
Haha ja denk het wel ja! Ach zolang het kan is het leuk! Zondag een lekker ontbijtje van drquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de fossielen van defensie!
Ahw lovebirdsquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat is waar!
@clan tja dat is ook waar! Maar gewoon puur omhaar dwars te zitten zeg ik dat ze het niet verdient!
Net godver weer een uur zitten bellen
Een TNT bestelbusje? Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Was dit dinsdag? En reed jij in een oranje-wit bestelbusje? Van west naar oost?
Tien jaar geleden waren er nog veel veteranen uit WO I aanwezig, ik heb het zelf ook toen eens bezocht. Op de begraafplaatsen vind je veel Britse scholieren die daar projecten doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet in geweest. Wel in het Flanders Field museum en natuurlijk om 2000 uur aan de ceremonie onder de Menenpoort deelgenomen. Erg indrukwekkend.
Dan heb ik jou ook gezien. Je reed op een provinciale weg van west naar oost rond 15:45.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een TNT bestelbusje? Ja
Ik zag gisteren een Chinook rondvliegen daarzo.
Tuurlijk, hou jezelf vooral niet in! Wat wij vroegah moesten ontberen kan natuurlijk nooit de reden zijn waarom het tegenwoordig niet zou kunnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha ja denk het wel ja! Ach zolang het kan is het leuk! Zondag een lekker ontbijtje van dr(als ik mezelf in hou met de drank)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |