Waag 't is er niet voor te bidd'nquote:
Prins pils! Dat geeft al een voordeel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Claus, Bartje, Julia, Irene, Vollenhoven, maar die Trix en die Lex vind ik maar niets, als dát onze 6e koning moet worden?
?quote:
Totaal geen uitstraling, krampachtig, staat soms wat dromerig te kijken, nee, dan stond Bart dat uniform toch beter, die heeft sowieso veel voor defensie gedaan en met name veteranen, die Lex moet dat nog verdienen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prins pils! Dat geeft al een voordeel.
'k bid nie vur brun bonen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Clan het volgende:
[..]
?
Nee, die man waar elk jaar een boek over uit komt, wapenhandel, weer een buitenechtelijk kind, echt fantastische man, heel toevallig valt zijn naam nu op tv bij Pauw en Witteman ivm kinderen.
Oh, Bernhard. Ik dacht al..... Bartje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Clan het volgende:
[..]
?
Nee, die man waar elk jaar een boek over uit komt, wapenhandel, weer een buitenechtelijk kind, echt fantastische man, heel toevallig valt zijn naam nu op tv bij Pauw en Witteman ivm kinderen.
uiteraard...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is in het verleden zelfs sprake geweest dat de PRTL maten een zwarte baret zouden krijgen.
Bartje en Julia noemden wij diequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, Bernhard. Ik dacht al..... Bartje?
Bennie was ook baas der bazen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Totaal geen uitstraling, krampachtig, staat soms wat dromerig te kijken, nee, dan stond Bart dat uniform toch beter, die heeft sowieso veel voor defensie gedaan en met name veteranen, die Lex moet dat nog verdienen.
Wijlen mijn vader had op het laatst best veel weg van Bernhard.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, Bernhard. Ik dacht al..... Bartje?
Vond? Ik vind het nog steeds een geweldige vent ook al is hij dood.quote:
Ik heb wsl een geschiedenisles gemist, de laatste die voorbij kwam was Hugo de Groot.quote:vooral dat hij in een kist kroop om de duitsers te pesten. Best ballen voor een prins.
Correct en tevens juist.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
Ik heb wsl een geschiedenisles gemist, de laatste die voorbij kwam was Hugo de Groot.
In maart ergens?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
uiteraard...
goed idee eigelijk.
Pfff ik begin echt zenuwachtig te worden i.v.m speech hillen.
+1quote:
Is ook veel mythevorming hoor, net zoals dat schieten op de moffen in Zeeland, en dat vliegen was alleen boven Frankrijk, en Hotel de Wereld bijde capitulatie was een grote scene voor het nageslacht. Monty had weinig op met die prins die zich overal tegenaan bemoeide, maar het leest natuurlijk allemaal als een jongensboek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
ik vond B. ook geniaal...
vooral dat hij in een kist kroop om de duitsers te pesten. Best ballen voor een prins.
Word verkennerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zoiets..
heb geen idee. Wil niet weg, wil met tanks blijven werken.
Ik wil enkel nog mijn zwarte baret op..
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Word verkenner
Ook zo'n zwarte pet.
Dat schieten was toch in de tuin van Soestdijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Is ook veel mythevorming hoor, net zoals dat schieten op de moffen in Zeeland, en dat vliegen was alleen boven Frankrijk, en Hotel de Wereld bijde capitulatie was een grote scene voor het nageslacht. Monty had weinig op met die prins die zich overal tegenaan bemoeide, maar het leest natuurlijk allemaal als een jongensboek.
Die zwarte pet is alleen maar goed om je olie peilstok mee af te vegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Word verkenner
Ook zo'n zwarte pet.
Hoezo? Verkenners bij de LMB hebben gewoon een rode op hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Word verkenner
Ook zo'n zwarte pet.
Leuke film!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om "Beneath Hill 60" te kijken.
Iemand een idee waar en of dat online kan?
Hij was nog even teruggekomen met de boot, en heeft toen, volgens de overlevering, nog even met luchtdoel op Duitse vliegtuigen geschoten, ergens in Zeeland.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat schieten was toch in de tuin van Soestdijk?
Regel ik, misschien volgende week nog!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
+1
En mocht je meer info willen over Hugo de Groot... Slot Loevestein is ook een veerpont-ritje van ons vandaan
Als je het vantevoren aangeeft, dan kan ik wel wat regelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Regel ik, misschien volgende week nog!
Als het uitkomt natuurlijk.
Ik hou je/ jullie op de hoogte, ik heb best wel een druk programma ondertussen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je het vantevoren aangeeft, dan kan ik wel wat regelen
Er zijn toch wel iets meer verkenners binnen defensie dan alleen bij de LMBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoezo? Verkenners bij de LMB hebben gewoon een rode op hoor.
Bij Ieper vind je nog steeds de kraters ( tegenwoordig meertjes ) van een rij van de zwaartste tunnelexplosies uit WO I, dat moeten ontploffingen geweest zijn die aan atoombommen deden denken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leuke film!
Online... zou het niet weten, FTD is tot 1 maart nog in de lucht...
Ja maar het kwam over alsof je wou zeggen dat ze alleen zwarte baretten droegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Er zijn toch wel iets meer verkenners binnen defensie dan alleen bij de LMB.
3 uur?!?!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Thaboel het volgende:
Gvd intotaal 3uur met het scharreltje gebelt vandaag
jup. Gister ookal. Kijk echt uit naar mn telefoonrekening! Oja en ze is nog leuk op oefeningquote:
de echte verkenners dragen die wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Ja maar het kwam over alsof je wou zeggen dat ze alleen zwarte baretten droegen.
Ik ben er geweest. Hill 60 en The Caterpillar zijn erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij Ieper vind je nog steeds de kraters ( tegenwoordig meertjes ) van een rij van de zwaartste tunnelexplosies uit WO I, dat moeten ontploffingen geweest zijn die aan atoombommen deden denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |