pff ik wel maar ben me ID kwijtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet zo'n behoefte aan alcohol vandaag.
Ze is vreemd gegaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
Krijg net een telefoontje van de vrouw, die was naar de ouderavond geweest. Die knuppel van mij schijnt dus 1 van de besten van de klas te zijn...![]()
Hij lijkt dus niet op papa...
Proost!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Pumatje het volgende:
zit dus nu in bed aan het bier door dit gelul he
dank u..quote:
Volgende stap is haar chanteren met deze informatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker!
hoe staat het met de plannen voor de 4 daagse?quote:
Een fucking nerd is het. (en wat ben ik daar blij mee, ik ging elke dag met een zure bek naar school, maar hij vindt het gewoon leuk.)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgende stap is haar chanteren met deze informatie.
Een heerlijk stukje erotiek is dat altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn koude vriend Hertog Jan gaan nu van zijn kroonkurk ontdaan worden.
Bloed met koud/lauw water uitwassen en eventueel met groene Biotex.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking nerd is het. (en wat ben ik daar blij mee, ik ging elke dag met een zure bek naar school, maar hij vindt het gewoon leuk.)
Nu maar mijn hoop vestigen op de jongste. Ik weet zeker dat die meer op mij lijkt gezien zijn gedrag. Die stompt zijn broer tenminste met blokken hout in elkaar. (oh wat een bloed op de grond!)
Ohh ja, goede. Ga daar snel mee aan de slag!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef m.k het volgende:
[..]
hoe staat het met de plannen voor de 4 daagse?
Mwoah, ik stoor me niet zo aan de ruzies de ze onderling hebben, ook ik had een broertje. Maar ik mag dat wel, als de oudste weer eens de baas wil spelen over de jongste en die vindt daar weer wat van. Een paar maanden geleden timmerde de jongste de oudste met de punt van zo'n houten bouwblokje op zijn schedel, overal bloed... zat ik weer te schelden dat hij de vloer vuil zat te maken.quote:
ja want beperkte inschrijvingen enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, goede. Ga daar snel mee aan de slag!
Toen ik vroegãh (ja ik was toen ook nog een meisje) op mijn bek ging, vroeg mijn vader ook altijd of de tegels nog heel warenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, ik stoor me niet zo aan de ruzies de ze onderling hebben, ook ik had een broertje. Maar ik mag dat wel, als de oudste weer eens de baas wil spelen over de jongste en die vindt daar weer wat van. Een paar maanden geleden timmerde de jongste de oudste met de punt van zo'n houten bouwblokje op zijn schedel, overal bloed... zat ik weer te schelden dat hij de vloer vuil zat te maken.
Is natuurlijk lulkoek, maar het blokje en schedel zijn wel echt gebeurd.
Ik kijk noodgedwongen tegen een rood vitaminendrankje aan, multivitaminen rode vruchten staat op het pak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn koude vriend Hertog Jan gaan nu van zijn kroonkurk ontdaan worden.
Kan nooit goed voor je lichaam zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kijk noodgedwongen tegen een rood vitaminendrankje aan, multivitaminen rode vruchten staat op het pak.
Ik heb nog nooit zoveel vitaminen binnengekregen als afgelopen week, zoete zooi is dat zeg, dan nog liever een kop koffie, maar daar is het weer te laat voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan nooit goed voor je lichaam zijn!
Geweldig! Dat soort uitspraken hou ik van!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik vroegãh (ja ik was toen ook nog een meisje) op mijn bek ging, vroeg mijn vader ook altijd of de tegels nog heel waren
en Marokkanen thee dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan nooit goed voor je lichaam zijn!
Die is best lekkerquote:
Ik heb een keer op een avond richting Weert 2 blikken black booster naar binnen gewerkt, ik heb geloof ik 2 dagen niet geslapen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel vitaminen binnengekregen als afgelopen week, zoete zooi is dat zeg, dan nog liever een kop koffie, maar daar is het weer te laat voor.
Wij pakken een biertje...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Weer helemaal klaar voor de nachtdienst. Snel een bakkie pakken.
Roger.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Deels. Maar alleen via de geruchtenmolen. Ik ga dus even op zoek naar andere bronnen.
Ze gaan er veertig Patriots bij kopen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij pakken een biertje...
Btw, de nieuwe plannen (werkgroep en geruchten) mbt luverd en de Peel al gehoord?
En nee, die gooi ik hier niet op een forum.
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze gaan er veertig patriots bij kopen?
Dat kun je wel raden denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Lightning_NL het volgende:
AchJa, is het positief of negatief?
Ernstig negatief voor zowel klu als kl.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Lightning_NL het volgende:
AchJa, is het positief of negatief?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij pakken een biertje...
Btw, de nieuwe plannen (werkgroep en geruchten) mbt luverd en de Peel al gehoord?
En nee, die gooi ik hier niet op een forum.
Mijn PM nog gelezen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]!
altijd nog beter dan je bataljon op Marktplaats tegen komen
zoiets..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Jullie zitten op de schopstoel (voor zover er iemand is die daar niet op zit op het moment binnen Defensie)?
Claus, Bartje, Julia, Irene, Vollenhoven, maar die Trix en die Lex vind ik maar niets, als dát onze 6e koning moet worden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef AchJa het volgende:
Ik zit nu Majesteit te kijken.
Jaja, ik ben koningsgezind.
Overigens was Crutzen vroegah veel leuker, of begin ik toch echt oud te worden?
Er is in het verleden zelfs sprake geweest dat de PRTL maten een zwarte baret zouden krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zoiets..
heb geen idee. Wil niet weg, wil met tanks blijven werken.
Ik wil enkel nog mijn zwarte baret op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |