in dat geval ga jij winnenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na 1991 zijn alleen maar (op achja's jongetjes na) watjes geboren
moet je morgen wel even je "onderweg bier" bijvullenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog 24 vriendjes in de kofferbak.
Godver je hebt gelijk, ik moet morgen naar de Bernhard kazerne... Kut, niet over nagedacht...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef m.k het volgende:
[..]
moet je morgen wel even je "onderweg bier" bijvullen
Vriendjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog 24 vriendjes in de kofferbak.
* Lotusss meldtquote:
Gezellige meedrinkers bij defensie. In de burgermaatschappij ben je al heel snel een alcoholist.quote:
Wat moet je morgen in het oh zo mooie Amersfoort doen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Godver je hebt gelijk, ik moet morgen naar de Bernhard kazerne... Kut, niet over nagedacht...
Snap je nu waarom ik Defensie in wil?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezellige meedrinkers bij defensie. In de burgermaatschappij ben je al heel snel een alcoholist.
Ja maar stiekem zijn we toch allemaal samen via dit subforum en vooral dit topicquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Sloggi het volgende:
Gezellig meedrinken in je eentje achter de PC?
Afstemming. Verder laat ik me er niet over uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat moet je morgen in het oh zo mooie Amersfoort doen dan?
If you'd tell us, you'd have to kill us??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afstemming. Verder laat ik me er niet over uit.
http://www.youropi.com/nl(...)rts-bier-proeven-505quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat moet je morgen in het oh zo mooie Amersfoort doen dan?
Ach, of ik dat nou in de niet te betalen Paresto bar doe of in mijn piere eentje met de Fok maten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Sloggi het volgende:
Gezellig meedrinken in je eentje achter de PC?
Als je een keer tijd hebt, kom je een keer bij ER en mij zuipenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, of ik dat nou in de niet te betalen Paresto bar doe of in mijn piere eentje met de Fok maten.
Ik hou me aanbevolen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een keer tijd hebt, kom je een keer bij ER en mij zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |