Hij was nog even teruggekomen met de boot, en heeft toen, volgens de overlevering, nog even met luchtdoel op Duitse vliegtuigen geschoten, ergens in Zeeland.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat schieten was toch in de tuin van Soestdijk?
Regel ik, misschien volgende week nog!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
+1
En mocht je meer info willen over Hugo de Groot... Slot Loevestein is ook een veerpont-ritje van ons vandaan
Als je het vantevoren aangeeft, dan kan ik wel wat regelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Regel ik, misschien volgende week nog!
Als het uitkomt natuurlijk.
Ik hou je/ jullie op de hoogte, ik heb best wel een druk programma ondertussen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je het vantevoren aangeeft, dan kan ik wel wat regelen
Er zijn toch wel iets meer verkenners binnen defensie dan alleen bij de LMBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoezo? Verkenners bij de LMB hebben gewoon een rode op hoor.
Bij Ieper vind je nog steeds de kraters ( tegenwoordig meertjes ) van een rij van de zwaartste tunnelexplosies uit WO I, dat moeten ontploffingen geweest zijn die aan atoombommen deden denken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leuke film!
Online... zou het niet weten, FTD is tot 1 maart nog in de lucht...
Ja maar het kwam over alsof je wou zeggen dat ze alleen zwarte baretten droegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Er zijn toch wel iets meer verkenners binnen defensie dan alleen bij de LMB.
3 uur?!?!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Thaboel het volgende:
Gvd intotaal 3uur met het scharreltje gebelt vandaag
jup. Gister ookal. Kijk echt uit naar mn telefoonrekening! Oja en ze is nog leuk op oefeningquote:
de echte verkenners dragen die wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Ja maar het kwam over alsof je wou zeggen dat ze alleen zwarte baretten droegen.
Ik ben er geweest. Hill 60 en The Caterpillar zijn erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij Ieper vind je nog steeds de kraters ( tegenwoordig meertjes ) van een rij van de zwaartste tunnelexplosies uit WO I, dat moeten ontploffingen geweest zijn die aan atoombommen deden denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |