abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92870066
netjes netjes. Heb je bij de ballistische bril ook nog verschillende glazen? Geloof dat standaard de oranje is eh?
Blood Sugar Sex Magik
pi_92870632
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Mn vrouw heeft al een paar jaar maand lenzen, die kan ze gewoon een maand dag en nacht inhouden. Ik denk dat ik dat ook maar ga proberen, ik ben alleen benieuwd hoe dat met groene dingen gaat. Met mijn geluk zal ik ze wel net op het verkeerde moment kwijtraken ofzo :P

Overigens heb ik de monocles voor mn balistische bril erg snel gekregen. Ik kwam dr 1,5 week voor ik ging achter dat je dus ook voor die bril monocles kunt krijgten. Dus hup, cmh bellen. Ow ja dat kan, maar dan moeten uw ogen gemeten worden. Een oud recept is nit voldoende, we hebben het erg druk en weinig tijd. Over een maand hebben we plek voor u! Nou.... ik ga over een dikke week naar Afghanistan dus kan het eerder. Owww nou das prima hoor! kunt u nu deze kant opkomen?
En 2 dagen later vielen de glazen op de mat.
ze kunnen het wel... :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92872079
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef hoogvlieger het volgende:
netjes netjes. Heb je bij de ballistische bril ook nog verschillende glazen? Geloof dat standaard de oranje is eh?
Je krijgt heldere, gele en donkere glazen :) Nu hoef ik dus ook geen zonnebril op sterkte aan te schaffen :+
pi_92875032
heerlijk weer om te hardlopen vandaag :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92878328
Zaagmans is weer geweest.. Op naar het weekend :).
pi_92879007
En het is inderdaad rustig :o.
pi_92879458
Biefstukje met champions en aardappelpuree :D
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:18:46 #185
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92879477
En alle belgen zijn natuurlijk weer helemaal teleurgesteld.. amai.
Daar zijn ze vast minder content mee w/ w/
Aankoop Nederlandse tanks: is "verhaal van horen zeggen"

Ontslagnemend minister van Defensie Pieter De Crem heeft woensdag in de Kamer bevestigd dat er geen sprake is van een mogelijke aankoop van een dertigtal Nederlandse Leopardtanks door het Belgische leger. Dat gerucht ontstond na een uitgelekte nota uit Den Haag die spreekt van Belgische interesse. "Een verhaal van horen zeggen", reageert De Crem, die benadrukt dat zware tanks hoe dan ook niet passen in de transformatieplannen van Defensie.

De geruchten over de mogelijke aankoop komen voort uit de besparingsplannen van de Nederlandse defensieminister Hans Hillen. Hij gaf een hele reeks commissies de opdracht op zoek te gaan naar mogelijke besparingen bij de Nederlandse Defensie. Een nota van één van die commissies stelt dat België "in informeel overleg heeft aangegeven interesse te hebben in de overname van circa 30 Leopard2A6-gevechttanks". "Een non-issue", reageerde De Crem woensdag in de Kamercommissie Landsverdediging op vragen daarover van Karolien Grosemans (N-VA) en Denis Ducarme (MR).

"De Chef Defensie (Charles-Henri Delcour) heeft mij uit eigen beweging meegedeeld dat er geen enkele onderhandeling over de aankoop van Leopardtanks van het Nederlandse leger aan de gang is of plaatsvond", aldus De Crem. Het informeel overleg waarvan sprake in de Nederlandse nota zou volgens welingelichte bronnen kunnen slaan op een ontmoeting van nauwe medewerkers van generaal Delcour aan Den Haag rond de jaarwisseling. Andere bronnen laten weten dat De Crem zelf binnenskamers allerminst opgezet is met de hele kwestie. (KNS/Belga)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_92879681
Kortom, een chefje werkgroep dacht op persoonlijke titel wel wat tanks te slijten aan de Belgen... Uit wat voor ei komt zo'n vent? En dat zijn dus de lui die nu bezig zijn om onze toekomst te bepalen, volledig het pad kwijt...
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:38:51 #187
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92880795
vraag me nu ook echt af hoe die werkgroepen werken...
zoiezo zitten er vast genoeg burgers tussen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_92881556
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Pumatje het volgende:
vraag me nu ook echt af hoe die werkgroepen werken...
zoiezo zitten er vast genoeg burgers tussen
Er zijn geloof ik 19 van die werkgroepen aangesteld. Ik heb de "geruchten" van de werkgroep lua alweer gehoord, de baas van dat groepje (lua kol) is een vent die al 25 jaar op algemene stoelen zit en alles dus heeft ingevuld met zijn "parate" PRTL/ koude oorlog kennis van 25 jaar geleden... :')

Echt wereldvreemd al die lui, die hebben totaal geen binding meer met de werkvloer en hoe het er nu aan toegaat.
pi_92882024
Het zijn dus gewoon managers...
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:03:14 #190
211797 Esses
Splendide mendax
pi_92882441
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:15:27 #193
211797 Esses
Splendide mendax
pi_92883289
Achja:

http://mpbundels.mindef.nl/11_serie/11_50/11_50_600.htm

en crtl+f ff op "Militair commando"
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_92885158
Hooi! :W
Er was eens....
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:49:04 #195
211797 Esses
Splendide mendax
pi_92885743
oi
pi_92886064
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gedroogd gras!
:P
Er was eens....
pi_92886948
Gewerkt. En heb dr alweer anderhalf uur bellen opzitten :P
pi_92887093
Nee...

Jij?
Er was eens....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')