SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....

Ik ben tussen de koeien opgegroeid. Dat ik "stoere" foto's heb doet niets af aan jou ervaringen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Maitje het volgende:
Kijk achja.. jij hebt uber stoere foto's van missies.. ik van leuke lammetjes

Nee das waar...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben tussen de koeien opgegroeid. Dat ik "stoere" foto's heb doet niets af aan jou ervaringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....

Nee daar ben ik niet in geweest. Wel in het Flanders Field museum en natuurlijk om 2000 uur aan de ceremonie onder de Menenpoort deelgenomen. Erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Ben je ook in die vredestoren ( de nieuwe ) van Ieper geweest?

Mmmmmm, lams vlees.quote:

quote:

quote:
 Ik denk dat ik zo de shoarmaboer maar ga bellen om wat te laten bezorgen.
 Ik denk dat ik zo de shoarmaboer maar ga bellen om wat te laten bezorgen.  

Ik wacht gerust afquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kon zo snel niet 1 vinden met de krik.

Avond!quote:

Lekker... Met knoflookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik denk dat ik zo de shoarmaboer maar ga bellen om wat te laten bezorgen.

Echt wel!quote:
 Jij ook een broodje?
  Jij ook een broodje?

Ik mis na de verhuizing nog steeds mijn vaste shoarma boer, oh wat was die goed! (en vooral de super zweetdruppel saus die hij had)quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik denk dat ik zo de shoarmaboer maar ga bellen om wat te laten bezorgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |