Dat worden dure tijdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Thaboel het volgende:
Gewerkt. En heb dr alweer anderhalf uur bellen opzitten
Voor de rest....quote:
Oh..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks gezelligs aan, gewoon werk. Dus koffie en aan de slag!
Nope.. al denken ze vast en zeker dat ik een penny benquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me niet al te moeilijk te regelen in jouw geval.
de Jager?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nope.. al denken ze vast en zeker dat ik een penny ben
Esses zit hier gewoon strafbare feiten te verzamelen!quote:Edit: Esses weet het al
ja van 8 tot 5 zit ze int bos. En daarna mag ze vertoeven op de harskamp.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat worden dure tijden. Ze was op oefening zei je ook toch?
Stel je voor dat er oefentoelage uitbetaald moet worden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja van 8 tot 5 zit ze int bos. En daarna mag ze vertoeven op de harskamp.
Nou, dan zijn de mensen aan de poort foutquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
de Jager?[/quote[
Penny's zijn paardenmeisjes, aangezien er een manege zit.
[quote]
[..]
Esses zit hier gewoon strafbare feiten te verzamelen!
verdient zij ook niet. Fucking in een verwarmde boogtenten. Gnk zooi. Gister heeft ze een halve dag met een 3wieler lopen klotenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stel je voor dat er oefentoelage uitbetaald moet worden!
Dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
verdient zij ook niet. Fucking in een verwarmde boogtenten. Gnk zooi. Gister heeft ze een halve dag met een 3wieler lopen kloten
Was (is???) toch zo'n Donald Duck voor vrouwen die Penny?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
Nou, dan zijn de mensen aan de poort fout
Hahaha joah idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was (is???) toch zo'n Donald Duck voor vrouwen die Penny?
zodra ze wat gaat doen is er niks aan de hand hoorquote:
Jij deed gemakshalve maar niets?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha joah idd.
Maar ik heb op een soort van "boeren" school gezeten, daar had je dan de boeren, en de penny;s (de meisjes die de paarden opleiding deden).. en ik zat bij geen van beide overigens.
En bedankt, nu mag ik het bier van het beeldscherm poetsen...quote:Maar goed, er komen bij die poort een aantal keer per dag van de penny kutjes.. dus ja
Gebruik de middelen die je hebt en goed voor jezelf zorgen! Een ander doet dat niet voor je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zodra ze wat gaat doen is er niks aan de hand hoormaar een beetje in een tentje zitten..
GNK moet altijd paraat 'zitten' voor als weer een oen zijn vingers eraf heeft geknald met oefeningquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zodra ze wat gaat doen is er niks aan de hand hoormaar een beetje in een tentje zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |