Samengesteld uit Leo 2A6 onderdelen.. vandaar dat er tanks stilstaan vanwege missende onderdelenquote:
je vergeet te vermelden dat ik hem bekeken heb, foto's heb gemaakt en toen heb teruggelegd in haar organieke plek...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Thaboel het volgende:
Was eigenlijk gewoon een kastje van AEG
Zie 't al voor me. Pumatje bestelt heel enthousiast in de UK een bijrijders deur, krijgt vervolgens het pakket met de deur binnen en ziet dat de verkeerde deur is geleverd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Pumatje het volgende:
nee...
..., een deur uit Groot Britannië, ...
Je laat je toch niet intimideren door de Kmar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je vergeet te vermelden dat ik hem bekeken heb, foto's heb gemaakt en toen heb teruggelegd in haar organieke plek...
niks illegaals hoor!quote:
Onze eigen Kmarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Kmar kwam ff verhaal halen bij Puma.
Ik ken hem anders... "Koop niet wat de baas u biedt"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef jankaas020 het volgende:
Esses zou eens naar Den Helder moeten komen, en heel hard 'geef acht!' roepen, dan flikkert overal de verf van de wand en staan alle schuurtjes te rammelen, want:
'Wat de baas je bied, dat weiger je niet!'
Weer een relletje gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ja, de persoonlijke vriend van Lightning en Rave.
Wat dan te doen op mn vrije dagje?quote:
Klopt! Maar ik blijf hem briljant vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef m.k het volgende:
jajaja die had je een tijdje geleden ook al gepost, en het geld dus ook voor mij uit 1992
Ik had al eens gemeld dat ik niet de grootste vent ben die op deze aardkloot rondloopt, ergo mijn kinderen zijn dat ook niet. En laat de oudste van mij nou net de jongste van de klas zijn (en de kleinste uiteraard) Maar ik heb hem altijd verteld dat als ze hem willen molestreren dat je gewoon van je af moet rossen. En dat is gelukt! (een beetje te goed wsl, want daar ging de school wat van vinden...quote:* Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een speldje van een lieveheersbeestje op je jas stak.
wat jammer is alleen is dat ze tegenwoordig op zijn minst met 30 man terug komen en dan ook nog met messenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik blijf hem briljant vinden.
Overigens heb ik met mijn oudste nu een beetje te maken met deze passage:
[..]
Ik had al eens gemeld dat ik niet de grootste vent ben die op deze aardkloot rondloopt, ergo mijn kinderen zijn dat ook niet. En laat de oudste van mij nou net de jongste van de klas zijn (en de kleinste uiteraard) Maar ik heb hem altijd verteld dat als ze hem willen molestreren dat je gewoon van je af moet rossen. En dat is gelukt! (een beetje te goed wsl, want daar ging de school wat van vinden...)
Juf komt bij me dat hij toch wel ernstig hard aan het knokken was geweest... Ja en? Nou dat kan niet hoor... Hmmm, dus? Wij praten dat uit.... Ik:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |