Ah, was er weer een pittige discussie over LMB en de Mariniers in een topic?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij net ziek gegeten aan popcorn![]()
Het is idd knap lastig om een goede shoarmaboer te vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mis na de verhuizing nog steeds mijn vaste shoarma boer, oh wat was die goed! (en vooral de super zweetdruppel saus die hij had)
Die vent kwam uit Iran, zijn broer was/is jachtvlieger daar. Maar dat eten van hem!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is idd knap lastig om een goede shoarmaboer te vinden.
Haha nee...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, was er weer een pittige discussie over LMB en de Mariniers in een topic?
Jawohl.quote:
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gebruik de middelen die je hebt en goed voor jezelf zorgen! Een ander doet dat niet voor je.
Is volgens mij laagvlieggebied, maar daar kan Lightning je wsl een beter antwoord op geven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, reed vandaag door de Betuwe (Geldermalsen, Tricht en Buurmalsen), viel me op dat er daar al sedert enige weken Chinooks, Cougars en Apaches oefenen. Laagvliegen dus. Oefening daar gaande?
Mooi om dat weer eens te zien.
Oh, je bent verliefd!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat is waar!
@clan tja dat is ook waar! Maar gewoon puur omhaar dwars te zitten zeg ik dat ze het niet verdient!
Net godver weer een uur zitten bellen
Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is volgens mij laagvlieggebied, maar daar kan Lightning je wsl een beter antwoord op geven.
En op uitzending als het kon, twee minuten per maand per satcom naar thuisfront bellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, je bent verliefd!!!
Vroegah moesten we munten in een telefoon knikkeren.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article8088013.ecequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, reed vandaag door de Betuwe (Geldermalsen, Tricht en Buurmalsen), viel me op dat er daar al sedert enige weken Chinooks, Cougars en Apaches oefenen. Laagvliegen dus. Oefening daar gaande?
Dank je Clan. Maar dit was gewoon overdag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Clan het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article8088013.ece
Die vliegen natuurlijk van de Veluwe terug naar Gilze Rijen
Ach... Alles went he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En op uitzending als het kon, twee minuten per maand per satcom naar thuisfront bellen.
En dan steeds "over" roepen
Dat is géén laagvlieggebied. Dat betekent dat onze minimumvlieghoogte daar 150 voet is, wat ongeveer 50 meter is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Was dit dinsdag? En reed jij in een oranje-wit bestelbusje? Van west naar oost?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je Clan. Maar dit was gewoon overdag.
Wel mooi te zien hoe die Apaches met elkaar een soort kat en muis spelletje speelde. Had m'n wagen speciaal ff stilgezet om het te aanschouwen.
Haha ja denk het wel ja! Ach zolang het kan is het leuk! Zondag een lekker ontbijtje van drquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de fossielen van defensie!
Ahw lovebirdsquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat is waar!
@clan tja dat is ook waar! Maar gewoon puur omhaar dwars te zitten zeg ik dat ze het niet verdient!
Net godver weer een uur zitten bellen
Een TNT bestelbusje? Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Was dit dinsdag? En reed jij in een oranje-wit bestelbusje? Van west naar oost?
Tien jaar geleden waren er nog veel veteranen uit WO I aanwezig, ik heb het zelf ook toen eens bezocht. Op de begraafplaatsen vind je veel Britse scholieren die daar projecten doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet in geweest. Wel in het Flanders Field museum en natuurlijk om 2000 uur aan de ceremonie onder de Menenpoort deelgenomen. Erg indrukwekkend.
Dan heb ik jou ook gezien. Je reed op een provinciale weg van west naar oost rond 15:45.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een TNT bestelbusje? Ja
Ik zag gisteren een Chinook rondvliegen daarzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |