Zoals ik al zei niet in alle landen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef Fenomeno het volgende:
Strikeforce op Eurosport 2 zou wel baas zijn, die heb ik nu op proef bij ziggo
Is een ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef Fyodor het volgende:
Top Taz!
Ideetje voor de OP... Is het misschien leuk om de avatar's van de vaste MMA klanten hier erin te zetten? Dat zie ik wel vaker voorbij komen, lijkt me wel leuk.
Ok, bedankt. Gaan we weer even verder zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zoals ik al zei niet in alle landen.
Wat ik er nu van begrepen heb komt het alleen in oost-europa op Eurosport 2.
Zoals hij eerst in 2007 wel eventjes de UFC HW belt zou veroveren maar (bruut) gestopt werd door Gonzaga en Kongo. Zoals hij in 2008 wel eventjes van Alistair Overeem zou winnen, maar zijn ballen gesloopt werden. Zoals hij in 2009 terug zou zijn, maar gesloopt werd door JDS. Zoals hij in 2010 dan eindelijk van een grote naam zou winnen, maar in een sparringspartijtje met Frank Mir door een knie (!) KO ging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef roepdeman het volgende:[/b]
Ik meld me, omdat iemand het lef had om Crop Cop washed up te noemen, of iets in die trant! 2011 is zijn jaar ja! Beetje respect, de afgelopen jaren en gevechten was hij een beetje aan het spelen, nu komt hij serieus terug om zijn HW belt te claimen!
het was idd bal met cc na zijn ballenincedent!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zoals hij eerst in 2007 wel eventjes de UFC HW belt zou veroveren maar (bruut) gestopt werd door Gonzaga en Kongo. Zoals hij in 2008 wel eventjes van Alistair Overeem zou winnen, maar zijn ballen gesloopt werden. Zoals hij in 2009 terug zou zijn, maar gesloopt werd door JDS. Zoals hij in 2010 dan eindelijk van een grote naam zou winnen, maar in een sparringspartijtje met Frank Mir door een knie (!) KO ging.
Dream on roepdeman![]()
![]()
Het avatar idee valt dus niet goed merk ik... Dan laten we dat mooi achterwege
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
If gyou do nod remofe your ghand i will punch gyou in the face!
is Fedor zijn vertaalster!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef roepdeman het volgende:
1. Wie is die kerel achter Fedor op de foto?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef roepdeman het volgende:
1. Wie is die kerel achter Fedor op de foto?
2. Cro Cop laat jullie alleen maar geloven dat hij slecht is, zodat hij geld kan blijven sparen voor zijn undercover 2011 trainingskamp op weg naar zijn HW Title!
3. @fyodor "Zoals hij in 2008 wel eventjes van Alistair Overeem zou winnen, maar zijn ballen gesloopt werden." hmmm de 3voudig title holder moest dus cheaten tegen Cro Cop is what you are saying....only proving his greatness.
4.
Manhoef lag echt voor, Lawler had _mad_ last van zijn been, alleen dropte Manhoef zijn dekking.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
Manhoef is echt volgens mij over zijn top. Vorige keer was het echt een soort plank en schoot niet op... Denk dat ie beter omlaag kan.
Held!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef roepdeman het volgende:
Manhoef kickte ass! En toen ging hij te onbezonnen in. Die is nog niet klaar.
@ Brawler
Iemand moet hier een beetje rellen!! opkomen voor een Vos Gym Affiliate :p
Om teleurstellingen te voorkomen... Marloes Coenen vecht pas op 5 maart en niet komend weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef dapluiz het volgende:
Zondagochtend weer genieten met de HD uitzending
Ook leuk om Coenen weer te zien, had nog geen vrouwen MMA gezien tot haar vorige gevecht
Zou wel tof zijn als UFC een keer in nederland zou komen, maarja, aangezien elke burgemeester een vecht evenement als een criminelen-meeting ziet zal dat wel niet gebeuren
Wat ziet er toch ook allemaal amateuristisch uit zeg.. zeker tegen over UFC. Nou ben ik ook aanhanger van UFC maar elke keer als ik Strikeforce kijk heb ik het idee dat het uit de jaren 80/90 allemaal komt maar het is gewoon 2010/2011..quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Wanderlei Silva challenges Vitor Belfort to Rematch
Prachtig als dit doorgaat!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik had hem even op twitter, maar 90% van zijn tweets zijn in het Portugees, dus daar had ik weinig aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef roepdeman het volgende:
Tering...Weer een Silva vs. Belfort card als titel...Wanderlei is te dope. Wie heeft hem allemaal op twitter?
Eindelijk, na al die jarenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eindelijk, na al die jaren![]()
Dit wordt vuurwerk!
Valt tegenwoordig best wel mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik had hem even op twitter, maar 90% van zijn tweets zijn in het Portugees, dus daar had ik weinig aan![]()
Jazekers!quote:Wanderlei Silva vs. Vitor Belfort zou wel vet zijn though!![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vind jij amateuristisch dan? Ik vind die press conference wel lekker straight forward.
Ik las het daarnet, sappig nieuws!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:41 schreef THEFXR het volgende:
With Thiago Silva Out, Rampage Jackson Gets Matt Hamill at UFC 130
failed drugstest!
http://www.mmafighting.co(...)t-hamill-at-ufc-130/
Precies wat ik ook denk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
My picks:
Fedor Emelianenko vs. Antonio Silva
Andrei Arlovski vs. Sergei Kharitonov
Shane Del Rosario vs. Lavar Johnson
Chad Griggs vs. Gianpiero Villante
Valentijn Overeem vs. Ray Sefo
dan moet je een account aanmaken op bodog.com, dat is de beste bookie voor mmaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net even gekeken op Unibet, maar er is niet veel te verdienen aan het toernooi... De bets zijn niet heel spectaculair... Zelfs als je gaat voor als de favorieten niet winnen...
[ afbeelding ]
Even dan Silva enzo uitgesloten
na-apertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Fedor Emelianenko
Andrei Arlovski
Shane Del Rosario
Chad Griggs
Valentijn Overeem
onacceptabel!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk.
Ben in ieder geval tot en met morgen niet meer in dit topic te vinden (familie business) en ga misschien morgenvroeg kijken en anders pas zondagavond![]()
als kyle dit al kan, wil je niet weten wat Fedor allemaal kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb de KO win voor Fedor voorspelt, kijk hoe groot die kop van Bigfoot is.. zoveel raakvlak!
/carequote:
"The winner will fight Anderson silva...... Or Georges Saint Pierre....... BUT HE WON'T FIGHT GEORGES SAINT PIERRE CAUSE THEY'RE FRIENDS"quote:
nu de undercard om 4 uur de maincard.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:07 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe laat begint het nl tijd, anders blijf ik nog effe wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***OMG SPECIAL ANNOUNCEMENT!!!!***Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Hahaha nee hoor, dat is juist een teken van goede gezondheid!quote:Op zondag 13 februari 2011 05:28 schreef roepdeman het volgende:
Benni Bemassi - Satisfaction draaien na een interview met Gina...Dat is vragen om foute gedachten..Ik zag die clip voor me i.c.m. Gina en een drilboor. Is dat een teken van Insomnia?
x2quote:Op zondag 13 februari 2011 05:28 schreef roepdeman het volgende:
Benni Bemassi - Satisfaction draaien na een interview met Gina...Dat is vragen om foute gedachten..Ik zag die clip voor me i.c.m. Gina en een drilboor. Is dat een teken van Insomnia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Paxlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Tazmaniac het volgende:
StrikeforceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door slashdotter3 op 13-02-2011 13:16:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Waarom een extra topic? Gewoon lekker hier houden!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Highstakeshero het volgende:
Hier kunnen we open spoileren en bespreken!
http://forum.fok.nl/topic/1606692
Mwah, ik vind het wel een goed idee. Dat gekloot altijd met die spoiler tags hierquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom een extra topic? Gewoon lekker hier houden!
Lekker kansloos ook dat je het in je eentje aan het vullen bent. Ik zit hier prima en volgens mij de rest ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren overigens nog helemaal uitgemat met n kickbox seminor van mister Saki. Heb erg veel geleerd!![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
"The one who doesn't fall never stands up."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Geo3kant op 13-02-2011 18:26:16 ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Valt me wel altijd op dat bij StrikeforceVind nou niet echt dat je dit had hoeven spoileren... Bedoel denk dat iedereen het daar wel mee eens is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me wel echt irriteert is het commentaar en de presentaties... Dan staan ze daar tegen elkaar te praten en dan 5 seconden staan ze alleen maar een monoloog in de camera te houden... Vind dat echt te nep...
Ik vind heel Strikeforce ook wat amateuristisch over komen en de presentator mauro? Zo geforceerd praten.. ik vind het niks. De op komst van alle 8 deelnemers vond ik wel mooi gedaan kleine introducties met vuurwerk etcquote:Op zondag 13 februari 2011 18:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind nou niet echt dat je dit had hoeven spoileren... Bedoel denk dat iedereen het daar wel mee eens is...
Wat me wel echt irriteert is het commentaar en de presentaties... Dan staan ze daar tegen elkaar te praten en dan 5 seconden staan ze alleen maar een monoloog in de camera te houden... Vind dat echt te nep...
Ja oke. zo had ik het niet bekekenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nouja spoilerd een beetje wanneer de matches eindigen bij Strikeforce, dus speel ik het safe
Nee Frank Shamrock met z'n beugelquote:Op zondag 13 februari 2011 18:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind heel Strikeforce ook wat amateuristisch over komen en de presentator mauro? Zo geforceerd praten.. ik vind het niks. De op komst van alle 8 deelnemers vond ik wel mooi gedaan kleine introducties met vuurwerk etc
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee Frank Shamrock met z'n beugelen over dat geforceerd dat heb ik ook met Mike Goldberg...
Wat ik ook echt de koning de kneusjes vind is de ring announcer... Die kerel ziet eruit alsof ie ieder moment een natte onderbroek verwacht...
Misschien komt het omdat ik Joe Rogan gewoon echt koning vind.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef Geo3kant het volgende:
Fedor wordt in september 35 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu onderschat je beiden heel erg. Zeker Goldberg heeft al meerdere malen aangegeven de kennis wel te hebben (en dat blijkt ook uit interviews) maar bewust voorzetjes geeft aan Joe zodat die het uit kan leggen aan de kijkers.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef McNulty het volgende:
Ranallo en Goldberg missen allebei de vechttechnische kennis om goed commentaar te kunnen geven daarom nemen ze maar de rol van hypeman aan.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Post fight confrontationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Post fight confrontationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Post fight confrontationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Fedor overleden!
Fedor den Hertog overleden
Van onze Telesportredactie
Fedor den Hertog
AMSTERDAM - Oud-wielrenner Fedor den Hertog is zaterdagavond op 64-jarige leeftijd overleden. Hij was al geruime tijd ernstig ziek.
In 1968 werd Den Hertog op de Spelen van Mexico samen met Jan Krekels, René Pijnen en Joep Zoetemelk olympisch kampioen op de ploegentijdrit.
Zijn meest opmerkelijke prestatie zette hij in 1969 neer toen hij in de Ronde van Rheinland-Pfalz negen van de elf etappes op zijn naam schreef.
Den Hertog, die als bijnaam Iwan de Verschrikkelijke had verwijzend naar zijn deels Russische afkomst, won ook de Ronde van de Toekomst, Olympia's Tour en tal van nationale titels.
In 1977 won hij in de Ronde van Spanje en de Tour de France een etappe
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
[ Bericht 15% gewijzigd door THEFXR op 13-02-2011 23:22:55 ]![]()
A tale of two Thiago’s: Silva and Alves most likely cut from UFC 130 for steroid use
http://www.8countnews.com/news/125/ARTICLE/3324/2011-02-13.html![]()
Vera heefto ook bar weinig laten zien waarom hij uberhaubt nog in de UFC zou mogen blijven dus roids or not.. ik vind dat hij misschien ergens anders moet gaan vechten en zich terug knokken.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef THEFXR het volgende:
A tale of two Thiago’s: Silva and Alves most likely cut from UFC 130 for steroid use
http://www.8countnews.com/news/125/ARTICLE/3324/2011-02-13.html
Wel sonde, twee "Vicious" muay thai/kickboxers die we dan moeten missen in de UFC mochten ze gecut worden.![]()
strikeforceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat die Barnett zo'n welbespraakte gast is, als je hem ziet verwacht je totaal niet dat hij zo stom is dat ie 3 keer gepakt wordt met steroids.
Wat een schatje is die Gina trouwens![]()
![]()
![]()
QFT!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een schatje is die Gina trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.![]()
het is maandag. Spoilerfree dag.
Ik ben een beetje doodgegaan na het zien van Fedor zijn aankondiging. Nachtmerries....
...totdat ik benni benassi hoorde, dat verzachte de pijn enigszins. Fedor=G.O.A.T.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Toby Keith - Next Thing on my Listquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand het entrance nummer van Gian Villante?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Geniaalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toby Keith - Next Thing on my List. Hartelijk dank.
![]()
Ik ben eigenlijk blij dat hij stopt (áls hij stopt). Omdat:quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef roepdeman het volgende:
het is maandag. Spoilerfree dag.
Ik ben een beetje doodgegaan na het zien van Fedor zijn aankondiging. Nachtmerries....
...totdat ik benni benassi hoorde, dat verzachte de pijn enigszins. Fedor=G.O.A.T.Nog een verliespartij van Fedor kan mijn tere hartje niet aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Fenomeno het volgende:
Fedor heeft een mooie carriere gehad, jaartje of 8 aan de top van de heavyweight keten gestaan en moet nu lekker met pensioen gaan voordat het de zelfde kant op gaat als Cro Cop, Chuck en Tito.![]()
Ik ben gelukkig ook weer uitgejankt, Fedor zit nu in de wolken, als ie straks land,staat ie gelijk in de gym om sterker te worden,miss pakt ie nog wel een kuurje! het volgende gevecht wordt de eerste dood in the cage! WAR FEDOR!![]()
![]()
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
net gezien en ik moest alweer jankenquote:![]()
![]()
Ik kan niet linken omdat ik op mobiel op werk zit maar check UFC op Facebook: Pets that look like UFC stars
Only in America
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Mja, vind dat filmpje van Fedor wel een tranentrekker, maar ik denk dat er wel veel mooiere beelden van hem te vinden zijn dan het gevecht met Silva...
BTW wil ik wel alle credits aan Silva geven, die deed gewoon echt niets fout!![]()
Mauro: I don't understand why Fedor keeps his hands down...
Shamrock: It's to lure his opponents in!
Mauro: How many times can he risk fate?
Shamrock: He's Fedor, he'll do whatever he wants...![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door incognitoomuch op 14-02-2011 21:54:23 ]![]()
De meesten lijken er echt voor geen meter opquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan niet linken omdat ik op mobiel op werk zit maar check UFC op Facebook: Pets that look like UFC stars
Only in America
Behalve Keith Jardine![]()
![]()
Coker laat doorschemeren dat de volgende tegenstander voor Fedor de verliezer van
Werdum vs. Overeem zal zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hij mist iets, maar hij kan wel een aardig potje vechten (even ervan uitgaande dat je de ufc versie bedoeld en niet de voice of holland versie)quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
de voice of holland versie!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij mist iets, maar hij kan wel een aardig potje vechten (even ervan uitgaande dat je de ufc versie bedoeld en niet de voice of holland versie)![]()
/care want mma topicquote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ben Saunders is een aardige gozer. Alleen moeilijk te benaderen voor een interview! Ik stelde voor om een keer te rollen bij zijn gym in Hoorn! Vond hij wel een leuk idee (Y)
Nog even over Fedor, hij heeft verloren van twee top tien HW's...Dana zijn twitterberichtjes vond ik daarom erg misplaatst, zeker als hij durft te beweren dat Fedor niets voor MMA heeft betekent.
Een beetje jennen van zijn kant misschien, omdat hij hem nooit heeft kunnen tekeken.
Ik hoop dat Finkelstein en Coker het goed hebben en dat hij nog niet klaar is met vechten.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
hij is mma-er!quote:
http://www.mixfight.nl/po(...)nt-voice-of-holland/
[ Bericht 17% gewijzigd door THEFXR op 14-02-2011 23:50:42 ]![]()
Dat mensen er dan ook echt bij zetten "is goed voor de sport"quote:Op maandag 14 februari 2011 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is mma-er!
http://www.mixfight.nl/po(...)nt-voice-of-holland/Die is awesomequote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De meesten lijken er echt voor geen meter op
Behalve Keith Jardine
[ afbeelding ]![]()
Awesome staredown:
Wishfull thinking... Die Coker kan dan wel zijn plannetjes smeden... Het is uiteindelijk aan Fedor of hij doorgaat of niet.![]()
Fedor -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:"I rushed to declare my retirement. I will fight more. Possibly, I will return to the Heavyweight Grand-Prix. I am capable of having a few more fights. I didn't make any analysis yet on why I lost. I need to recover, I can't see very well yet."
It has been confirmed that heavyweight prospect Dave "Pee-Wee" Herman has left WVR (Sengoku) and has already signed with the UFC.
With the SRC 17's postponement, no major Japanese fight promotion has an events scheduled for 2011.
Jorge Santiago and Herman will not be the only foreign fighters to leave the struggling Japanese promotion.
More fighters are expected to announce their departure over the coming weeks.
Pee Wee Herman kan best een subtopper worden in de UFC, zie hem graag komen.
Ander verhaal met Santiago, (die ook bij UFC getekend zou hebben), die zie ik als stepping stone voor andere gasten om zich omhoog te werken, ik vind hem namelijk overrated!!
Maar stel je eens voor dat de volgende gasten eind deze maand ook free agents zijn!!!
- Hatsu Hioki
- Marlon Sandro
- Yoshira Maeda (ex WEC, altijd leuk om te zien)
- Satoshi Ishii (staat ook bij hun onder contract geloof ik)
[ Bericht 27% gewijzigd door Tazmaniac op 15-02-2011 16:55:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Blij dat te horen! Als Fedor nog 2 of 3 keer wint dan is het echt mooi geweest. Liefst zie ik hem zijn partij tegen Werdum rechtzetten.quote:Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
![]()
Weet niet of het al gepost is, ik heb het niet gezien iig.
Deze gast heeft met een paar MMA moves een moordenaar onschadelijk gemaakt
op het perron van de New York Metro en zodoende zijn eigen leven en dat van andere kunnen redden.
Helaas wist de moordenaar op voorhand al 4 mensen van het leven te beroven.
Lozito keek al jaren naar UFC en heeft geen enkele training in MMA gehad, dus puur op wat
hij op televisie van de UFC heeft gezien heeft hij die gast uitgeschakeld
Dana White is hem gisteren persoonlijk gaan bezoeken omdat hij het zo awesome vond
Filmpje met Dana: http://www.bloodyelbow.co(...)ked-while-helping-toAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
mijn hart!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor -
"I rushed to declare my retirement. I will fight more. Possibly, I will return to the Heavyweight Grand-Prix. I am capable of having a few more fights. I didn't make any analysis yet on why I lost. I need to recover, I can't see very well yet."![]()
![]()
Sommige mensen hier moeten echt aan de bèta blockers als het zo doorgaat. Eerst verliest hij, dan die speech, dan Valentijnsdag en nu dit nieuws dat hij het bij het verkeerde eind had....Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik weet niet of ik hier nu zo blij van word. Ik moet er niet aan denken dat Overeem van Werdum verliest en vervolgens tegen Fedor in de ring komt te staan. Dat wordt echt een afstraffing voor Fedor.quote:![]()
Ik zie hem liever verliezen van Overeem dan een 2e keer van Werdum.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier nu zo blij van word. Ik moet er niet aan denken dat Overeem van Werdum verliest en vervolgens tegen Fedor in de ring komt te staan. Dat wordt echt een afstraffing voor Fedor.
Nee.... Fedor gaat gewoon van Overeem winnen.... met een KO!![]()
In de eerste 8 seconden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.![]()
Eindelijk weer een Kharitonov weer wat leek op de oude killer![]()
Als die weer volop gaat trainen en dus weer LHW kan doen zou hij zelfs in de UFC een topcontender zijn voor de titel imo. Leuk ook om te weten dat Mauro een leerling is van het accordeon![]()
Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor![]()
![]()
De tweet van Shane Carwin zegt het eigenlijk wel:quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Unstoppable het volgende:
Als die weer volop gaat trainen en dus weer LHW kan doen zou hij zelfs in de UFC een topcontender zijn voor de titel imo. Leuk ook om te weten dat Mauro een leerling is van het accordeon![]()
Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor
Kharitonov zag er inderdaad echt super uit. Ik had meer van Arvloski verwacht, maar hij was te statisch. Hoop dat hij de winnaar van Barnett/Rogers de baas is en Alistair in de finale tegenkomt voor een rubbermatch. Ik kan me trouwens niet herinneren dat Kharitonov op LHW gevochten heeft? Hij is volgens mij een echte HW hoor...
Fedor
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Oh en UFC 129 wordt echt ziek:
http://www.mmafighting.co(...)-ufc-129-in-toronto/
Super fightcard & mega publiek!
![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
LHW in de UFC is, misschien op lightweight na, de meest talentvolle divisie in heel MMA. Een oude rot als Kharitonov, die weinig meer kan dan kickboksen en zelfs daarin technisch een hoop steekjes laat vallen, zal echt geen top contendor zijn. De hele top-15 in de UFC is in staat hem te verslaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Unstoppable het volgende:
Als die weer volop gaat trainen en dus weer LHW kan doen zou hij zelfs in de UFC een topcontender zijn voor de titel imo. Leuk ook om te weten dat Mauro een leerling is van het accordeon
Het is niet zozeer een gebrek aan respect voor Fedor's carriere, maar meer een erkenning dat de sport Fedor begint te ontgroeien. Fedor is tien jaar lang dominant geweest tegen tegenstanders met skills en tegenstanders die 30-40 kilo zwaarder waren, maar niet tegen tegenstanders die skills hadden EN 30-40 kilo zwaarder waren (zoals Bigfoot). Nu de zwaargewichten in MMA ook beginnen te leren dat je daadwerkelijk iets moet kunnen in plaats alleen te rekenen op je grootte, wordt het steeds duidelijker dat Fedor gewoon te klein is. Dat dit moet gebeuren op het moment dat hij zelf als vechter begint af te takelen, is zonde, maar onvermijdelijk.quote:Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor
Natuurlijk doet dat niets af aan zijn prestaties in het verleden. Ik denk ook niet dat iemand probeert te ontkennen dat Fedor jarenlang de de facto beste MMA-vechter ter wereld was, en de beste heavyweight uit de geschiedenis is. Fedor was vroeger zo goed, dat hij nu nog aardig mee kan komen, en in LHW waarschijnlijk nog wel een tijdje mee zou kunnen. Maar hij is al een aantal jaar niet meer de Fedor die hij was.![]()
Welk disrespect heb jij het over? Dat een groot deel van het (amerikaanse) publiek bestaat uit brulapen die totaal niet weten waar ze het over hebben is al een tijd duidelijk. Die moet je gewoon negeren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Unstoppable het volgende:
Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor
De statistieken spreken voor zich wat betreft fedor het maakt niet uit hoe hard men schreeuwt want die veranderen niet meer
Conscience do cost.![]()
Heb er nu al zin in! Eerst lekker koninginnedag vieren in de stad, en daarna lekker onderuit gezakt afteren met UFC.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Fyodor het volgende:
Oh en UFC 129 wordt echt ziek:
http://www.mmafighting.co(...)-ufc-129-in-toronto/
Super fightcard & mega publiek!![]()
![]()
Check dat slagersmes waarmee hij aangevallen werdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het al gepost is, ik heb het niet gezien iig.
Deze gast heeft met een paar MMA moves een moordenaar onschadelijk gemaakt
op het perron van de New York Metro en zodoende zijn eigen leven en dat van andere kunnen redden.
Helaas wist de moordenaar op voorhand al 4 mensen van het leven te beroven.
Lozito keek al jaren naar UFC en heeft geen enkele training in MMA gehad, dus puur op wat
hij op televisie van de UFC heeft gezien heeft hij die gast uitgeschakeld
Dana White is hem gisteren persoonlijk gaan bezoeken omdat hij het zo awesome vond
Filmpje met Dana: http://www.bloodyelbow.co(...)ked-while-helping-to
http://www.nytimes.com/2011/02/14/nyregion/14victims.html
Mr. Gelman lunged at him on the subway with the knife. Mr. Lozito said he knew he had to do something quickly (or he was going to cut me up) and so he rushed at Mr. Gelman with an improvised move that was somewhere between a single-leg takedown and a tackle.
Once on the ground, Mr. Lozito grabbed his attacker around the waist, and the officers from the motormans cab rushed to help. They handcuffed and arrested Mr. Gelman
De verwondingen die je in het interview ziet zijn allemaal opgelopen terwijl die gast op de bodem (mounted?) op hem aan het insteken is.
[ Bericht 14% gewijzigd door slashdotter3 op 16-02-2011 13:23:07 ]![]()
Heeft iemand hier al opgemerkt dat K-1 (bijna) failliet is en Alistair nog steeds z'n prijzengeld niet heeft gekregen?![]()
Ja had het al gelezen. Volgens Simon Rutz (It's Showtime) is K-1 bijna failliet, ze nemen zelfs de telefoon niet meer op. Zonde, benieuwd of het overgenomen wordt. Voor Alistair erg zuur, 400.000 dollar is natuurlijk niets niks...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft iemand hier al opgemerkt dat K-1 (bijna) failliet is en Alistair nog steeds z'n prijzengeld niet heeft gekregen?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
leuk...quote:K1-vechter Hesdy Gerges (26) is woensdagochtend gearresteerd op verdenking van cocaïnehandel. Hij zou betrokken zijn bij handel in een partij van 128 kilo.
De It's Showtime-kampioen in het zwaargewicht werd van zijn bed gelicht in zijn flat in Amsterdam-Noord. Dat gebeurde op verzoek van België, dat zijn uitlevering wil vragen, meldt Het Parool. Daar werd in mei vorig jaar tijdens een inval de cocaïne gevonden in de haven van Antwerpen.
Naast Gerges zijn in hetzelfde onderzoek nog vier verdachten aangehouden. Tien panden zijn doorzocht in Amsterdam, Zaandam, Badhoevedorp, Utrecht en Bilthoven. De verdachten zijn tussen 26 en 39 jaar oud. Bij doorzoekingen in de woningen nam de politie onder meer wapens, munitie, laptops en communicatieapparatuur in beslag.
Gerges is niet de eerste Amsterdamse K1-vechter die in opspraak komt. Badr Hari zat bijna een maand vast als verdachte in een mishandelingszaak. Hesky Gerges werd vorig jaar mei nog het slachtoffer van diezelfde Hari tijdens een gevecht in de Amsterdam Arena. Hari trapte tegenstander Gerges toen na.![]()
quote:![]()
Over Hesdy Gerges: ALS het waar is dan is het wel ontzettend jammer & dom...
Jammer maar weer.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Was dit trouwens ook niet gebeurd bij Ashwin Balrak? Weet iemand toevallig hoe het dat is afgelopen?![]()
Ik weet wel dat hij een ontmoeting had met Gerges in februari 2010.. suspicious!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef barney-stinston het volgende:
Was dit trouwens ook niet gebeurd bij Ashwin Balrak? Weet iemand toevallig hoe het dat is afgelopen?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
nee, die had het over publiek!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef barney-stinston het volgende:
Heeft van der Laar dan toch gelijk..![]()
ja,ik zie je nooit hier posten,maar als er sensatie is ben je er bij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef barney-stinston het volgende:
Ik weet het, was ook een beetje sarcastisch bedoeld.![]()
Snap sowieso het probleem niet, ideaal voor de politie toch .. alle criminelen zitten bij elkaar, zet de busjes klaar. Daarnaast moet je een sport niet verbieden omdat een deel ervan zich bezig houdt met niet zo'n frisse zaakjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef barney-stinston het volgende:
Heeft van der Laar dan toch gelijk..
Doe je werk als justitie en ze zitten daar ook niet aan tafel of in de ring. Schandalig Nederland domineert K1 al sinds het begin en alleen maar tegen werken.. voetbal, zwemmen en hockey dat steunen we wel maar vechtsport... (mensen stappen vrijwillig in de ring, ik zie het probleem niet)
Wel weer slechte publiciteit ook al is het blijkbaar een belg.![]()
Lees eerst dit artikel:En dan de reactie van Big Foot's manager:quote:Men who stare at the GOAT Fedor comes under psychic attack
Magic happens around Fedor. Fedor with his Priest following his one punch KO of Andrei Arlovski.
Some people have suggested Fedor Emelianenko needs to change up his training, maybe even come to America and work with one of the well-known world class teams here, that the sport is starting to pass him by.
Others think The Last Emperor has finally been exposed and he has always been overrated and over-hyped.
One of Fedors coaches, Vladimir Voronov, has his own ideas about why Fedor lost his second fight in a row Saturday night in East Rutherford, N.J., and it sounds more like something straight out of John Ronsons book, The Men Who Stare at Goats, than the fight analysis of an MMA coach.
You see, Voronov seems to believe invisible forbidden psychological technologies were used that worked on both Fedor and Antonio Bigfoot Silva and gave them a charge of hypnosis just prior to the fight. Thats right, hypnosis.
He said he could tell this by the way Fedor was fighting in the cage:
That is why during the fight Fedor was just not like himself. It seemed very strange behavior Fedor. He stepped into the ring and did everything exactly the opposite of what we practiced before the fight. We were all shocked! Fedor had not previously done so.
To further argue his case, Voronov points out the fighters demeanor before the fight:
Note that before the fight Fedor actually looked a little depressed. In turn, a rival Emperor Anthony Silva literally glowed from the overflowing of its energy.
So, apparently this means Fedor received some type of negative hypnotic charge and Bigfoot received a positive charge. Could it really be someone was putting a curse on The Last Emperor?
Who would do such a thing?
Russian mobsters? Vegas bookies? Brazilian witches? Bigfoot Silvas grandmother? Dana White?
This raises so many questions.
Maybe Rashad Evans source was actually onto something when he said Fedor lost because his priest wasnt there or came late and it messed him up mentally. Maybe that is why Fedor always brings his priest, to bless him and protect him from this type of psychic warfare.
I specifically remember thinking when he KOd Andrei Arlovski, that it seemed almost magical the way it happened, and as you can see in the photo above, the Priest was there. Coincidence?
Voronov does go on to say that Fedor will not retire, the defeat did not break him mentally, he will train three times as hard and hopefully can even get back in the tournament.
If Fedor does fight again, I bet I know someone who will be there.
We are currently trying to get an interview with Voronov, so keep your fingers crossed. This story is just too good not to delve into. Check out the entire interview with Vladimir Voronov at www.lifesport.ru.
Here are a couple of other pieces on Voronov. Josh Gross did an article on him a couple years ago. And here is an interesting piece that says when Voronov first laid eyes on Fedor he saw a halo above his head and called him the chosen one.quote:Bigfoot Silva's Manager Responds to Stealing Energy From Fedor
"Jeez, I got caught. I will have to come out with the truth now. I hired a Macumbeiro (Brazilian witch doctor) and we killed a black chicken on the crossroads. After this, over a few beers, I showed the witch doctor Fedors fights, and he was worried that a chicken wouldnt be enough, so we went out and killed a black goat just to make sure. Very potent stuff. Really messed Fedors brain waves up."
"We wanted to try that other military stuff Voronov is talking about, but its expensive technology and we were broke. The chicken and the goat came out way cheaper. Witch doctor is a friend; he did it for a few beers and an autograph."![]()
Hahah!Geweldig!
Jeremy Stephens vs. Jonathan Brookins likely for The Ultimate Fighter 13 Finale
Karma guy gaat het pittig krijgen!![]()
Lol, terechte reactie van die manager![]()
Die stem van hem klinkt ook zo lekker nightmare-ishquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:44 schreef Hooidraad het volgende:
Ik droomde vannacht dat Antonio Silva in mijn huis was en dat ik hem KO sloeg![]()
![]()
Eerste keer dat Brookins weer vecht sinds hij TUF won toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Karma guy gaat het pittig krijgen!
Denk dat het een makkelijke partij wordt voor stephens![]()
![]()
Die reactie van Silva's coach!
Brookins!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Karma guy gaat het pittig krijgen!![]()
![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk dat het een makkelijke partij wordt voor stephens![]()
whahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:44 schreef Hooidraad het volgende:
Ik droomde vannacht dat Antonio Silva in mijn huis was en dat ik hem KO sloeg
Toen bleef ik steeds bij hem en elke keer als hij wakker werd gaf ik 'm weer een klap.
Hij was in mijn droom wel een stuk kleiner dan in het echt![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
hesdy
http://www.at5.nl/embed/at5player.swf?c=57446
[ Bericht 5% gewijzigd door THEFXR op 17-02-2011 20:35:22 ]![]()
Former UFC Fighter Dan Lauzon Stabbed During Late Night Altercationquote:Mixed martial artist Dan Lauzon suffered a non-life threatening stab wound during a late night fight in a Bridgewater, Massachusetts parking lot, according to a published report from local paper The Enterprise.
The newspaper's website originally named the 22-year-old in its report before removing his name. A source close to Lauzon confirmed to MMA Fighting that the original report was accurate and that Lauzon needed stitches to close a cut.
His brother, UFC lightweight Joe Lauzon, wrote a blog post that indirectly addressed the situation, writing, "Luckily everything was okay and it wasn't a big deal as was originally thought."Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
2 van de 9 goed.... wat ben ik toch een baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef wc-eend het volgende:
Is er komt weekend weer een event... my oh my.... ken niemand maar here go's
Fedor Emelianenko vs. Antonio Silva
Andrei Arlovski vs. Sergei Kharitonov
Shane del Rosario vs. Lavar Johnson
Valentijn Overeem vs. Ray Sefo
Gian Villante vs. Chad Griggs
Marc Stevens vs. John Cholish
Igor Gracie vs. John Salgado
Anthony Leone vs. Josh LaBerge
Jason McLean vs. Kevin Roddy
Wanneer is volgende event? En ja... heb net pas Strikeforce kunnen kijkenArme fedor
![]()
![]()
Ik zou niet graag zo'n palmstrike op mijn bakkes krijgenquote:![]()
Aardige brace om zijn elbow trouwens..![]()
Ja waar blijven de results?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
2 van de 9 goed.... wat ben ik toch een baas
Wanneer is volgende event? En ja... heb net pas Strikeforce kunnen kijkenArme fedor
![]()
Nieuwe Twitter War
Forrest Griffin tweets:Tito Ortiz tweets:quote:"I am the new tito, bitch about injuries after everyfight win or lose, hold guys down a much as possible, never finish a fight.checkallboxs"quote:"hey go f*ck yourself! run forest run like a bitch! never defended a world title!, been KTFO!, runs out the cage like a bitch! Check all the above!"Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nice! Kan nog wel eens leuk worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Nieuwe Twitter War
Forrest Griffin tweets:
[..]
Tito Ortiz tweets:
[..]![]()
Ik zit persoonlijk niet echt te wachten op een rubber match tussen Griffin en Ortiz, maar ze hebben beiden een punt. Ortiz irriteert mateloos met zijn excuses na elk gevecht, en Griffin mag ook wel eens volwassen worden en een verlies gewoon accepteren zonder gejank.![]()
Gaan we weer:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:54 schreef roepdeman het volgende:
Who is the Next...
.
.
.
Ultimate Predictor!? :ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies waar ik al op zat te wachten! :d Ik hou van die wisselwerking die we hier hebben
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Dat vermoeden had ik al!
Maar... Voor vanavond, ik durf alleen maar te zeggen:
Ryan Couture!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ryan, moet nog veel leren
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hij is wel al goed op weg, denk ik dan maar weer.
You will pay for your ignorance! Iedereen hier weet dondersgoed dat Mirko Cro Cop Fillipovic in de eerste ronde (misschien tweede ben er nog niet over uit) van het gevecht Brendan Schaub met een legendarische Left High Kick tegen het canvas zal werken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:31 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zal je een voorzetje geven roep:
Crap cop is done
Is er hier trouwens ook iemand aanwezig die naast SF Challengers kijkt naar Tachi Palace Fights 8 vanavond?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Tachi gaat hem zeker niet worden... Maar Challengers... Misschien wel.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Vadim Finkeltstein talks Fedor’s future, M-1′s plans and more
http://www.m-1global.com/(...)m-1s-plans-and-more/![]()
Zat ik even pr0n te staren, komt Jessica Aguilar even langs om de actrices wat moves te leren, vervolgens smeren de actrices zich in met olie en doen een paar minuten aan naakt BJJ.
Leuk
File heet lets_talk_turkey_big![]()
![]()
Let the "Wonderful Era" continue
Hij moet ngo 1x vechten, als hij dat wint is er niets aan de handquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef THEFXR het volgende:
byebye Tito![]()
http://twitter.com/danawhite/status/39087416648269824
Is er gisteren nog een event geweest?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
vast wel, maar niet met grote namenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
Is er gisteren nog een event geweest?
K. Thnxquote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
vast wel, maar niet met grote namen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
zaterdagquote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef wc-eend het volgende:
StilteWanneer is het volgende evenement?
Nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef BobLeSponge het volgende:
Sorry voor mijn noob vraag maar ik kan het niet vinden. Wanneer is dit op tv?thnx
Mijn picks voor UFC 127:
BJ Penn vs. Jon Fitch
Michael Bisping vs. Jorge Rivera
George Sotiropoulos vs. Denis Siver
Chris Lytle vs. Brian Ebersole
Chris Camozzi vs. Kyle Noke
Ross Pearson vs. Spencer Fisher
BJ is te wisselvallig en Fitch heeft een ijzeren kin en de perfecte stijl om een decision te winnen. Bisping zal denk ik ook genoeg bewegen om een decision te winnen, tenzij Rivera hem (T)KO slaat, wat ik niet verwacht. Sotiropoulos moet makkelijk met submission kunnen winnen, en Lytle zou met gemak door Ebersole heen moeten lopen.
Fisher en Pearson kunnen allebei winnen. Hun gemeenschappelijke tegenstander is Siver, die vrij overtuigend van Pearson verloor en won van Fisher, dus ik ga voor Pearson.![]()
BJ Penn vs. Jon Fitch (Fitch by decision. Al hoop ik op een KO by BJ Penn... Wishfull thinking)
Michael Bisping vs. Jorge Rivera (Rivera by submission)
George Sotiropoulos vs. Denis Siver (Siver by TKO)
Chris Lytle vs. Brian Ebersole (Ebersole by TKO)
Chris Camozzi vs. Kyle Noke (Noke by Decision)
Ross Pearson vs. Spencer Fisher (Pearson by TKO)![]()
Serieus? Lytle is in meer dan 40 wedstrijden nog nooit gefinished, tenzij je de doctor stoppage tegen Alves meetelt, maar dat was vanwege een snee. Waarom denk je dat het Ebersole wel gaat lukken?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Chris Lytle vs. Brian Ebersole (Ebersole by TKO)![]()
Lay & pray? Fitch is gewoon de beste welterweight ter wereld op GSP na. Hij mag dan niet veel finishen (al was hij wel de eerste en enige die Alves geTKO'd heeft), maar ik zou het echt geen lay & pray noemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan fitch met zn kut lay n pray, hoop dat bj hem knockout slaat![]()
BJ Penn vs. Jon Fitch Damn wat hoop ik op BJ
Michael Bisping vs. Jorge Rivera KO of the night
George Sotiropoulos vs. Denis Siver Als Denis het staand houdt wint hij easy mode
Ross Pearson vs. Spencer Fisher![]()
Het is MMA er kan van alles gebeuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Serieus? Lytle is in meer dan 40 wedstrijden nog nooit gefinished, tenzij je de doctor stoppage tegen Alves meetelt, maar dat was vanwege een snee. Waarom denk je dat het Ebersole wel gaat lukken?![]()
![]()
True, maar "alles is mogelijk" is niet echt een goede reden voor een pick. Dus: waarom denk je dat Ebersol de eerste zal zijn die Lytle TKO't?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het is MMA er kan van alles gebeuren.![]()
BJ Penn vs. Jon Fitch
Ross Pearson vs. Spencer FisherWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Dat weet ik niet, ze zijn beiden erg aan elkaar gewaagd. Dus ik ben benieuwd!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
True, maar "alles is mogelijk" is niet echt een goede reden voor een pick. Dus: waarom denk je dat Ebersol de eerste zal zijn die Lytle TKO't?![]()
Ik zie geen reden voor om deze picks nog een keer te typen ;-) ik denk het zelfde!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:47 schreef Paxlie het volgende:
BJ Penn vs. Jon Fitch
BJ Penn vs. Jon Fitch
Chris Lytle vs. Brian EbersoleBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
BJ Penn vs. Jon Fitch
BJ Penn vs. Jon Fitch Let's go BJKO!
George Sotiropoulos vs. Denis Siver By.. kneebar of armbar
Winner by decision... Me!!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef incognitoomuch het volgende:
pfff once again this topic goes to distance.... in a fast pace.![]()
Oei.. vechtsportgala's vallen vanaf nu onder de Bibob
+
Wanderlei Silva's Reality Show: 'Fighter Life' - Episode 1
[ Bericht 34% gewijzigd door Tazmaniac op 21-02-2011 18:33:05 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik zie net meneer Hari bij Holland Sport.
Het enige dat ik mee kreeg is dat hij in mei zijn return maakt.
Tegen wie was nog niet bekend.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik ga met Paxie mee:
BJ Penn vs. Jon Fitch
BJ Penn vs. Jon Fitch
Ross Pearson vs. Spencer Fisher
laatste partij durf ik niks zinnigs over te zeggen![]()
![]()
schrijf mijn naam dan wel goedquote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga met Paxie mee:
BJ Penn vs. Jon Fitch
Ross Pearson vs. Spencer FisherWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Hij heeft de bril niet op
Wie maakt er een nieuw topic aan?
Ik ben pleite.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
duw arianny maar vol!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Hooidraad het volgende:
Krijgen we hem nog vol? Want ik ben moe![]()
![]()
Maar goed, ik ga slapen. Doe er iets goeds mee.
[Centraal] MMA topic #59 Welterweight Rumble
welterusten![]()
![]()
Nick Ring is een arrogante drol die in mijn ogen gewoon verloren heeft van Court McGee.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
McGeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef n00cL30n het volgende:
Nick Ring is een arrogante drol die in mijn ogen gewoon verloren heeft van Court McGee.![]()
![]()
IK HAAT HET NAMELIJK ALS IEMAND OP DE LAATSTE PAGINA GEEN LINKJE ZET NAAR HET VOLGENDE TOPIC! [Centraal] MMA topic #59 Welterweight Rumble
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: