You will pay for your ignorance! Iedereen hier weet dondersgoed dat Mirko Cro Cop Fillipovic in de eerste ronde (misschien tweede ben er nog niet over uit) van het gevecht Brendan Schaub met een legendarische Left High Kick tegen het canvas zal werken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:31 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zal je een voorzetje geven roep:
Crap cop is done
Hij moet ngo 1x vechten, als hij dat wint is er niets aan de handquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef THEFXR het volgende:
byebye Tito![]()
http://twitter.com/danawhite/status/39087416648269824
vast wel, maar niet met grote namenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
Is er gisteren nog een event geweest?
K. Thnxquote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
vast wel, maar niet met grote namen
zaterdagquote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef wc-eend het volgende:
StilteWanneer is het volgende evenement?
Nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef BobLeSponge het volgende:
Sorry voor mijn noob vraag maar ik kan het niet vinden. Wanneer is dit op tv?thnx
Serieus? Lytle is in meer dan 40 wedstrijden nog nooit gefinished, tenzij je de doctor stoppage tegen Alves meetelt, maar dat was vanwege een snee. Waarom denk je dat het Ebersole wel gaat lukken?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Chris Lytle vs. Brian Ebersole (Ebersole by TKO)
Lay & pray? Fitch is gewoon de beste welterweight ter wereld op GSP na. Hij mag dan niet veel finishen (al was hij wel de eerste en enige die Alves geTKO'd heeft), maar ik zou het echt geen lay & pray noemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan fitch met zn kut lay n pray, hoop dat bj hem knockout slaat
Het is MMA er kan van alles gebeuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Serieus? Lytle is in meer dan 40 wedstrijden nog nooit gefinished, tenzij je de doctor stoppage tegen Alves meetelt, maar dat was vanwege een snee. Waarom denk je dat het Ebersole wel gaat lukken?
True, maar "alles is mogelijk" is niet echt een goede reden voor een pick. Dus: waarom denk je dat Ebersol de eerste zal zijn die Lytle TKO't?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het is MMA er kan van alles gebeuren.
Dat weet ik niet, ze zijn beiden erg aan elkaar gewaagd. Dus ik ben benieuwd!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
True, maar "alles is mogelijk" is niet echt een goede reden voor een pick. Dus: waarom denk je dat Ebersol de eerste zal zijn die Lytle TKO't?
Ik zie geen reden voor om deze picks nog een keer te typen ;-) ik denk het zelfde!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:47 schreef Paxlie het volgende:
BJ Penn vs. Jon Fitch
Michael Bisping vs. Jorge Rivera
George Sotiropoulos vs. Denis Siver
Chris Lytle vs. Brian Ebersole
Chris Camozzi vs. Kyle Noke
Ross Pearson vs. Spencer Fisher
Winner by decision... Me!!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef incognitoomuch het volgende:
pfff once again this topic goes to distance.... in a fast pace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |