Vera heefto ook bar weinig laten zien waarom hij uberhaubt nog in de UFC zou mogen blijven dus roids or not.. ik vind dat hij misschien ergens anders moet gaan vechten en zich terug knokken.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef THEFXR het volgende:
A tale of two Thiago’s: Silva and Alves most likely cut from UFC 130 for steroid use
http://www.8countnews.com/news/125/ARTICLE/3324/2011-02-13.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat die Barnett zo'n welbespraakte gast is, als je hem ziet verwacht je totaal niet dat hij zo stom is dat ie 3 keer gepakt wordt met steroids.
Wat een schatje is die Gina trouwens![]()
![]()
QFT!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een schatje is die Gina trouwens![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Toby Keith - Next Thing on my Listquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand het entrance nummer van Gian Villante?
Geniaalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toby Keith - Next Thing on my List
Ik ben eigenlijk blij dat hij stopt (áls hij stopt). Omdat:quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef roepdeman het volgende:
het is maandag. Spoilerfree dag.
Ik ben een beetje doodgegaan na het zien van Fedor zijn aankondiging. Nachtmerries....
...totdat ik benni benassi hoorde, dat verzachte de pijn enigszins. Fedor=G.O.A.T.
Nog een verliespartij van Fedor kan mijn tere hartje niet aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Fenomeno het volgende:
Fedor heeft een mooie carriere gehad, jaartje of 8 aan de top van de heavyweight keten gestaan en moet nu lekker met pensioen gaan voordat het de zelfde kant op gaat als Cro Cop, Chuck en Tito.
net gezien en ik moest alweer jankenquote:
De meesten lijken er echt voor geen meter opquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan niet linken omdat ik op mobiel op werk zit maar check UFC op Facebook: Pets that look like UFC stars
Only in America
Hij mist iets, maar hij kan wel een aardig potje vechten (even ervan uitgaande dat je de ufc versie bedoeld en niet de voice of holland versie)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |