Hahaha nee hoor, dat is juist een teken van goede gezondheid!quote:Op zondag 13 februari 2011 05:28 schreef roepdeman het volgende:
Benni Bemassi - Satisfaction draaien na een interview met Gina...Dat is vragen om foute gedachten..Ik zag die clip voor me i.c.m. Gina en een drilboor. Is dat een teken van Insomnia?
x2quote:Op zondag 13 februari 2011 05:28 schreef roepdeman het volgende:
Benni Bemassi - Satisfaction draaien na een interview met Gina...Dat is vragen om foute gedachten..Ik zag die clip voor me i.c.m. Gina en een drilboor. Is dat een teken van Insomnia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Paxlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Tazmaniac het volgende:
StrikeforceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door slashdotter3 op 13-02-2011 13:16:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Waarom een extra topic? Gewoon lekker hier houden!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Highstakeshero het volgende:
Hier kunnen we open spoileren en bespreken!
http://forum.fok.nl/topic/1606692
Mwah, ik vind het wel een goed idee. Dat gekloot altijd met die spoiler tags hierquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom een extra topic? Gewoon lekker hier houden!
Lekker kansloos ook dat je het in je eentje aan het vullen bent. Ik zit hier prima en volgens mij de rest ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren overigens nog helemaal uitgemat met n kickbox seminor van mister Saki. Heb erg veel geleerd!![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
"The one who doesn't fall never stands up."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Geo3kant op 13-02-2011 18:26:16 ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Valt me wel altijd op dat bij StrikeforceVind nou niet echt dat je dit had hoeven spoileren... Bedoel denk dat iedereen het daar wel mee eens is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me wel echt irriteert is het commentaar en de presentaties... Dan staan ze daar tegen elkaar te praten en dan 5 seconden staan ze alleen maar een monoloog in de camera te houden... Vind dat echt te nep...
Ik vind heel Strikeforce ook wat amateuristisch over komen en de presentator mauro? Zo geforceerd praten.. ik vind het niks. De op komst van alle 8 deelnemers vond ik wel mooi gedaan kleine introducties met vuurwerk etcquote:Op zondag 13 februari 2011 18:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind nou niet echt dat je dit had hoeven spoileren... Bedoel denk dat iedereen het daar wel mee eens is...
Wat me wel echt irriteert is het commentaar en de presentaties... Dan staan ze daar tegen elkaar te praten en dan 5 seconden staan ze alleen maar een monoloog in de camera te houden... Vind dat echt te nep...
Ja oke. zo had ik het niet bekekenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nouja spoilerd een beetje wanneer de matches eindigen bij Strikeforce, dus speel ik het safe
Nee Frank Shamrock met z'n beugelquote:Op zondag 13 februari 2011 18:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind heel Strikeforce ook wat amateuristisch over komen en de presentator mauro? Zo geforceerd praten.. ik vind het niks. De op komst van alle 8 deelnemers vond ik wel mooi gedaan kleine introducties met vuurwerk etc
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee Frank Shamrock met z'n beugelen over dat geforceerd dat heb ik ook met Mike Goldberg...
Wat ik ook echt de koning de kneusjes vind is de ring announcer... Die kerel ziet eruit alsof ie ieder moment een natte onderbroek verwacht...
Misschien komt het omdat ik Joe Rogan gewoon echt koning vind.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef Geo3kant het volgende:
Fedor wordt in september 35 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu onderschat je beiden heel erg. Zeker Goldberg heeft al meerdere malen aangegeven de kennis wel te hebben (en dat blijkt ook uit interviews) maar bewust voorzetjes geeft aan Joe zodat die het uit kan leggen aan de kijkers.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef McNulty het volgende:
Ranallo en Goldberg missen allebei de vechttechnische kennis om goed commentaar te kunnen geven daarom nemen ze maar de rol van hypeman aan.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Post fight confrontationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Post fight confrontationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Post fight confrontationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Fedor overleden!
Fedor den Hertog overleden
Van onze Telesportredactie
Fedor den Hertog
AMSTERDAM - Oud-wielrenner Fedor den Hertog is zaterdagavond op 64-jarige leeftijd overleden. Hij was al geruime tijd ernstig ziek.
In 1968 werd Den Hertog op de Spelen van Mexico samen met Jan Krekels, René Pijnen en Joep Zoetemelk olympisch kampioen op de ploegentijdrit.
Zijn meest opmerkelijke prestatie zette hij in 1969 neer toen hij in de Ronde van Rheinland-Pfalz negen van de elf etappes op zijn naam schreef.
Den Hertog, die als bijnaam Iwan de Verschrikkelijke had verwijzend naar zijn deels Russische afkomst, won ook de Ronde van de Toekomst, Olympia's Tour en tal van nationale titels.
In 1977 won hij in de Ronde van Spanje en de Tour de France een etappe
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
[ Bericht 15% gewijzigd door THEFXR op 13-02-2011 23:22:55 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: