abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92799783
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hij mist iets, maar hij kan wel een aardig potje vechten (even ervan uitgaande dat je de ufc versie bedoeld en niet de voice of holland versie)
de voice of holland versie!
  maandag 14 februari 2011 @ 23:33:38 #177
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92800144
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de voice of holland versie!
/care want mma topic
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_92800210
Ben Saunders is een aardige gozer. Alleen moeilijk te benaderen voor een interview! Ik stelde voor om een keer te rollen bij zijn gym in Hoorn! Vond hij wel een leuk idee (Y)

Nog even over Fedor, hij heeft verloren van twee top tien HW's...Dana zijn twitterberichtjes vond ik daarom erg misplaatst, zeker als hij durft te beweren dat Fedor niets voor MMA heeft betekent.
Een beetje jennen van zijn kant misschien, omdat hij hem nooit heeft kunnen tekeken.

Ik hoop dat Finkelstein en Coker het goed hebben en dat hij nog niet klaar is met vechten.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_92800543
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:33 schreef Paxlie het volgende:

[..]

/care want mma topic
hij is mma-er!
http://www.mixfight.nl/po(...)nt-voice-of-holland/

[ Bericht 17% gewijzigd door THEFXR op 14-02-2011 23:50:42 ]
pi_92803201
quote:
Dat mensen er dan ook echt bij zetten "is goed voor de sport" :')
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

De meesten lijken er echt voor geen meter op :')

Behalve Keith Jardine _O_

[ afbeelding ]
Die is awesome _O_ :D

Awesome staredown:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:58:50 #181
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_92807743
Wishfull thinking... Die Coker kan dan wel zijn plannetjes smeden... Het is uiteindelijk aan Fedor of hij doorgaat of niet.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:39:14 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92824571
Fedor -
quote:
"I rushed to declare my retirement. I will fight more. Possibly, I will return to the Heavyweight Grand-Prix. I am capable of having a few more fights. I didn't make any analysis yet on why I lost. I need to recover, I can't see very well yet."
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

It has been confirmed that heavyweight prospect Dave "Pee-Wee" Herman has left WVR (Sengoku) and has already signed with the UFC.

With the SRC 17's postponement, no major Japanese fight promotion has an events scheduled for 2011.
Jorge Santiago and Herman will not be the only foreign fighters to leave the struggling Japanese promotion.
More fighters are expected to announce their departure over the coming weeks.

Pee Wee Herman kan best een subtopper worden in de UFC, zie hem graag komen. :)

Ander verhaal met Santiago, (die ook bij UFC getekend zou hebben), die zie ik als stepping stone voor andere gasten om zich omhoog te werken, ik vind hem namelijk overrated!!

Maar stel je eens voor dat de volgende gasten eind deze maand ook free agents zijn!!!
- Hatsu Hioki _O_
- Marlon Sandro ^O^
- Yoshira Maeda (ex WEC, altijd leuk om te zien)
- Satoshi Ishii (staat ook bij hun onder contract geloof ik)

[ Bericht 27% gewijzigd door Tazmaniac op 15-02-2011 16:55:07 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_92824724
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor -

[..]

Blij dat te horen! Als Fedor nog 2 of 3 keer wint dan is het echt mooi geweest. Liefst zie ik hem zijn partij tegen Werdum rechtzetten.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:03:54 #184
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92825767

Weet niet of het al gepost is, ik heb het niet gezien iig.

Deze gast heeft met een paar MMA moves een moordenaar onschadelijk gemaakt
op het perron van de New York Metro en zodoende zijn eigen leven en dat van andere kunnen redden.
Helaas wist de moordenaar op voorhand al 4 mensen van het leven te beroven.

Lozito keek al jaren naar UFC en heeft geen enkele training in MMA gehad, dus puur op wat
hij op televisie van de UFC heeft gezien heeft hij die gast uitgeschakeld :D

Dana White is hem gisteren persoonlijk gaan bezoeken omdat hij het zo awesome vond :D

Filmpje met Dana: http://www.bloodyelbow.co(...)ked-while-helping-to
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_92826424
quote:
Fedor -

"I rushed to declare my retirement. I will fight more. Possibly, I will return to the Heavyweight Grand-Prix. I am capable of having a few more fights. I didn't make any analysis yet on why I lost. I need to recover, I can't see very well yet."
mijn hart! :o
pi_92828069
Vet zeg, van die moordenaar :D
pi_92828802
Sommige mensen hier moeten echt aan de bèta blockers als het zo doorgaat. Eerst verliest hij, dan die speech, dan Valentijnsdag en nu dit nieuws dat hij het bij het verkeerde eind had....
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_92832186
quote:
Fedor -

[..]

Ik weet niet of ik hier nu zo blij van word. Ik moet er niet aan denken dat Overeem van Werdum verliest en vervolgens tegen Fedor in de ring komt te staan. Dat wordt echt een afstraffing voor Fedor.
pi_92835882
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:19:30 #190
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_92838527
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hier nu zo blij van word. Ik moet er niet aan denken dat Overeem van Werdum verliest en vervolgens tegen Fedor in de ring komt te staan. Dat wordt echt een afstraffing voor Fedor.
Ik zie hem liever verliezen van Overeem dan een 2e keer van Werdum. :P
Nee.... Fedor gaat gewoon van Overeem winnen.... met een KO!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_92838908
In de eerste 8 seconden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conscience do cost.
pi_92854243
Eindelijk weer een Kharitonov weer wat leek op de oude killer _O_
Als die weer volop gaat trainen en dus weer LHW kan doen zou hij zelfs in de UFC een topcontender zijn voor de titel imo. Leuk ook om te weten dat Mauro een leerling is van het accordeon :D

Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor :r
pi_92856016
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Unstoppable het volgende:
Als die weer volop gaat trainen en dus weer LHW kan doen zou hij zelfs in de UFC een topcontender zijn voor de titel imo. Leuk ook om te weten dat Mauro een leerling is van het accordeon :D

Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor :r
De tweet van Shane Carwin zegt het eigenlijk wel:

Kharitonov zag er inderdaad echt super uit. Ik had meer van Arvloski verwacht, maar hij was te statisch. Hoop dat hij de winnaar van Barnett/Rogers de baas is en Alistair in de finale tegenkomt voor een rubbermatch. Ik kan me trouwens niet herinneren dat Kharitonov op LHW gevochten heeft? Hij is volgens mij een echte HW hoor...

Fedor _O_
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_92856112
Oh en UFC 129 wordt echt ziek:
http://www.mmafighting.co(...)-ufc-129-in-toronto/

Super fightcard & mega publiek! :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:23:54 #195
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92856190
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_92856296
quote:
LHW in de UFC is, misschien op lightweight na, de meest talentvolle divisie in heel MMA. Een oude rot als Kharitonov, die weinig meer kan dan kickboksen en zelfs daarin technisch een hoop steekjes laat vallen, zal echt geen top contendor zijn. De hele top-15 in de UFC is in staat hem te verslaan.
quote:
Het is niet zozeer een gebrek aan respect voor Fedor's carriere, maar meer een erkenning dat de sport Fedor begint te ontgroeien. Fedor is tien jaar lang dominant geweest tegen tegenstanders met skills en tegenstanders die 30-40 kilo zwaarder waren, maar niet tegen tegenstanders die skills hadden EN 30-40 kilo zwaarder waren (zoals Bigfoot). Nu de zwaargewichten in MMA ook beginnen te leren dat je daadwerkelijk iets moet kunnen in plaats alleen te rekenen op je grootte, wordt het steeds duidelijker dat Fedor gewoon te klein is. Dat dit moet gebeuren op het moment dat hij zelf als vechter begint af te takelen, is zonde, maar onvermijdelijk.

Natuurlijk doet dat niets af aan zijn prestaties in het verleden. Ik denk ook niet dat iemand probeert te ontkennen dat Fedor jarenlang de de facto beste MMA-vechter ter wereld was, en de beste heavyweight uit de geschiedenis is. Fedor was vroeger zo goed, dat hij nu nog aardig mee kan komen, en in LHW waarschijnlijk nog wel een tijdje mee zou kunnen. Maar hij is al een aantal jaar niet meer de Fedor die hij was.
pi_92857693
quote:

Welk disrespect heb jij het over? Dat een groot deel van het (amerikaanse) publiek bestaat uit brulapen die totaal niet weten waar ze het over hebben is al een tijd duidelijk. Die moet je gewoon negeren.

De statistieken spreken voor zich wat betreft fedor het maakt niet uit hoe hard men schreeuwt want die veranderen niet meer :P
Conscience do cost.
pi_92857963
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Fyodor het volgende:
Oh en UFC 129 wordt echt ziek:
http://www.mmafighting.co(...)-ufc-129-in-toronto/

Super fightcard & mega publiek! :)
Heb er nu al zin in! Eerst lekker koninginnedag vieren in de stad, en daarna lekker onderuit gezakt afteren met UFC. _O_
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:50:26 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_92862579
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

Weet niet of het al gepost is, ik heb het niet gezien iig.

Deze gast heeft met een paar MMA moves een moordenaar onschadelijk gemaakt
op het perron van de New York Metro en zodoende zijn eigen leven en dat van andere kunnen redden.
Helaas wist de moordenaar op voorhand al 4 mensen van het leven te beroven.

Lozito keek al jaren naar UFC en heeft geen enkele training in MMA gehad, dus puur op wat
hij op televisie van de UFC heeft gezien heeft hij die gast uitgeschakeld :D

Dana White is hem gisteren persoonlijk gaan bezoeken omdat hij het zo awesome vond :D

Filmpje met Dana: http://www.bloodyelbow.co(...)ked-while-helping-to
Check dat slagersmes waarmee hij aangevallen werd

http://www.nytimes.com/2011/02/14/nyregion/14victims.html

Mr. Gelman lunged at him on the subway with the knife. Mr. Lozito said he knew he had to do something quickly (or he was going to cut me up) and so he rushed at Mr. Gelman with an improvised move that was somewhere between a single-leg takedown and a tackle.

Once on the ground, Mr. Lozito grabbed his attacker around the waist, and the officers from the motormans cab rushed to help. They handcuffed and arrested Mr. Gelman

De verwondingen die je in het interview ziet zijn allemaal opgelopen terwijl die gast op de bodem (mounted?) op hem aan het insteken is.

[ Bericht 14% gewijzigd door slashdotter3 op 16-02-2011 13:23:07 ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:52:35 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_92862653
Heeft iemand hier al opgemerkt dat K-1 (bijna) failliet is en Alistair nog steeds z'n prijzengeld niet heeft gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')