de voice of holland versie!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij mist iets, maar hij kan wel een aardig potje vechten (even ervan uitgaande dat je de ufc versie bedoeld en niet de voice of holland versie)
/care want mma topicquote:
hij is mma-er!quote:
Dat mensen er dan ook echt bij zetten "is goed voor de sport"quote:Op maandag 14 februari 2011 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is mma-er!
http://www.mixfight.nl/po(...)nt-voice-of-holland/
Die is awesomequote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De meesten lijken er echt voor geen meter op
Behalve Keith Jardine
[ afbeelding ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:"I rushed to declare my retirement. I will fight more. Possibly, I will return to the Heavyweight Grand-Prix. I am capable of having a few more fights. I didn't make any analysis yet on why I lost. I need to recover, I can't see very well yet."
Blij dat te horen! Als Fedor nog 2 of 3 keer wint dan is het echt mooi geweest. Liefst zie ik hem zijn partij tegen Werdum rechtzetten.quote:
mijn hart!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor -
"I rushed to declare my retirement. I will fight more. Possibly, I will return to the Heavyweight Grand-Prix. I am capable of having a few more fights. I didn't make any analysis yet on why I lost. I need to recover, I can't see very well yet."
Ik weet niet of ik hier nu zo blij van word. Ik moet er niet aan denken dat Overeem van Werdum verliest en vervolgens tegen Fedor in de ring komt te staan. Dat wordt echt een afstraffing voor Fedor.quote:
Ik zie hem liever verliezen van Overeem dan een 2e keer van Werdum.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier nu zo blij van word. Ik moet er niet aan denken dat Overeem van Werdum verliest en vervolgens tegen Fedor in de ring komt te staan. Dat wordt echt een afstraffing voor Fedor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
De tweet van Shane Carwin zegt het eigenlijk wel:quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Unstoppable het volgende:
Eindelijk weer een Kharitonov weer wat leek op de oude killer![]()
Als die weer volop gaat trainen en dus weer LHW kan doen zou hij zelfs in de UFC een topcontender zijn voor de titel imo. Leuk ook om te weten dat Mauro een leerling is van het accordeon![]()
Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor
LHW in de UFC is, misschien op lightweight na, de meest talentvolle divisie in heel MMA. Een oude rot als Kharitonov, die weinig meer kan dan kickboksen en zelfs daarin technisch een hoop steekjes laat vallen, zal echt geen top contendor zijn. De hele top-15 in de UFC is in staat hem te verslaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Unstoppable het volgende:
Eindelijk weer een Kharitonov weer wat leek op de oude killer![]()
Als die weer volop gaat trainen en dus weer LHW kan doen zou hij zelfs in de UFC een topcontender zijn voor de titel imo. Leuk ook om te weten dat Mauro een leerling is van het accordeon![]()
Het is niet zozeer een gebrek aan respect voor Fedor's carriere, maar meer een erkenning dat de sport Fedor begint te ontgroeien. Fedor is tien jaar lang dominant geweest tegen tegenstanders met skills en tegenstanders die 30-40 kilo zwaarder waren, maar niet tegen tegenstanders die skills hadden EN 30-40 kilo zwaarder waren (zoals Bigfoot). Nu de zwaargewichten in MMA ook beginnen te leren dat je daadwerkelijk iets moet kunnen in plaats alleen te rekenen op je grootte, wordt het steeds duidelijker dat Fedor gewoon te klein is. Dat dit moet gebeuren op het moment dat hij zelf als vechter begint af te takelen, is zonde, maar onvermijdelijk.quote:Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor
Welk disrespect heb jij het over? Dat een groot deel van het (amerikaanse) publiek bestaat uit brulapen die totaal niet weten waar ze het over hebben is al een tijd duidelijk. Die moet je gewoon negeren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Unstoppable het volgende:
Het disrespect voor Fedor is misselijkmakend. Hij heeft bijna een decennium aan de top van de enige HW divisie gestaan die er was. En dat was Pride FC, HW in de UFC was een joke. Ik zou Fedor graag nog eens zien in actie zien in zijn natural weighclass. LHW dus, moet hij enorm easy kunnen cutten. Kan ik echt kwaad om worden dus, iedereen kan zien dat hij small is voor HW, toch jaren domineren. Maar aan het einde(?) van een carrière is het allemaal maar overrated en stelt het niks voor
Heb er nu al zin in! Eerst lekker koninginnedag vieren in de stad, en daarna lekker onderuit gezakt afteren met UFC.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Fyodor het volgende:
Oh en UFC 129 wordt echt ziek:
http://www.mmafighting.co(...)-ufc-129-in-toronto/
Super fightcard & mega publiek!
Check dat slagersmes waarmee hij aangevallen werdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het al gepost is, ik heb het niet gezien iig.
Deze gast heeft met een paar MMA moves een moordenaar onschadelijk gemaakt
op het perron van de New York Metro en zodoende zijn eigen leven en dat van andere kunnen redden.
Helaas wist de moordenaar op voorhand al 4 mensen van het leven te beroven.
Lozito keek al jaren naar UFC en heeft geen enkele training in MMA gehad, dus puur op wat
hij op televisie van de UFC heeft gezien heeft hij die gast uitgeschakeld
Dana White is hem gisteren persoonlijk gaan bezoeken omdat hij het zo awesome vond
Filmpje met Dana: http://www.bloodyelbow.co(...)ked-while-helping-to
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |