volgens mij heeft ze erg veel liggen te naaien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ben benewd hoe Gina's trainingen op dit moment gaan..
She must be rusty van al dat niks doen en mooi zijn..
Bets? Wahr?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:09 schreef Fyodor het volgende:
In 3 dagen tijd al 150 reacties en komend weekend Fedor vs Silva. Dit topic zit sneller dan ooit vol!![]()
Deze week iedereen nog even zijn/haar bets plaatsen!![]()
Ik zal ze binnenkort plaatsen!
Mja dat van Jones-Bader ook vind ik...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:38 schreef THEFXR het volgende:
[
wat een verschil tussen forrest en rich
Was die Chael nou nog in hoger beroep gegaan?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Brawler het volgende:
Chael Sonnen's reactie op de overwinning van Silva op Belfort:
"Thank you, Anderson, for revealing yet another weakness for me to exploit in our rematch. Beating that poor punching bag doesn't impress Uncle Chael, guy. You tipped your hand like a chump poker player at a $5 table in Atlantic City. You may have beaten Vitor, but in the process, you LOST your edge. By beating that husk, you gave me the last page of your playbook. Revel in your time, [because] it ENDS the night you face me. I will mow you down like autumn wheat, AGAIN."
Net als je denkt dat die gast zich niet nog belachelijker kan maken, flikt 'ie het weer!![]()
je bedoeld voor die testosteron? hij heeft een half jaar gekregen ipv een heel jaar schorsing.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Was die Chael nou nog in hoger beroep gegaan?
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoeld voor die testosteron? hij heeft een half jaar gekregen ipv een heel jaar schorsing.
Niemand?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef wc-eend het volgende:
Is er komt weekend weer een event... my oh my.... ken niemand maar here go's
Fedor Emelianenko vs. Antonio Silva
Andrei Arlovski vs. Sergei Kharitonov
Shane del Rosario vs. Lavar Johnson
Valentijn Overeem vs. Ray Sefo
Gian Villante vs. Chad Griggs
Marc Stevens vs. John Cholish
Igor Gracie vs. John Salgado
Anthony Leone vs. Josh LaBerge
Jason McLean vs. Kevin Roddy
Ik had me slap gelachen als hij Silva > Fedor had gezetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Niemand?
Ok... Fedor doesn't ring a bell?
hij verlaat altijd als laatste the gym, volgens BBquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef Fyodor het volgende:
@ Tazmaniac: Sergei Kharitonov traint al jarenlang bij... Golden Glory! Home of Alistair Overeem, Siyar Bahadurzada, Marloes Coenen en de rest van de GG meute.
dat meen je nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Paxlie het volgende:
Shane del Rosario vs. Lavar Johnson (wie?)
Gian Villante vs. Chad Griggs (wederom, wie?)
Jij krijgt zondag digitale klappen van mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Paxlie het volgende:
Shane del Rosario vs. Lavar Johnson (wie?)
Gian Villante vs. Chad Griggs (wederom, wie?)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij verlaat altijd als laatste the gym, volgens BB
vond hem al op 155 vet mager, 145 gat echt een ramp worden!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ tarantism: Silva heeft een flinke reach advantage, maar in mijn ogen is Fedor zowel staand als op de grond gewoon beter. Zolang hij niet tegen n van die mokerslagen oploopt gaat het prima met Fedor.
Verder: Two-time UFC lightweight title-challenger Kenny Florian (14-5 MMA, 11-4 UFC) officially is headed to the featherweight division.
Die gast vocht toch al eens op MW... nu zelfs naar FW.... Dat wordt akelig veel gewicht verliezen![]()
Nee, dat niet. Daarvoor weet ik er nog te weinig vanaf, en ik vind het gewoon leuk om zonder verplichtingen en risico's voorspellingen te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Die grote hoeveelheid mensen die hun picks plaatsen zijn wel nice trouwens, nog meer mensen die er daadwerkelijk op wedden?
Wel nee joh Aldo is P4P misschien wel de beste in de wereld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat zou ik niet te hard roepen. Florian zou Aldo zomaar eens problemen kunnen geven, als de cut meevalt tenminste
alleen met vcash, had all in op silva, dus er kwam weer wat bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Die grote hoeveelheid mensen die hun picks plaatsen zijn wel nice trouwens, nog meer mensen die er daadwerkelijk op wedden?
Waarom? Omdat ie Faber kreupel geschopt heeft, en Gaburyan KO sloeg? Dat heeft zelfs Emerson sneller gedaan. En Faber checkt nog steeds geen lowkicks, dus dat is foute boel tegen iemand die zo hard schopt als Aldo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel nee joh Aldo is P4P misschien wel de beste in de wereld.
Je vergeet even dat hij wel een blackbelt in BJJ heeft onder Nogueira en iedere dag traint met misschien wel het beste camp in de wereld. Mike Brown is ook geen koekebakker natuurlijk en die lag al in de 2de ronde op z'n rug.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie Faber kreupel geschopt heeft, en Gaburyan KO sloeg? Dat heeft zelfs Emerson sneller gedaan. En Faber checkt nog steeds geen lowkicks, dus dat is foute boel tegen iemand die zo hard schopt als Aldo.
Aldo is geweldig, en als ie zo doorgaat, gaat ie heel groot worden. Maar voorlopig heeft Florian zich meer bewezen, en heeft Florian een stijl die goed matcht met Aldo. Florian heeft de laatste jaren alleen verloren van grotere, sterkere worstelaars, en had tegen Penn een waardeloos gameplan. In een match tegen Aldo is hij de betere worstelaar, groter, sterker, goed genoeg op de grond om uit de problemen te blijven en meer dan capabel qua striking.
Kenny zal de beste, gevaarlijkste tegenstander zijn die hij tot nu toe is tegen gekomen.
Thanks, nu je het zegt weet ik het ook weerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef Fyodor het volgende:
@ Tazmaniac: Sergei Kharitonov traint al jarenlang bij... Golden Glory! Home of Alistair Overeem, Siyar Bahadurzada, Marloes Coenen en de rest van de GG meute.
Mike Brown heeft nu al twee keer op rij verloren van underdogs. En ik vergeet helemaal niet dat hij een BJJ blackbelt heeft, maar dat heeft Kenny ook, en die had hem al jaren voor Aldo hem haalde. Ik zeg niet dat Kenny beter is op de grond, want we hebben Aldo's grappling nog niet echt gezien, maar hij zou goed genoeg moeten zijn om submissions te ontlopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je vergeet even dat hij wel een blackbelt in BJJ heeft onder Nogueira en iedere dag traint met misschien wel het beste camp in de wereld. Mike Brown is ook geen koekebakker natuurlijk en die lag al in de 2de ronde op z'n rug.
De Guida die tegen Kenny vocht was precies dezelfde Guida van nu. Verder kunnen we er lang en breed over lullen, maar feit blijft dat Kenny nu voorlopig nog een voorsprong in ervaring tegen een hoog caliber vechters heeft. Gezien de manier waarop Aldo zijn tegenstanders afslacht, zijn leeftijd en het gegeven dat hij steeds beter blijft worden, zal hij Kenny ongetwijfeld voorbijstreven. Maar op dit moment scheelt het een stuk minder dan mensen lijken te denken, en denk ik dat Kenny best nog zou kunnen winnen. Hij heeft in ieder geval een betere kans dan Hominick of elke andere Featherweight in de UFC.quote:Wat heeft Florian nou op z'n lijst staan wins over Stevenson, Huerta en Guida die toen absoluut niet de Guida is van nu. Florian is een uitstekende vechter maar hij maakt geen schijn van kans tegen Aldo.
Ervaring tells jack shit kijk maar naar Jon Jonesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mike Brown heeft nu al twee keer op rij verloren van underdogs. En ik vergeet helemaal niet dat hij een BJJ blackbelt heeft, maar dat heeft Kenny ook, en die had hem al jaren voor Aldo hem haalde. Ik zeg niet dat Kenny beter is op de grond, want we hebben Aldo's grappling nog niet echt gezien, maar hij zou goed genoeg moeten zijn om submissions te ontlopen.
[..]
De Guida die tegen Kenny vocht was precies dezelfde Guida van nu. Verder kunnen we er lang en breed over lullen, maar feit blijft dat Kenny nu voorlopig nog een voorsprong in ervaring tegen een hoog caliber vechters heeft. Gezien de manier waarop Aldo zijn tegenstanders afslacht, zijn leeftijd en het gegeven dat hij steeds beter blijft worden, zal hij Kenny ongetwijfeld voorbijstreven. Maar op dit moment scheelt het een stuk minder dan mensen lijken te denken, en denk ik dat Kenny best nog zou kunnen winnen. Hij heeft in ieder geval een betere kans dan Horodecki of elke andere Featherweight in de UFC.
Jones is een freakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ervaring tells jack shit kijk maar naar Jon Jones.
Waarom? Aldo heeft geniale timing en indrukwekkende kicks, maar Florian heeft ook goede timing, beweegt goed en heeft ook absoluut geen slechte standup. Daarbij komt dat Aldo tegen Florian (in tegenstelling tot de rest van de divisie) geen reach advantage heeft.quote:We zullen het zien maar de stand up van Aldo is zo superieur dat hij denk ik Florian beetje bij beetje uit elkaar picked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |