wacht maar, hoe je je morgenochtend voeltquote:Op zondag 6 februari 2011 23:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hooidraad en THEFXR, wat een mietjes zijn jullie toch!![]()
Ik ging half 7 naar bed en kwam er kwart voor 12 weer uit en had nergens last van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Steven SeagalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gast weet er echt wel wat vanaf!
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]Sure, van Aikido.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gast weet er echt wel wat vanaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, maar wat heb je ook aan wrist locks als je tegen Rampage moetquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Fenomeno het volgende:
Hij deed dat toen toch ook bij machida?
Die keek toen niet echt heel geïnteresseerd volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Geo3kant op 07-02-2011 03:32:29 ]
Klopt, die weet wel beter dan zo iemand serieus nemen. Anderson heeft er alleen nogal een handje naar vol lof te spreken over mensen die het niet verdienen. Net zoals dat gebuig naar zijn tegenstanders en het publiek.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Fenomeno het volgende:
Hij deed dat toen toch ook bij machida?
Die keek toen niet echt heel geïnteresseerd volgens mij
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure, van Aikido.Mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over die trap... Anderson Silva heeft in het gevecht met Demian Maia en Dan Henderson precies dezelfde trap geplaatst. Bij Henderson kwam hij op z'n keel terecht. Op MF staan de foto's daarvan. Dus ik vraag me af in hoeverre het allemaal nieuw is en geleerd door Steven Seagal. Het lijkt er meer op dat hij even wil pronken met zijn 'pupil'.
@ THEFXR: btje moe, maar ik red me wel![]()
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30-27.... mafketel!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een week(end) inderdaad
Go Steelers!!!
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand al een gifje van die geniale front kick van Silva?
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Hier kan je alle partijen als gifs vinden:
http://ironforgesiron.com(...)vs-belfort-teh-gifs/
Congratuliere Pax, du hast das bessere Team gewehlt.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Holy mek, die zag ik niet aankomenquote:
kon je geen spoiler tags gebruiken net als ieder ander?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Normaal gesproken is het op maandag niet erg meer om te spoileren...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
kon je geen spoiler tags gebruiken net als ieder ander?
Want dat had niet gewoon midden in de partij kunnen gebeuren zonder dat het gevecht eindigde?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
kon je geen spoiler tags gebruiken net als ieder ander?
MIJN SPOILER, WAT DOE JE?!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het op maandag niet erg meer om te spoileren...
Bovendien heeft hij het alleen over een geniale front-kick, nergens staat dat deze het gevecht beëindigde...
Ja is wel gaaf ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Lol....
Even een ander onderwerp om het huidige in de snel te vergeten...
UFC Undisputed op Facebook is vetttt!
(Al heeft het erg veel weg van MMA Pro fighter waar ik eerst zwaar verslaafd aan was...)
Ziet er allemaal erg flashy uit!Ben net lvl 3 geworden met kickboxing specialization. )
Wij zijn al veel beter ;-)quote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Lol....
Even een ander onderwerp om het huidige in de snel te vergeten...
UFC Undisputed op Facebook is vetttt!
(Al heeft het erg veel weg van MMA Pro fighter waar ik eerst zwaar verslaafd aan was...)
Ziet er allemaal erg flashy uit!Ben net lvl 3 geworden met kickboxing specialization. )
Dat vind ik inderdaad ookquote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja is wel gaaf ja.
Ben nu lvl 31, maar vind dat er een nieuwe update moet komen die de credits en xp beter in verhouding moet zetten.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Brawler het volgende:
Chael Sonnen's reactie op de overwinning van Silva op Belfort:
"Thank you, Anderson, for revealing yet another weakness for me to exploit in our rematch. Beating that poor punching bag doesn't impress Uncle Chael, guy. You tipped your hand like a chump poker player at a $5 table in Atlantic City. You may have beaten Vitor, but in the process, you LOST your edge. By beating that husk, you gave me the last page of your playbook. Revel in your time, [because] it ENDS the night you face me. I will mow you down like autumn wheat, AGAIN."
Net als je denkt dat die gast zich niet nog belachelijker kan maken, flikt 'ie het weer!![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:44 schreef Fyodor het volgende:
Joe Rogan bij de stare-down!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mja wat ze zeggen is dat haar techniek gewoon stuk beter is... Ze slaat ook met een compleet andere techniek. Die man slaat puur op kracht.quote:
Die sport 'science' is moeilijk serieus te nemen. Leuk om te zien natuurlijk, maar met wetenschap heeft het niets te maken, en feit blijft dat mannen sterker zijn en meer actieve spieren hebben. Met een gelijke techniek zal een man altijd harder slaan. Met alle respect voor Lucia natuurlijk, want zij heeft een betere techniek dan heel veel mannen. Maar dit is wat er gebeurt als man en vrouw tegenover elkaar staan met vergelijkbare techniek:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |