quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand al een gifje van die geniale front kick van Silva?
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Hier kan je alle partijen als gifs vinden:
http://ironforgesiron.com(...)vs-belfort-teh-gifs/
Congratuliere Pax, du hast das bessere Team gewehlt.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Holy mek, die zag ik niet aankomenquote:
kon je geen spoiler tags gebruiken net als ieder ander?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Normaal gesproken is het op maandag niet erg meer om te spoileren...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
kon je geen spoiler tags gebruiken net als ieder ander?
Want dat had niet gewoon midden in de partij kunnen gebeuren zonder dat het gevecht eindigde?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
kon je geen spoiler tags gebruiken net als ieder ander?
MIJN SPOILER, WAT DOE JE?!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het op maandag niet erg meer om te spoileren...
Bovendien heeft hij het alleen over een geniale front-kick, nergens staat dat deze het gevecht beindigde...
Ja is wel gaaf ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Lol....
Even een ander onderwerp om het huidige in de snel te vergeten...
UFC Undisputed op Facebook is vetttt!
(Al heeft het erg veel weg van MMA Pro fighter waar ik eerst zwaar verslaafd aan was...)
Ziet er allemaal erg flashy uit!Ben net lvl 3 geworden met kickboxing specialization. )
Wij zijn al veel beter ;-)quote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Lol....
Even een ander onderwerp om het huidige in de snel te vergeten...
UFC Undisputed op Facebook is vetttt!
(Al heeft het erg veel weg van MMA Pro fighter waar ik eerst zwaar verslaafd aan was...)
Ziet er allemaal erg flashy uit!Ben net lvl 3 geworden met kickboxing specialization. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik inderdaad ookquote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja is wel gaaf ja.
Ben nu lvl 31, maar vind dat er een nieuwe update moet komen die de credits en xp beter in verhouding moet zetten.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Brawler het volgende:
Chael Sonnen's reactie op de overwinning van Silva op Belfort:
"Thank you, Anderson, for revealing yet another weakness for me to exploit in our rematch. Beating that poor punching bag doesn't impress Uncle Chael, guy. You tipped your hand like a chump poker player at a $5 table in Atlantic City. You may have beaten Vitor, but in the process, you LOST your edge. By beating that husk, you gave me the last page of your playbook. Revel in your time, [because] it ENDS the night you face me. I will mow you down like autumn wheat, AGAIN."
Net als je denkt dat die gast zich niet nog belachelijker kan maken, flikt 'ie het weer!![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:44 schreef Fyodor het volgende:
Joe Rogan bij de stare-down!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mja wat ze zeggen is dat haar techniek gewoon stuk beter is... Ze slaat ook met een compleet andere techniek. Die man slaat puur op kracht.quote:
Die sport 'science' is moeilijk serieus te nemen. Leuk om te zien natuurlijk, maar met wetenschap heeft het niets te maken, en feit blijft dat mannen sterker zijn en meer actieve spieren hebben. Met een gelijke techniek zal een man altijd harder slaan. Met alle respect voor Lucia natuurlijk, want zij heeft een betere techniek dan heel veel mannen. Maar dit is wat er gebeurt als man en vrouw tegenover elkaar staan met vergelijkbare techniek:quote:
volgens mij heeft ze erg veel liggen te naaien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ben benewd hoe Gina's trainingen op dit moment gaan..
She must be rusty van al dat niks doen en mooi zijn..
Bets? Wahr?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:09 schreef Fyodor het volgende:
In 3 dagen tijd al 150 reacties en komend weekend Fedor vs Silva. Dit topic zit sneller dan ooit vol!![]()
Deze week iedereen nog even zijn/haar bets plaatsen!![]()
Ik zal ze binnenkort plaatsen!
Mja dat van Jones-Bader ook vind ik...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:38 schreef THEFXR het volgende:
[
wat een verschil tussen forrest en rich
Was die Chael nou nog in hoger beroep gegaan?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef Brawler het volgende:
Chael Sonnen's reactie op de overwinning van Silva op Belfort:
"Thank you, Anderson, for revealing yet another weakness for me to exploit in our rematch. Beating that poor punching bag doesn't impress Uncle Chael, guy. You tipped your hand like a chump poker player at a $5 table in Atlantic City. You may have beaten Vitor, but in the process, you LOST your edge. By beating that husk, you gave me the last page of your playbook. Revel in your time, [because] it ENDS the night you face me. I will mow you down like autumn wheat, AGAIN."
Net als je denkt dat die gast zich niet nog belachelijker kan maken, flikt 'ie het weer!![]()
je bedoeld voor die testosteron? hij heeft een half jaar gekregen ipv een heel jaar schorsing.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Was die Chael nou nog in hoger beroep gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |