SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7/11 toch niet slecht."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:I went from 'oh shit' to 'OOOH SHIT!'
waar stemmen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef THEFXR het volgende:
zo, ik ben wakker, even het event binnenhalen voor de verzameling
oh ja, ff allemaal stemmen, die donkere met dat paardengebit eruit en we houden Brittany![]()
![]()
Mijn ritme is ook aardig naar de klote, moet niet elke week gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef THEFXR het volgende:
zo, ik ben wakker, even het event binnenhalen voor de verzameling
oh ja, ff allemaal stemmen, die donkere met dat paardengebit eruit en we houden Brittany![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door THEFXR op 06-02-2011 18:00:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Opgezwollenlever op 06-02-2011 18:24:40 ]
[ Bericht 6% gewijzigd door Brawler op 06-02-2011 20:53:22 ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:
5/5, toch best netjes voor een eerste keer. Best redelijk event, maar had wat mij betreft echt toffer kunnen zijn.de 1ste keer? dan vind ik dat je het super hebt voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een week(end) inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef roepdeman het volgende:
Dit is echt mijn weekend..Fatastisch MMA Event en zometeen SuperBowl...Het allermooist is dat Fedor, Arlovski, Sergei en Bigfoot binnen een week vechten!
Hooidraad en THEFXR, wat een mietjes zijn jullie toch!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn ritme is ook aardig naar de klote, moet niet elke week gebeuren
En mijn stem heb je, vind Brittney echt een aanwinst!
Packersquote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een week(end) inderdaad
Go Steelers!!!
Jij heet dan ook niet voor niks Fyodorquote:Op zondag 6 februari 2011 23:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hooidraad en THEFXR, wat een mietjes zijn jullie toch!![]()
Ik ging half 7 naar bed en kwam er kwart voor 12 weer uit en had nergens last van!
Waarschijnlijk in april.quote:
wacht maar, hoe je je morgenochtend voeltquote:Op zondag 6 februari 2011 23:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hooidraad en THEFXR, wat een mietjes zijn jullie toch!![]()
Ik ging half 7 naar bed en kwam er kwart voor 12 weer uit en had nergens last van!
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Steven SeagalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gast weet er echt wel wat vanaf!
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]Sure, van Aikido.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gast weet er echt wel wat vanaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, maar wat heb je ook aan wrist locks als je tegen Rampage moetquote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Fenomeno het volgende:
Hij deed dat toen toch ook bij machida?
Die keek toen niet echt heel geïnteresseerd volgens mij
[ Bericht 12% gewijzigd door Geo3kant op 07-02-2011 03:32:29 ]
Klopt, die weet wel beter dan zo iemand serieus nemen. Anderson heeft er alleen nogal een handje naar vol lof te spreken over mensen die het niet verdienen. Net zoals dat gebuig naar zijn tegenstanders en het publiek.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:33 schreef Fenomeno het volgende:
Hij deed dat toen toch ook bij machida?
Die keek toen niet echt heel geïnteresseerd volgens mij
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure, van Aikido.Mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over die trap... Anderson Silva heeft in het gevecht met Demian Maia en Dan Henderson precies dezelfde trap geplaatst. Bij Henderson kwam hij op z'n keel terecht. Op MF staan de foto's daarvan. Dus ik vraag me af in hoeverre het allemaal nieuw is en geleerd door Steven Seagal. Het lijkt er meer op dat hij even wil pronken met zijn 'pupil'.
@ THEFXR: btje moe, maar ik red me wel![]()
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30-27.... mafketel!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een week(end) inderdaad
Go Steelers!!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |