quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vind jij amateuristisch dan? Ik vind die press conference wel lekker straight forward.
Ik las het daarnet, sappig nieuws!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:41 schreef THEFXR het volgende:
With Thiago Silva Out, Rampage Jackson Gets Matt Hamill at UFC 130
failed drugstest!
http://www.mmafighting.co(...)t-hamill-at-ufc-130/
Precies wat ik ook denk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
My picks:
Fedor Emelianenko vs. Antonio Silva
Andrei Arlovski vs. Sergei Kharitonov
Shane Del Rosario vs. Lavar Johnson
Chad Griggs vs. Gianpiero Villante
Valentijn Overeem vs. Ray Sefo
dan moet je een account aanmaken op bodog.com, dat is de beste bookie voor mmaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net even gekeken op Unibet, maar er is niet veel te verdienen aan het toernooi... De bets zijn niet heel spectaculair... Zelfs als je gaat voor als de favorieten niet winnen...
[ afbeelding ]
Even dan Silva enzo uitgesloten
na-apertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Fedor Emelianenko
Andrei Arlovski
Shane Del Rosario
Chad Griggs
Valentijn Overeem
onacceptabel!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk.
Ben in ieder geval tot en met morgen niet meer in dit topic te vinden (familie business) en ga misschien morgenvroeg kijken en anders pas zondagavond![]()
als kyle dit al kan, wil je niet weten wat Fedor allemaal kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb de KO win voor Fedor voorspelt, kijk hoe groot die kop van Bigfoot is.. zoveel raakvlak!
/carequote:
"The winner will fight Anderson silva...... Or Georges Saint Pierre....... BUT HE WON'T FIGHT GEORGES SAINT PIERRE CAUSE THEY'RE FRIENDS"quote:
nu de undercard om 4 uur de maincard.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:07 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe laat begint het nl tijd, anders blijf ik nog effe wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***OMG SPECIAL ANNOUNCEMENT!!!!***Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |