Ik denk dat dit bedoeld werd:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
Werd er ook gezegd wanneer die vpro documentaire over shpritsz wordt uitgezonden?
quote:Herman Brood & His Wild Romance Shpritsz (1978)
26 maart 2011 21:00 uur, Nederland 3, regie: Britta Hosman
Toen zijn debuutalbum Street uitkwam was Herman Brood nog half zwerver, half muzikant, een jaar later leek hij de hele wereld aan te kunnen. Sphritsz is zijn grote doorbraak, met bekende nummers als Rock n Roll Junkie en Saturday Night. Het rauwe geluid van Street is net wat verder uitgekristalliseerd. De beroemde hoes zegt alles: Shpritsz is gestileerde rock n roll met een hoog sex appeal.
Ja en ook Erik de superleuke Jakhals wist het gesprek met Van Marwijk ook van Twente naar Wilders te krijgen. Ik zou nooit op de Pvv stemmen, maar dit soort onderwerpen geven mij wel het gevoel dat ik de underdog moet steunenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Super-TT![]()
Ik heb niks met de PVV, met die anti-reclamespot sloeg volledig de plank mis. En waarom wordt Zsjazsja er weer bijgehaald? Heeft ze aandelen in DWDD?
Goed punt. Toch beledigend dat DWDD denkt dat ze de kijker moet "opvoeden"? Ooohhh, de PVV is slécht, lieve kijkbuiskindertjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja en ook Erik de superleuke Jakhals wist het gesprek met Van Marwijk ook van Twente naar Wilders te krijgen. Ik zou nooit op de Pvv stemmen, maar dit soort onderwerpen geven mij wel het gevoel dat ik de underdog moet steunen. Al was het gister nog erger toen Mulder, Spong en De Vries Wilders moesten analyseren.
Daarbij was het een heel erg slecht voorbereid item.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Het programma is wel overduidelijk PvdA VARA als Wilders of de islam aan bod komen zeg, ze doen geeneens moeite om enige nuance te brengen.
Maar de naam van die zangeres normaal uitspreken kan ze niet. Je ziet het aan haar hoofd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Gochme het volgende:
Wel heerlijk om die mooie Nederlands-Marokkaanse dame te zien! Hind. [ afbeelding ]
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vindt.quote:
Jammer een genoeg moet hij wel tegen worden gesproken omdat een groot aantal idioten ook nog eens denken dat dat zo is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:
Een ontzettend armoedige poging om Wilders tegen te spreken.
Nou ja, ze hadden het beter over een andere boeg gegooid, de insteek van de discussie was niet zo goed. Zonder de (islamitische) Arabieren hadden we bv. nooit Aristoteles, Socrates,enzovoort enzovoort gekend. Want die o zo fantastische christenen uit Wilders' 'joods-christelijke traditie' hebben die geschriften vernietigd omdat ze strijdig waren met de christelijke leer. Terwijl de moslims het blijkbaar wél de moeite waard vonden om die kennis door te geven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vind.
En Chazia, veel pre-islamitische (Arabische) literatuur was er niet, dus veel kennis over het onderwerp heeft ze niet, maar een bekende kop doet het altijd goed.
Een ontzettend armoedige poging om Wilders tegen te spreken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Sjaazia Moeraalie zag er niet uit. Dat kapsel en ze had haar make-up gekocht bij een Halloween-winkel ofzo
Inderdaad, waar ging het overquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vind.
DWDD is een programma van de VARA, en is er enkel en alleen om de (linkse) VARA-achterban te bedienen. Zij behoeven niet objectief te zijn. Net zoals WNL lekker rechts mag zijn. De enige die een taak hebben om neutraal te zijn, zijn algemene omroepen als de NOS en NTR.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed punt. Toch beledigend dat DWDD denkt dat ze de kijker moet "opvoeden"? Ooohhh, de PVV is slécht, lieve kijkbuiskindertjes
Alsof een Amerikaan hier nieuws gaat zoeken. Wel alles in het goede perspectief plaatsen hé. Het is eigenlijk al een half wonder dat de Telegraaf ooit geld heeft willen uitgeven om Geenstijl te kopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
Dat item van the Huffington Post was ook behoorlijk sad trouwens. Er bestaat al veel langer een site die al het nieuws brengt: FOK.nl!
Waarom doen ze dan of die biatch dat heeft uitgevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |