abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 20:44:04 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_92518689

© donroyco

DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.

De presentator van DWDD is:
- Matthijs van Nieuwkerk[rimg]http://i26.tinypic.com/21aaae9.jpg[/rimg]
Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van ‘Het Parool’ en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbal-tijdschrift ‘Hard Gras’ op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma ‘De Gids’ en voor de NPS het vooravond-programma ‘TV3’ en de ‘Popquiz à gogo’. Voor de VPRO presenteerde hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma ‘Holland Sport’. Jaarlijks is hij te zien als presentator van de Top 2000.

Vaste tafelgasten zijn:
Giel Beelen, radio-dj
Hugo Borst, schrijver, redacteur en (voetbal)criticus
Candy Dulfer, saxofoniste
Carice van Houten, actrice
Sophie Hilbrand, presentatrice en actrice
Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
Yvon Jaspers, presentatrice
Jort Kelder, columnist en presentator
Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist
Halina Reijn, schrijfster en actrice
Martin Simek, Radio en TV presentator
Maarten van der Weijden, zwemmer

De Wereld Draait Door-site
Wikipedia over DWDD
Uitzending DWDD gemist?

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 |69 | 79

Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan met de volgende OP..[/sup]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 20:44:34 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_92518718
Alvast maar klaargezet. :@

Of om nog wat na te pruttelen. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_92519155
Werd er ook gezegd wanneer die vpro documentaire over shpritsz wordt uitgezonden?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 februari 2011 @ 20:55:28 #4
862 Arcee
Look closer
pi_92519354
Goeie TT. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 21:04:53 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_92519890
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
Werd er ook gezegd wanneer die vpro documentaire over shpritsz wordt uitgezonden?
Ik denk dat dit bedoeld werd:

quote:
Herman Brood & His Wild Romance Shpritsz (1978)
26 maart 2011 21:00 uur, Nederland 3, regie: Britta Hosman
Toen zijn debuutalbum Street uitkwam was Herman Brood nog half zwerver, half muzikant, een jaar later leek hij de hele wereld aan te kunnen. Sphritsz is zijn grote doorbraak, met bekende nummers als Rock n Roll Junkie en Saturday Night. Het rauwe geluid van Street is net wat verder uitgekristalliseerd. De beroemde hoes zegt alles: Shpritsz is gestileerde rock n roll met een hoog sex appeal.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:45:53 #6
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_92522104
Super-TT ^O^
Ik heb niks met de PVV, met die anti-reclamespot sloeg volledig de plank mis. En waarom wordt Zsjazsja er weer bijgehaald? Heeft ze aandelen in DWDD? :')
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_92522243
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Super-TT ^O^
Ik heb niks met de PVV, met die anti-reclamespot sloeg volledig de plank mis. En waarom wordt Zsjazsja er weer bijgehaald? Heeft ze aandelen in DWDD? :')
Ja en ook Erik de superleuke Jakhals wist het gesprek met Van Marwijk ook van Twente naar Wilders te krijgen. Ik zou nooit op de Pvv stemmen, maar dit soort onderwerpen geven mij wel het gevoel dat ik de underdog moet steunen :'). Al was het gister nog erger toen Mulder, Spong en De Vries Wilders moesten analyseren.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:49:48 #8
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_92522328
Wel heerlijk om die mooie Nederlands-Marokkaanse dame te zien! Hind. 17.gif
Goed van jou.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:55:23 #9
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_92522631
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja en ook Erik de superleuke Jakhals wist het gesprek met Van Marwijk ook van Twente naar Wilders te krijgen. Ik zou nooit op de Pvv stemmen, maar dit soort onderwerpen geven mij wel het gevoel dat ik de underdog moet steunen :'). Al was het gister nog erger toen Mulder, Spong en De Vries Wilders moesten analyseren.
Goed punt. Toch beledigend dat DWDD denkt dat ze de kijker moet "opvoeden"? Ooohhh, de PVV is slécht, lieve kijkbuiskindertjes :r
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:56:33 #10
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92522706
Dat laatste item was chaos zeg. Die hadden gesnoven voor de uitzending.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92527794
Wat een lelijke trol is die chazia mourali toch. Ze kreeg helemaal een nat broekje toen Matthijs riep "Wat weet jij veel!".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2011 23:31:13 ]
pi_92529535
Chazia Mourali. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_92529835
Het programma is wel overduidelijk PvdA VARA als Wilders of de islam aan bod komen zeg, ze doen geeneens moeite om enige nuance te brengen.
pi_92530436
quote:
15s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Het programma is wel overduidelijk PvdA VARA als Wilders of de islam aan bod komen zeg, ze doen geeneens moeite om enige nuance te brengen.
Daarbij was het een heel erg slecht voorbereid item.

Aan die keukenmixer van een Aad Ouborg vragen wie de islamitische Bill Gates is :')
en aan Mourali wie een equivalent van Reve is :'( :'( :'(

Hind kwam er nog het beste uit.
  Forum Admin woensdag 9 februari 2011 @ 01:49:20 #15
35723 crew  GGMM
pi_92532457
He gadver, die achterlijke lesbienne zit er bij. :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_92532867
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Gochme het volgende:
Wel heerlijk om die mooie Nederlands-Marokkaanse dame te zien! Hind. [ afbeelding ]
Maar de naam van die zangeres normaal uitspreken kan ze niet. Je ziet het aan haar hoofd.

woensdag 9 februari 2011 @ 11:06:20 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92537973
Sjaazia Moeraalie zag er niet uit. Dat kapsel en ze had haar make-up gekocht bij een Halloween-winkel ofzo :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92540719
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef Tem het volgende:

Hind kwam er nog het beste uit.
Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vindt.
En Chazia, veel pre-islamitische (Arabische) literatuur was er niet, dus veel kennis over het onderwerp heeft ze niet, maar een bekende kop doet het altijd goed.
Een ontzettend armoedige poging om Wilders tegen te spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 09-02-2011 15:17:27 ]
anonieme razernist
pi_92541375
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef NoCigar het volgende:

Jammer een genoeg moet hij wel tegen worden gesproken omdat een groot aantal idioten ook nog eens denken dat dat zo is.
Het is zoiets zeggen als wie de Nederlandse Einstein zou zijn. Dat is er simpelweg niet. Maar dat zegt nog vrij weinig of er in Nederland slimme mensen die hun talent niet benutten.
pi_92544208
quote:

[..]

Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vind.
En Chazia, veel pre-islamitische (Arabische) literatuur was er niet, dus veel kennis over het onderwerp heeft ze niet, maar een bekende kop doet het altijd goed.
Nou ja, ze hadden het beter over een andere boeg gegooid, de insteek van de discussie was niet zo goed. Zonder de (islamitische) Arabieren hadden we bv. nooit Aristoteles, Socrates,enzovoort enzovoort gekend. Want die o zo fantastische christenen uit Wilders' 'joods-christelijke traditie' hebben die geschriften vernietigd omdat ze strijdig waren met de christelijke leer. Terwijl de moslims het blijkbaar wél de moeite waard vonden om die kennis door te geven.
pi_92545045
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Sjaazia Moeraalie zag er niet uit. Dat kapsel en ze had haar make-up gekocht bij een Halloween-winkel ofzo :')

Kan dat verlepte mens eens ophouden zichzelf uit te nodigen in DWDD? :r
pi_92545065
quote:

[..]

Nouja, als je op de vraag: 'Wie is de nederlandse Mozart?' Liesbeth List een goed antwoord vind.
Inderdaad, waar ging het over :').
pi_92545130
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Goed punt. Toch beledigend dat DWDD denkt dat ze de kijker moet "opvoeden"? Ooohhh, de PVV is slécht, lieve kijkbuiskindertjes :r
DWDD is een programma van de VARA, en is er enkel en alleen om de (linkse) VARA-achterban te bedienen. Zij behoeven niet objectief te zijn. Net zoals WNL lekker rechts mag zijn. De enige die een taak hebben om neutraal te zijn, zijn algemene omroepen als de NOS en NTR.
pi_92545242
Dat item van the Huffington Post was ook behoorlijk sad trouwens. Er bestaat al veel langer een site die al het nieuws brengt: FOK.nl! :')
Waarom doen ze dan of die biatch dat heeft uitgevonden...
pi_92545534
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
Dat item van the Huffington Post was ook behoorlijk sad trouwens. Er bestaat al veel langer een site die al het nieuws brengt: FOK.nl! :')
Waarom doen ze dan of die biatch dat heeft uitgevonden...
Alsof een Amerikaan hier nieuws gaat zoeken. Wel alles in het goede perspectief plaatsen hé. Het is eigenlijk al een half wonder dat de Telegraaf ooit geld heeft willen uitgeven om Geenstijl te kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')