Damn dat is best slim eigenlijk maar dan ga ik wel nep slaan, wel net zo dat het echt lijktquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
Wat je wel kan doen is een vriend inhuren die haar lastig gaat vallen. Dan kom jij tot de rescue zeg maar en sla je hem weg. Dan heb je haar binnen, vriend.
En dan volgende keer ziet ze jou zo met die vriend van je lopen en denkt ze ":D"!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef Jotel het volgende:
[..]
Damn dat is best slim eigenlijk maar dan ga ik wel nep slaan, wel net zo dat het echt lijkt
Als meisje weet je dan toch wel dat zo'n gozer gewoon in je broekje wil? Mannen die enkel ''vriendelijk'' een vrouw willen helpen bestaan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Untiteld het volgende:
'Best leuk uit voor mijn doen..' Is ze nou knap of niet?![]()
En helpen is wel een goed idee, want dan sta je ook niet gelijk voor lul als ze nee zegt, dan lijk je gewoon een vriendelijk persoon (:
Ja ze is knap. dat helpen ben ik van plan maar ik kijk hier nog even.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Untiteld het volgende:
'Best leuk uit voor mijn doen..' Is ze nou knap of niet?![]()
En helpen is wel een goed idee, want dan sta je ook niet gelijk voor lul als ze nee zegt, dan lijk je gewoon een vriendelijk persoon (:
Zeg dat het van je moeder moestquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als meisje weet je dan toch wel dat zo'n gozer gewoon in je broekje wil? Mannen die enkel ''vriendelijk'' een vrouw willen helpen bestaan niet.
14quote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Zeg dat het van je moeder moest![]()
Hoe oud is TS dan?
Heb je een nelson jas? Zo niet, dan kan je het best proberenquote:
dan kan hij beter kenny nadoen, dat laat tenminste een leuke indruk achterquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ga Cartman nadoen. Dat vinden meisjes bloedgeil.
Je bedoelt nickelson? zo een vuilniszak ga ik echt niet dragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Heb je een nelson jas? Zo niet, dan kan je het best proberen
Beter doe je Chef, want met zijn hossel skills pak je haar zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan hij beter kenny nadoen, dat laat tenminste een leuke indruk achter
Oeps, ja nickelsonquote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef Jotel het volgende:
[..]
Je bedoelt nickelson? zo een vuilniszak ga ik echt niet dragen.
ze droeg ook geen nickelson ofzo... Nope heb ik niet
als je wel zo'n jas had, was je een condoomjasloper! Hahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef Jotel het volgende:
[..]
Je bedoelt nickelson? zo een vuilniszak ga ik echt niet dragen.
ze droeg ook geen nickelson ofzo... Nope heb ik niet
hierquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef Jotel het volgende:
aaaaaaaaah, ik zei serieuze reacties please.
Ik wil weten hoe ik haar telefoonnummer kan krijgen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zeg dat ze er best leuk uitziet voor jouw doen.
Lol, ja inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
als je wel zo'n jas had, was je een condoomjasloper! Hahaha![]()
Oh, en zeg gewoon als je helpt, dat ze er goed uitziet. en of je volgende keer ook moet helpen, vraag de volgende keer dan haar nummer, en anders zeg je; He,wat is je nummer. kunnen we eens afspreken!
of doe gewoon wat leuks/aardigs!
omg dat neem je ook echt sirieusquote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef Jotel het volgende:
[..]
Damn dat is best slim eigenlijk maar dan ga ik wel nep slaan, wel net zo dat het echt lijkt
Dan kan ie beter doen als ie een nieuwe krantenjongen is.quote:
nja, gewoon compliment geven, natuurlijk kan je ook even dollen als ze dat niet erg denkt te vinden... en als het gesprek stil valt, vraag je hoe het met 'r gaat, en waar ze woont?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef Jotel het volgende:
[..]
Lol, ja inderdaad![]()
zo kan je het ook noemen
Dat helpen is dus wel een goed idee? ik weet niet of jij misschien kan helpen.
Maar stel het gesprek valt stil? wat kan ik doen dan? dat lijkt me anders best kut
En wat leuks en aardigs? ik wil niet als een loverboy overkomen... ik kan nu even niet bedenken wat voor leuks en aardigs ik kan doen
In ieder geval Thx voor je advies.
Ah, Okequote:Op maandag 7 februari 2011 18:29 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
nja, gewoon compliment geven, natuurlijk kan je ook even dollen als ze dat niet erg denkt te vinden... en als het gesprek stil valt, vraag je hoe het met 'r gaat, en waar ze woont?
Ja dat ga ik ook proberen, alleen ik ben bang dat ik in de friendzone kom te zitten.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef Jimmyfloydd het volgende:
Haar helpen met de kranten, niet zenuwachtig zijn, gewoon een leuk gesprekje aanknopen, wat grappen er tegenaan. Als het goed gaat zeg je iets in de trend van: "Ik vind het wel gezellig/leuk, zou ik volgende keer weer meehelpen?"
Tuurlijk zegt ze ja, sowieso omdat ze dan minder werk heeft.
Dan zeg je: "Hier heb je mijn nummer, dan laat het maar weten wanneer je weer kranten doet, dan kom ik je helpen."
Als ze je dan eerder smst/belt is het bingo, anders kun je de volgende keer met die kranten weer wat pogingen ondernemen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
Eropaf stappen en zeggen: "Mag ik mijn krant eens in jouw brievenbusje duwen?"
I'm not your friend, buddy. I'm not your buddy, mate. I'm not your mate, pal. I'm not your pal, friend.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:
South Park, jezus.
Ik word echt oud denk ik.Dikke faal als ik dat zou proberen bij de vrouwen die ik ken.
Dat vind iedere zichzelf respecterende vrouw heel leuk om te horen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
Goh, nee natuurlijk niet, wijsgeer.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind iedere zichzelf respecterende vrouw heel leuk om te horen.
Ja, maar dit soort figuren zijn vaak onzekere tiener meisjesquote:Op maandag 7 februari 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind iedere zichzelf respecterende vrouw heel leuk om te horen.
Wat zijn je hossel-skills? kan nog goed van pas komenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef hexta het volgende:
haar nummer?
Als ik het zo lees zou je meer geluk hebben met haar msn, haar hyves, of haar habbo naam vragen.
Dank je.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goh, nee natuurlijk niet, wijsgeer.![]()
![]()
Edit: succes met je verhuizing.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zeg dat ze er best leuk uitziet voor jouw doen.
Waar uit blijkt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Je bekijkt vrouwen op de verkeerde manier.
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken. Dat doe je ook niet wanneer je vrienden of andere mensen aanspreekt. En daarbij lukt het toch wel?quote:
Dus ik moet niet nadenken en gewoon aanspreken?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:04 schreef Jotel het volgende:
[..]
Dus ik moet niet nadenken en gewoon aanspreken?
Alsof dat niet 10x makkelijker is sommigen mensen hebben al moeite om normaal iets aan iemand te vragen laat staan om een meisje haar nummer te vragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken. Dat doe je ook niet wanneer je vrienden of andere mensen aanspreekt. En daarbij lukt het toch wel?
Wat moeten zulke mensen met een vriendin? Laat ze eerst maar eens zichzelf verbeteren tot ze stevig in hun schoenen staan, voordat ze een poging gaan doen zich voort te planten bij het eerste-de-beste gleufdier dat 'er wel goed uitziet voor hun doen'.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof dat niet 10x makkelijker is sommigen mensen hebben al moeite om normaal iets aan iemand te vragen laat staan om een meisje haar nummer te vragen.
Oké kijken of het werkt volgende week vrijdag.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Gewoon sociaal doen, dan heb je de kleinste kans om wat fout te doen. Maar eigenlijk is dit al weer teveel erbij nadenken.
Dan zouden een heel stuk minder mensen in deze wereld een vriendin hebben.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat moeten zulke mensen met een vriendin? Laat ze eerst maar eens zichzelf verbeteren tot ze stevig in hun schoenen staan, voordat ze een poging gaan doen zich voort te planten bij het eerste-de-beste gleufdier dat er 'wel goed uitziet voor hun doen'.
Precies daar moet je ook aan denken.quote:
Ja want, wat dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies daar moet je ook aan denken.
Idd ze kan zomaar nee zeggen, en daarom dit topic zodat ik minder kans heb in de fout te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies daar moet je ook aan denken.
Pijnlijk daarom neem ik zo min mogelijk risico's.quote:
Als je met die instelling ('wat kan er allemaal foutgaan') meisjes gaat aanspreken kan ik je garanderen dat de kans op 'foutgaan' erg groot zal zijn. Waarom zo moeilijk doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef Jotel het volgende:
[..]
Idd ze kan zomaar nee zeggen, en daarom dit topic zodat ik minder kans heb in de fout te gaan.
Ik zal er ook niet aan dat denken tijdens het aanspreken, maar die risico's zijn er altijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je met die instelling ('wat kan er allemaal foutgaan') meisjes gaat aanspreken kan ik je garanderen dat de kans op 'foutgaan' erg groot zal zijn. Waarom zo moeilijk doen?
Je kan het ook zo doen ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je met die instelling ('wat kan er allemaal foutgaan') meisjes gaat aanspreken kan ik je garanderen dat de kans op 'foutgaan' erg groot zal zijn. Waarom zo moeilijk doen?
Nou als je er niet bang voor bent moet je haar gewoon aanspreken. Ik zou het zelf nooit doen maar jij maakt ook waarschijnlijk een betere kans dan ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:06 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet aan dat denken tijdens het aanspreken, maar die risico's zijn er altijd.
Je moet vaak verliezen voordat je leert te winnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Pijnlijk daarom neem ik zo min mogelijk risico's.
Inderdaad, ookal heb je je nog zo goed voorbereid, er kan nog steeds van alles gebeuren. Sociale dingen zijn een van de weinige dingen die je niet puur op zo'n logische manier ('risico's uitsluiten') kan aanpakken. Ga je dan ook niet nog meer gedoe in je hoofd halen door je overal op proberen voor te bereiden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:06 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet aan dat denken tijdens het aanspreken, maar die risico's zijn er altijd.
De enige die ik echt leuk vind zitten bij mij op school dus dan sta je voor lul voor de halve school want zij vertelt natuurlijk aan haar vriendinnen wat er is gebeurt en die vertellen het natuurlijk door. Bij dat meisje van TS liggen zijn kansen op vernedering een stuk lager.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet vaak verliezen voordat je leert te winnen.
Zal ik ook niet doen, vrijdag ga ik gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad, ookal heb je je nog zo goed voorbereid, er kan nog steeds van alles gebeuren. Sociale dingen zijn een van de weinige dingen die je niet puur op zo'n logische manier ('risico's uitsluiten') kan aanpakken. Ga je dan ook niet nog meer gedoe in je hoofd halen door je overal op proberen voor te bereiden.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:11 schreef Jotel het volgende:
[..]
Zal ik ook niet doen, vrijdag ga ik gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurd.
quote:
Is toch wel de enige echte oplossing voor deze situatie ze komt niet uit je omgeving dus voor lul sta je in het ergste geval alleen bij haar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:11 schreef Jotel het volgende:
[..]
Zal ik ook niet doen, vrijdag ga ik gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurd.
Vernederingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige die ik echt leuk vind zitten bij mij op school dus dan sta je voor lul voor de halve school want zij vertelt natuurlijk aan haar vriendinnen wat er is gebeurt en die vertellen het natuurlijk door. Bij dat meisje van TS liggen zijn kansen op vernedering een stuk lager.
Ja misschien gaat het er bij jou zo aan toe maar ik kan daarna echt niet meer normaal in de klas zitten, zeker niet met die meid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vernedering![]()
Je hebt tenminste wel de ballen gehad om eropaf te stappen en dat zullen die kneuzen bij jou op school waar je 'voor schut' voor zou staan waarschijnlijk niet kunnen zeggen.
Als je haar op een vooruitgeplande cliche manier benadert en dan alsnog keihard op je bek gaat, dan hebben ze inderdaad iets om te lachen. Maar als jij gewoon 'waarom ook niet' en smooth je ding kan doen, dan hebben ze weinig om nog over te lachen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja misschien gaat het er bij jou zo aan toe maar ik kan daarna echt niet meer normaal in de klas zitten, zeker niet met die meid.
Definieer smooth je ding doen, iemand gewoon mee uitvragen zal al voor genoeg vreemde blikken en vragen zorgen in de klas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je haar op een vooruitgeplande cliche manier benadert en dan alsnog keihard op je bek gaat, dan hebben ze inderdaad iets om te lachen. Maar als jij gewoon 'waarom ook niet' en smooth je ding kan doen, dan hebben ze weinig om nog over te lachen.
'Iemand mee uitvragen' vind ik dan ook niet iets wat je doet als je de cliches wilt vermijden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Definieer smooth je ding doen, iemand gewoon mee uitvragen zal al voor genoeg vreemde blikken en vragen zorgen in de klas.
Wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Iemand mee uitvragen' vind ik dan ook niet iets wat je doet als je de cliches wilt vermijden.
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja misschien gaat het er bij jou zo aan toe maar ik kan daarna echt niet meer normaal in de klas zitten, zeker niet met die meid.
je zit met een stel 10 jarige in de klas?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar gasten van 16 tot 20 gaan echt wel raar opkijken als iemand zoals ik, iemand die ver boven zijn stand is zou uitvragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je zit met een stel 10 jarige in de klas?
Ja, gelukkig dat ze niet op m'n school zitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Is toch wel de enige echte oplossing voor deze situatie ze komt niet uit je omgeving dus voor lul sta je in het ergste geval alleen bij haar.
als 'zelf respecterende' vrouw vind ik hem kapot grappig. en ik hou van jongens met humor. zou t trouwens wel fijn vinden als een jongen mij een keer zou helpen met kranten.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
Nou, kom maar in mijn wijk gooien, dan is het lachen geblazen als ik kom helpen. Twee vliegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef justme1202 het volgende:
[..]
als 'zelf respecterende' vrouw vind ik hem kapot grappig. en ik hou van jongens met humor. zou t trouwens wel fijn vinden als een jongen mij een keer zou helpen met kranten.
Doelde je op de afschuwelijke spelfout?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze ziet er best leuk uit voor jouw doen? Whut?
Nee, op de gehele zin die nergens op slaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doelde je op de afschuwelijke spelfout??
Nee, daar hebben we natuurlijk de versiergod van fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef noksala het volgende:
TS ik weet niet of het verstandig is meteen haar te helpen met de kranten, tenslotte ben jij een vreemde voor haar. Aan de andere kant houden meisjes wel van een beetje spontaniteit.
Niet vergeten gelijk een glimlach op te zetten, dat is wel belangrijk, weetniet waarom maar dan vertrouwen meisjes je gelijk iets meer.
Ik denk niet dat het meisje South park een superonderwerp vind om over te praten. Meisjes kijken van die zingprogamma's. Dus gewoon even progamma gemist die xfactor, idols, popstars shit kijken zodat je er een beetje over kan praten.
Oja en als je op een vechtsport zit, niet gelijk zeggen. Uit ervaring weet ik dat het dan een stuk langer duurt voordat je haar hebt. Als je op voetbal zit, liever ook niet zeggen. Meisjes doen alsof ze het leuk vinden, maar ze vinden het vergaart.
Zeg in het gesprek iets wat je spaart ofso. Een flirtechniek die ik meestal gebruik is. Ik speel gitaar, als je wilt kan je een keer langskomen bij mij. Dan speel ik een liedje voor jou. Of ik spaar postzegels wil je eens komen kijken. Naja zoiets. Als je vriendelijk bent, en zei is geen bitch. Dan zal je in ieder geval niet afgeknapt worden. Daarna haar nummertje
Oja en gedraag je een beetje stoer, en tegelijk vriendelijk. Dat geeft voor meisjes een gevoel van, die jongen kan mij goed beschermen, maar is ook nog eens lief voor me. Vooral meisjes van jou leeftijd kikken daarop.
Succes
Serieuze reacties.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef noksala het volgende:
TS ik weet niet of het verstandig is meteen haar te helpen met de kranten, tenslotte ben jij een vreemde voor haar. Aan de andere kant houden meisjes wel van een beetje spontaniteit.
Niet vergeten gelijk een glimlach op te zetten, dat is wel belangrijk, weetniet waarom maar dan vertrouwen meisjes je gelijk iets meer.
Ik denk niet dat het meisje South park een superonderwerp vind om over te praten. Meisjes kijken van die zingprogamma's. Dus gewoon even progamma gemist die xfactor, idols, popstars shit kijken zodat je er een beetje over kan praten.
Oja en als je op een vechtsport zit, niet gelijk zeggen. Uit ervaring weet ik dat het dan een stuk langer duurt voordat je haar hebt. Als je op voetbal zit, liever ook niet zeggen. Meisjes doen alsof ze het leuk vinden, maar ze vinden het vergaart.
Zeg in het gesprek iets wat je spaart ofso. Een flirtechniek die ik meestal gebruik is. Ik speel gitaar, als je wilt kan je een keer langskomen bij mij. Dan speel ik een liedje voor jou. Of ik spaar postzegels wil je eens komen kijken. Naja zoiets. Als je vriendelijk bent, en zei is geen bitch. Dan zal je in ieder geval niet afgeknapt worden. Daarna haar nummertje
Oja en gedraag je een beetje stoer, en tegelijk vriendelijk. Dat geeft voor meisjes een gevoel van, die jongen kan mij goed beschermen, maar is ook nog eens lief voor me. Vooral meisjes van jou leeftijd kikken daarop.
Succes
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef noksala het volgende:
Succes
dat zecht ts laat mij dan eens wat lesbian porn van jou en je vriendin zienquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
man het zou toch geniaal zijn als ze zou zeggen: "ik ben lesbisch".
Hoe kan ik intresse tonen?, je bedoelt met 'ondervraag haar niet' dat ik geen vragen aan haar moet stellen. maar dus gewoon een gesprek moet opzetten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Woutjeh het volgende:
Ts, als jij gewoon vriendelijk bent, een beetje lacht en niet te onzeker overkomt dan komt alles helemaal goed en vindt ze het waarschijnlijk hartstikke leuk dat ze ook een keer wordt aangesproken door een jongen.
Je moet alleen niet gelijk te veel willen en teveel vragen.
Toon interesse maar ondervraag haar niet, snap je wat ik bedoel?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
man het zou toch geniaal zijn als ze zou zeggen: "ik ben lesbisch".
haha dat moet ie dan zeker vragen, anders is het allemaal verspilde moeitequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat zecht ts laat mij dan eens wat lesbian porn van jou en je vriendin zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude..quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef noksala het volgende:
Succes
Van plan haar te doen bedoel je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef Jotel het volgende:
Ze komt dinsdag stipt de straat doen, en dan ben ik van plan het te doen.
Dan denkt ze meteen dat ie gay isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:09 schreef msnk het volgende:
Praat met haar over Glee, gegarandeerd dat ze gaat soppen
Tenenkrommende serie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:09 schreef msnk het volgende:
Praat met haar over Glee, gegarandeerd dat ze gaat soppen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van plan haar te doen bedoel je?
..Iemand wou de smileys uitproberen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat zecht ts laat mij dan eens wat lesbian porn van jou en je vriendin zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb je haar nu al een keer geneukt trouwens?
Doen!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:21 schreef Internepper het volgende:
Loop naar buiten, spreek haar aan en zeg het volgende: ''Ej chickie, ik ben mijn nummer vergeten, paas mij die van jou ff''
Ze komt één van die 3 dagen (gok ik) de straat van mij doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Waarom pas dinsdag?. Je zou het vrijdag toch al vertellen?
Hossel haar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:50 schreef Jotel het volgende:
Vandaag was ze er niet maar dat is niet raar, want ze is er Vrijdag altijd, Dinsdag uitzonderlijk.
Vrijdag vertel ik wat ik heb gedaan
Dertien volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 05:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij was 14 toch? Let eens op je taalgebruik jongeman.
woow, jij bent grappig.quote:
Zover ik weet niks, wat is dat eigenlijk voor vraag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
woow, jij bent grappig.
Nee ik ben vijftien, en wat is er mis met neuken?
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zover ik weet niks, wat is dat eigenlijk voor vraag?
Nee helemaal niet, die ga ik juist gebruiken tijdens het aanspreken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Kon je dat niet eerder bedenken. Nu zijn al ons adviezen waardeloos geworden
.
Hehe. Ik zou die op school doen. Maar als ze bij je in de klas zit kan het irritant worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
Ff een update:
Vandaag was ik dus op school, en op school vindt ik een meid ook leuk. eigenlijk al vanaf begin van mijn eerste dag op mijn nieuwe school. ze zegt soms wel iets en ze is best aardig. Alleen het probleem is: wat zou ik doen naar dat krantenmeisje gaan? of de ene die op school zit? eigenlijk vindt ik die van op school leuker (logisch ze zit op school)
En nu nog een probleem: Haar beste vriendin, heeft het niet zo op mij. ik weet niet waarom maar ik hoorde haar zeggen: ''hoe zou jij het vinden als je vriendin wordt ingenomen door een jongen''
tegen haar vriendinnen. ze kijkt kattig naar me en laats zei ze nog fluisterend tegen haar vriendinnen wat ik kom doen zo van: ''Wat komt hij nou doen?" de gene die ik leuk vindt heeft blijkbaar niet te pest aan mij, ze komt weleens naar me toe om iets te zeggen,
Maar haar vriendin heeft gewoon de pest aan mij, en als ik haar ga aanspreken is er grote kans dat zei zich er meteen tussen gaat mengen...
Dus tja, wat zal ik doen?
Bedankt voor de hulp allemaal hoor
Ik zou ze allebei nemen. Eerst goed neuken die meiden, daar de prostitutie in sturen. Dan verdien je er ook nog wat aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
Ff een update:
Vandaag was ik dus op school, en op school vindt ik een meid ook leuk. eigenlijk al vanaf begin van mijn eerste dag op mijn nieuwe school. ze zegt soms wel iets en ze is best aardig. Alleen het probleem is: wat zou ik doen naar dat krantenmeisje gaan? of de ene die op school zit? eigenlijk vindt ik die van op school leuker (logisch ze zit op school)
En nu nog een probleem: Haar beste vriendin, heeft het niet zo op mij. ik weet niet waarom maar ik hoorde haar zeggen: ''hoe zou jij het vinden als je vriendin wordt ingenomen door een jongen''
tegen haar vriendinnen. ze kijkt kattig naar me en laats zei ze nog fluisterend tegen haar vriendinnen wat ik kom doen zo van: ''Wat komt hij nou doen?" de gene die ik leuk vindt heeft blijkbaar niet te pest aan mij, ze komt weleens naar me toe om iets te zeggen,
Maar haar vriendin heeft gewoon de pest aan mij, en als ik haar ga aanspreken is er grote kans dat zei zich er meteen tussen gaat mengen...
Wat doe jij hier nog?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei nemen. Eerst goed neuken die meiden, daar de prostitutie in sturen. Dan verdien je er ook nog wat aan
Dat mag je even uitleggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
eigenlijk vindt ik die van op school leuker (logisch ze zit op school)
Ze is er vaker en ik zie haar vaker.quote:
Je hebt wel lef, goed bezig. Mooi om te zien hoe je voor jezelf al meisjes afstreept en uiteindelijk het beste paarmaatje overhoudt. Nu je beheersing van de Nederlandse taal nog wat bijschaven en jij bent de gent in het huis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ze is er vaker en ik zie haar vaker.
Update
Nou vandaag was ik weer op school, en ik vindt haar toch niet zo heel leuk. ik weet niet waarom maar ik vindt er niet meer leuk.
Dus tja mijn keuze blijft bij het kranten meisje.
Vandaag gedag tegen haar gezegd zodat ze me kent, en volgende keer ga ik er naar toe om een gesprek aan te knopen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef ufopiloot12 het volgende:
Serieus kap met dat ik vindt. Misschien moet je je meer met school bezig houden op school dan met meisjes.
quote:
Sorry, Panzermaus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt wel lef, goed bezig. Mooi om te zien hoe je voor jezelf al meisjes afstreept en uiteindelijk het beste paarmaatje overhoudt. Nu je beheersing van de Nederlandse taal nog wat bijschaven en jij bent de gent in het huis.
Hij heeft 'Hoi' gezegd, dat meisje ligt nu lekker te soppen over TS.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je ondertussen wel die krantenmeisje aangesproken? Het is inmiddels al zaterdag?
Of verzin je elke week een nieuw meisje...
Ja stscrew wij dachten ook niet dat hij zo'n pussy zou zijn die het de hele tijd uit loopt te stellen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef stscrew het volgende:
verdomme heb ik het hele toppic doorgelezen omdat het me interesant leek komt hij aan met ''ik heb hoi gezecht''
Baasquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef stscrew het volgende:
echt dom
ik had een meisje op msn die zat bij mij in de klas
3 jaar niet geziengewoon aangesproken op msn gevraagd of ze ging zwemmen.
na een uur zwemmen op de bek gepakt
toen was ik binnen
Hahah nee joh, woon jij ook in de Hoekse Waard?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:16 schreef BeSimple het volgende:
Het is toch niet in een dorp in de Hoekse Waard heh?
Ga gewoon voor allebei en kijk met welke het wat wordt en met welke niet. Spreid je winkansen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
Ff een update:
Eerst Nederlands leren, dan commentaar geven:)quote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef stscrew het volgende:
vrijdag gedaan
sukkel zeg dat eerder ofzo
btw wel leuk voor je
Baas. Gewoon drankje doen als eerste date hoop ik?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Jotel het volgende:
UPDATE
Ja het is gelukt, ik heb het vrijdag gedaan.
en nee ik ben geen pussy, sukkels.
Hoe het is gegaan:
Gewoon naar d'r toe gelopen, wat gepraat en toen haar telefoonnumer gevraagd.
Toen dacht ik laat ik haar vandaag eens bellen, toen heb ik een afspraakje met haar gebiets.
Het is goed gegaan dus![]()
thx allemaal
Wa denkte gij nou, hij nodigt die meid gelijk uut in bed! De playert.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef John_Q het volgende:
[..]
Baas. Gewoon drankje doen als eerste date hoop ik?
Ja zoiets, ik kom bij haar op bezoekquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef John_Q het volgende:
[..]
Baas. Gewoon drankje doen als eerste date hoop ik?
Condooms mee. Je zus deed het ook op de eerste date direct al.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:26 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kom bij haar op bezoek
zo kan het ookquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef stscrew het volgende:
echt dom
toen was ik binnen
Heeft hij die krantenmeid al genaaid dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk om te horen dit alles wel, TS weet van aanpakken. Ga zo door.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:13 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Heeft hij die krantenmeid al genaaid dan?
Gaat om allebij, niet alleen om uiterlijk hoor qua karakter vindt ik haar ook leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Van te voren een plan opstellen.
"1.Ik geef haar één compliment."
Ik vraag me af waar het je eigenlijk omgaat. Volgens mij vind je d'r vooral knap en wil je met d'r zoenen. Of vind je haar daadwerkelijk leuk qua karakter?
Ik bedoel: zulke dingen als complimenten geven, zoiets doe je toch spontaan?
Maargoed, uiteindelijk heb je het wel goed voor elkaar.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Jotel het volgende:
ging ik rustig van beneden naar onder over haar billen. Ik zag dat ze zenuwachtig werd dus ging ik snel weer naar boven. Omdat ze zo ongemakkelijk deed ging ik toch met haar over wat dingen praten.
BINNEN ZEG IK JE.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef stscrew het volgende:
echt dom
toen was ik binnen
Noksela bewijst weer eens dat hij de eckte baas van FOK! is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei nemen. Eerst die meiden goed neuken die meiden, daar daarna de prostitutie in sturen. Dan verdien je er ook nog wat aan
Oké oke, Nou toen had ik haar thuisgebracht, en kwam ik dus nog even zitten. toen zei ze dat ze mij leuk vindt enz. en dat ze nog een keer iets met mij wil doen. het was inmiddels al 23:30 dus ging ik weer naar huis ik gaf haar nog een zoen gewoon op der mond. en toen ben ik gegaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
De rest wil je niet vertellen?
Wij hebben je geholpen wij verdienen het hele verhaal
Nou kijk ik wou liever dat ik een auto had.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:54 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Genant om met haar de bus in te stappen?
Gast... je bent 14 toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Jotel het volgende:
[..]
Nou kijk ik wou liever dat ik een auto had.
14-jarige die zich druk maken om in een bus te reizen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als ik 18 was was het natuurlijk makkelijker geweest
En dan ben je 18, haal je na een half jaar je rijbewijs, en heb je alsnog geen auto.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als ik 18 was was het natuurlijk makkelijker geweest
Goed gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 16:37 schreef Jotel het volgende:
update:
Gister ging ik dus weer naar haar toe. Ik stapte weer binnen en ging richting de bank.
Omdat ik niet stom wou doen, haalde ik om 13:00 s'middag bioscoop kaartjes. Ik reisde met de bus. en ik haalde kaartjes voor gulliver's travels, waar een aantal lelijke recensies over waren geschreven. Maar omdat het jack black was kon ik die film natuurlijk niet laten schieten.
Ik had de kaartjes en ik was om 15:00 weer thuis, wat ik in die tijd deed was natuurlijk FOK!KEN.
maarja dat was althans ook niet echt belangrijk.
Het was inmiddels 20:00 en ik moest gaan, zoals je hierboven leest stapte ik naar binnen en ging richting de bank. Ze kwam richting mij zitten en zei : ''wat zullen wij doen" even kreeg ik dit beeld in mijn hoofd:[ afbeelding ]
Waarom? na even voelen kwam ik erachter dat mijn kaartjes kwijt waren. Ze zei haastig wat ik vroeg en ik zei natuurlijk dat ze even moest wachten. Na gelukkig een kleine tien minuten voelde ik iets in mijn bilzak, het waren de kaartjes en ik kon gelukkig zeggen dat we naar de bioscoop gaan naar een film. Gelukkig vondt ze het best een goed idee, het erge was dat ik met haar in de bus moest stappenwat best genant was.
Bij de bioscoop aangekomen, wurmde ik mij door een volk met nickelson jassen en blackberry's.
Wat eigenlijk niet zo een probleem was, alleen ik had nooit gedacht dat het er zo veel waren. Het leek net een mega-vuilniszak waar je meters vuil in kon storten.
Gelukkig had ik de kaartjes al en kon ik meteen naar boven om de film met haar te gaan kijken.
Er waren een paar stoelen vrij en daar gingen we gewoon zitten. Jack black teleurstelde me niet zoals altijd, want het was eigenlijk best wel een goeie film. Ik sloeg dus een arm om haar heen.
Na de film gingen we richting de bus, en stapte we weer in. Toen we uitgestapt waren loopte ik nog even mee naar huis met haar, gelukkig kon ik toen nog wel een gesprek op bouwen.
maar ik deed toch wat die ene vriend tegen me gezecht had, ik zei dus dat ze even moest wachten. en gaf haar een tongzoen![]()
gelukkig was dat niet fout, want ze duwde me niet weg ofzo. Toen ik klaar was moest ze lachentoen bleef het stil natuurlijk want ik had haar gezoend... ik zei dus of ze met me wou en toen zei ze ja
nja de rest wil ik niet vertellen geen zin in.
Ging dus goed, ze is nu mijn vriendin (geloof ik)
sorry hoor. maar door die zin denk ik echtquote:Op zondag 6 maart 2011 16:37 schreef Jotel het volgende:
update:
gelukkig was dat niet fout, want ze duwde me niet weg ofzo. Toen ik klaar was moest ze lachentoen bleef het stil natuurlijk want ik had haar gezoend... ik zei dus of ze met me wou en toen zei ze ja
nja de rest wil ik niet vertellen geen zin in.
Ging dus goed, ze is nu mijn vriendin (geloof ik)
Ja, ik post nog 1 keer. Want dit is blijkbaar geen date meer maar gewoon op bezoek komenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
TS hou ons op de hoogte van je relatie. We zijn er voor je.
Boh, dat is ook echt een enorm verschil.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:41 schreef gogosweden het volgende:
dude. je bent 14. verkering vragen doe je als je 12 bent
Op de middelbare is dat gewoon no-done toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boh, dat is ook echt een enorm verschil.
Goed bezig trouwens TS.
Het schept wel duidelijkheid.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Op de middelbare is dat gewoon no-done toch?
Lijkt me pijnlijk...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef Len93 het volgende:
Gulliver's Travel hielp je een vriendin te krijgen?
Als je mij mee had genomen had ik je direct gecastreerd.
En 10 aggresieve hamsters.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:23 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor.. Gewoon met een bot mes
Vrijdag ga ik weer, Morgen toch eens bij de kruidvat kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef The_Sperminator het volgende:
Hosselbaas
Bij de volgende date rubbers meenemen en haar gruwelijk hard pompen!
Inderdaad. Een SOA wil je niet oplopen op je 2e date.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Jotel het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik weer, Morgen toch eens bij de kruidvat kijken
Nee, want dat betekent dat je de eerste date niet geneukt hebt!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Inderdaad. Een SOA wil je niet oplopen op je 2e date.
Ja idd. gadverdamme al die pukkels op je plasserquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Inderdaad. Een SOA wil je niet oplopen op je 2e date.
Ik zie het al: jij hebt er ervaring mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja idd. gadverdamme al die pukkels op je plasser
En al helemaal niet op je 2de datequote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja idd. gadverdamme al die pukkels op je plasser
Kinder partijtje zkrs?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef stscrew het volgende:
echt dom
toen was ik binnen
14 jaar, ja kennelijk genoeg wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef fespo het volgende:
je bent wel een hosselaar voor je leeftijd.
maar dat meisje (12 jaar?) is dus vaak alleen thuis, lekker vaag.
lol je vriendin voelt het niet als je een stijve hebtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:06 schreef Jotel het volgende:
Gister vrijdagavond, ging ik naar de misschien tot nu genoemde vriendin.
Eenmaal aangekomen stapte ik naar binnen en richte mij zelf op de bank, zoals altijd.
Ze zij dat haar ouders aan het werk waren. Ik had gelukkig mijn condooms gekocht voor het geval het zou gebeuren.
Deze keer wou ik niks doen, gewoon zitten bij haar en kijken wat er komt.
Ze zei tegen mij dat ze het toch raar vondt dat ik haar zoende. Ze vroeg zich ook af of nu iets hebben. "zeker als jij dat goed vindt" zei ik. "dus nu ben ik je vriendin" zei ze, echt aanvallend klonk het niet meer erg blij. Ik zei gewoon ja want wat moest ik anders zeggen.
Echt zenuwachtig was ik niet meer, ze is nu immers mijn vriendin
Maarja, ze kwam dus op mijn schoot zitten waardoor ik een.. een. tja... jeweetwel kreeg
Ik kon er niets aan doen, het gebeurde zomaar...
Gelukkig voelde ze niets. En ik zei of ze nog een film had.
Die had ze wel alleen leuke zaten er niet tussen dus koos ik maar voor ''Lost''
Toen ze ging zitten en de film opzette, ging ze veel praten. Erg vondt ik het niet want de film was toch saai. Dus dan maar praten.
Toen zei ze dat ik lief enzo was en dat ik goed luister, en dat ze blij is dat ik haar ''vriendje'' ben.
Aan bijna het einde van film probeerde ik het nog een keer, ik had al een arm over haar heen dus ging ik rustig van boven naar beneden. En toen zag ik dat ze weer zenuwachtig werdt, maarja ze is toch m'n vriendin nu. Dus toen ik naar onder was stak ik mijn hand in haar broek![]()
En toen schrok ze. Ik ook maar ik had nog steeds mijn hand in haar broekdus toen zoende (tongzoende) ik haar
en toen ik gestopt was ging ze liggen met d'r hoofd op m'n schoot
![]()
Toen ging ik ook maar liggen, en viel ik in slaap... want ik had niet veel geslapen, maarja toen werdt ik wakker en was het al 00:00 snacht's maar zei sliep nog...
Maarja het leek me een beetje stom om haar wakker te maken, dus ik tilde haar op en ze woog best licht. ze werdt niet wakker en ik kon haar naar boven brengen en heb ik haar op haar bed gelegd. Toen een briefje geschreven dat ik weg moest, en naast haar gelegd.
Ik schreef erop dat ik weg ben gegaan, en haar niet wakker wilde maken en haar dus naar boven had getild![]()
Later vandaag dus zei ze via mobiel dat ze het lief vondt van mij...
Toen heb ik gezegt, dat ze in een diepe slaap was.
krijg ik weer een sms berichtje met 'haha' en dat soort dingen.
Het is gelukt
Dat en verder erg goed bezig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:34 schreef bartje01 het volgende:
NIet doen als ze er niet gemakkelijk bij voelt
- TS vind krantenmeisje leuk en vraagt tips om nader tot haar te komenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:20 schreef Floxcie het volgende:
Kan iemand het verhaal tot dit punt samenvatten?
Hartelijk dank, nu nog pics van TS' 'vriendin'.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
- TS vind krantenmeisje leuk en vraagt tips om nader tot haar te komen
- Hij krijgt tips en beloofd iets te ondernemen
- Er gebeurt weinig maar ineens vindt TS meisje van school leuk
- Dan toch vindt hij het schoolmeisje niet leuk en gaat voor krantenmeisje.
- Hij volgt tips op spreekt haar aan en dergelijke
- TS fixt dates
- TS is in krantenmeisje haar broekje geweest.
Nee dat niet, dat was slecht.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:31 schreef n0ir het volgende:
Serieus? Praten over "Programma's,South Park,School,muziek,en sport" heeft gewerkt?
Ze is lekker, meer zeg ik niet wegens privacy.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef De_Viborateur het volgende:
Meer verhalen over TS zijn liefdesleven en pics van de chick ter verduidelijking pl0x
Hahaha mee eensquote:Op maandag 14 maart 2011 01:50 schreef Mordecai het volgende:
TS is zieke onromantische puber die maar één ding denkt: Neukuh neukuh!
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:50 schreef Mordecai het volgende:
quote:
Een grote fout was het trouwens niet, ze stuurt de hele tijd sms'jes met ik hou van je enz...quote:Op maandag 14 maart 2011 02:00 schreef thermischbelast het volgende:
heb jij onder een rots gewoond?
dat is echt het domste wat je kunt doen
Nee helemaal niet, ik ben toch naar de film geweest met haar? of is dat ook weer niet goedquote:Op maandag 14 maart 2011 01:50 schreef Mordecai het volgende:
Oei oei, pas in godsnaam op met meisjes die 'ik hou van je' zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef Jotel het volgende:
[..]
Een grote fout was het trouwens niet, ze stuurt de hele tijd sms'jes met ik hou van je enz...
[..]
Nee helemaal niet, ik ben toch naar de film geweest met haar? of is dat ook weer niet goed
Hoezo?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oei oei, pas in godsnaam op met meisjes die 'ik hou van je' zeggen.
Die kunnen erg boos uit de hoek komen als iets ze niet aanstaat geloof ik. Maar ken jouw dame nietquote:
Ik ken er zat die dat leuk vinden!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:
South Park, jezus.
Ik word echt oud denk ik.Dikke faal als ik dat zou proberen bij de vrouwen die ik ken.
Voor je het weet zit je eraan vast of zijn ze heel moeilijk weer kwijt te krijgen als je het allemaal wel gezien hebt. En ze zijn vaak claimerig, en dat wil je niet.quote:
Je bedoelt dus dat ze aan je gaan ''plakken'' zeg maar?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je eraan vast of zijn ze heel moeilijk weer kwijt te krijgen als je het allemaal wel gezien hebt. En ze zijn vaak claimerig, en dat wil je niet.
Die kans zit er wel in denk ik, maar ik ken dat hele meisje verder niet dus dat is aan jou om dat te beoordelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef Jotel het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat ze aan je gaan ''plakken'' zeg maar?
Er is nog niks afgelopen, ze is nu m'n vriendin.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef BadWaffel het volgende:
Jotel hoe is het afgelopen snap de helft er niet meer van is ze nog wel bij je heb je haar al gebalt whats up?
Of naar de trolls hier.. maar ben je nou serieus Jotel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op de 2e date al een hand in haar broek steken.. Wtf man..
Je luistert naar je pik niet naar je verstand..
Ja zeker. Ik ben serieusquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Of naar de trolls hier.. maar ben je nou serieus Jotel?
Ze zei wel een beetje twijfelend ja, maar nu gaat het zeker goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef hussyfan11 het volgende:
Hartstikke leuk voor TS.
Er viel me echter wel iets op. In post nummer 207 van dit topic, beweer je haar te hebben gevraagd, waarop ze ja antwoordde. Maar als ik dan verder kijk zie ik bij post nummer 244 dat ze zich afvroeg of jullie nu iets hebben, ze vroeg of ze nu je vriendin was.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! DIT IS EEN HETERDAADJE!!
Nee in het echt heet ik gewoon Jan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef BrammB het volgende:
[..]
Is 'Jotel' je echte naam eigenlijk wel?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |