Oei oei, pas in godsnaam op met meisjes die 'ik hou van je' zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef Jotel het volgende:
[..]
Een grote fout was het trouwens niet, ze stuurt de hele tijd sms'jes met ik hou van je enz...
[..]
Nee helemaal niet, ik ben toch naar de film geweest met haar? of is dat ook weer niet goed
Hoezo?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oei oei, pas in godsnaam op met meisjes die 'ik hou van je' zeggen.
Die kunnen erg boos uit de hoek komen als iets ze niet aanstaat geloof ik. Maar ken jouw dame nietquote:
Ik ken er zat die dat leuk vinden!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:
South Park, jezus.
Ik word echt oud denk ik.Dikke faal als ik dat zou proberen bij de vrouwen die ik ken.
Voor je het weet zit je eraan vast of zijn ze heel moeilijk weer kwijt te krijgen als je het allemaal wel gezien hebt. En ze zijn vaak claimerig, en dat wil je niet.quote:
Je bedoelt dus dat ze aan je gaan ''plakken'' zeg maar?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je eraan vast of zijn ze heel moeilijk weer kwijt te krijgen als je het allemaal wel gezien hebt. En ze zijn vaak claimerig, en dat wil je niet.
Die kans zit er wel in denk ik, maar ik ken dat hele meisje verder niet dus dat is aan jou om dat te beoordelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef Jotel het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat ze aan je gaan ''plakken'' zeg maar?
Er is nog niks afgelopen, ze is nu m'n vriendin.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef BadWaffel het volgende:
Jotel hoe is het afgelopen snap de helft er niet meer van is ze nog wel bij je heb je haar al gebalt whats up?
Of naar de trolls hier.. maar ben je nou serieus Jotel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op de 2e date al een hand in haar broek steken.. Wtf man..
Je luistert naar je pik niet naar je verstand..
Ja zeker. Ik ben serieusquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Of naar de trolls hier.. maar ben je nou serieus Jotel?
Ze zei wel een beetje twijfelend ja, maar nu gaat het zeker goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef hussyfan11 het volgende:
Hartstikke leuk voor TS.
Er viel me echter wel iets op. In post nummer 207 van dit topic, beweer je haar te hebben gevraagd, waarop ze ja antwoordde. Maar als ik dan verder kijk zie ik bij post nummer 244 dat ze zich afvroeg of jullie nu iets hebben, ze vroeg of ze nu je vriendin was.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! DIT IS EEN HETERDAADJE!!
Nee in het echt heet ik gewoon Jan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef BrammB het volgende:
[..]
Is 'Jotel' je echte naam eigenlijk wel?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |