- TS vind krantenmeisje leuk en vraagt tips om nader tot haar te komenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:20 schreef Floxcie het volgende:
Kan iemand het verhaal tot dit punt samenvatten?
Hartelijk dank, nu nog pics van TS' 'vriendin'.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
- TS vind krantenmeisje leuk en vraagt tips om nader tot haar te komen
- Hij krijgt tips en beloofd iets te ondernemen
- Er gebeurt weinig maar ineens vindt TS meisje van school leuk
- Dan toch vindt hij het schoolmeisje niet leuk en gaat voor krantenmeisje.
- Hij volgt tips op spreekt haar aan en dergelijke
- TS fixt dates
- TS is in krantenmeisje haar broekje geweest.
Nee dat niet, dat was slecht.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:31 schreef n0ir het volgende:
Serieus? Praten over "Programma's,South Park,School,muziek,en sport" heeft gewerkt?
Ze is lekker, meer zeg ik niet wegens privacy.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef De_Viborateur het volgende:
Meer verhalen over TS zijn liefdesleven en pics van de chick ter verduidelijking pl0x
Hahaha mee eensquote:Op maandag 14 maart 2011 01:50 schreef Mordecai het volgende:
TS is zieke onromantische puber die maar één ding denkt: Neukuh neukuh!
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:50 schreef Mordecai het volgende:
quote:
Een grote fout was het trouwens niet, ze stuurt de hele tijd sms'jes met ik hou van je enz...quote:Op maandag 14 maart 2011 02:00 schreef thermischbelast het volgende:
heb jij onder een rots gewoond?
dat is echt het domste wat je kunt doen
Nee helemaal niet, ik ben toch naar de film geweest met haar? of is dat ook weer niet goedquote:Op maandag 14 maart 2011 01:50 schreef Mordecai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |