Damn dat is best slim eigenlijk maar dan ga ik wel nep slaan, wel net zo dat het echt lijktquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
Wat je wel kan doen is een vriend inhuren die haar lastig gaat vallen. Dan kom jij tot de rescue zeg maar en sla je hem weg. Dan heb je haar binnen, vriend.
En dan volgende keer ziet ze jou zo met die vriend van je lopen en denkt ze ":D"!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef Jotel het volgende:
[..]
Damn dat is best slim eigenlijk maar dan ga ik wel nep slaan, wel net zo dat het echt lijkt
Als meisje weet je dan toch wel dat zo'n gozer gewoon in je broekje wil? Mannen die enkel ''vriendelijk'' een vrouw willen helpen bestaan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Untiteld het volgende:
'Best leuk uit voor mijn doen..' Is ze nou knap of niet?![]()
En helpen is wel een goed idee, want dan sta je ook niet gelijk voor lul als ze nee zegt, dan lijk je gewoon een vriendelijk persoon (:
Ja ze is knap. dat helpen ben ik van plan maar ik kijk hier nog even.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Untiteld het volgende:
'Best leuk uit voor mijn doen..' Is ze nou knap of niet?![]()
En helpen is wel een goed idee, want dan sta je ook niet gelijk voor lul als ze nee zegt, dan lijk je gewoon een vriendelijk persoon (:
Zeg dat het van je moeder moestquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als meisje weet je dan toch wel dat zo'n gozer gewoon in je broekje wil? Mannen die enkel ''vriendelijk'' een vrouw willen helpen bestaan niet.
14quote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Zeg dat het van je moeder moest![]()
Hoe oud is TS dan?
Heb je een nelson jas? Zo niet, dan kan je het best proberenquote:
dan kan hij beter kenny nadoen, dat laat tenminste een leuke indruk achterquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ga Cartman nadoen. Dat vinden meisjes bloedgeil.
Je bedoelt nickelson? zo een vuilniszak ga ik echt niet dragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Heb je een nelson jas? Zo niet, dan kan je het best proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |