abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93619355
Waarom nog niet zoenen? Dat soort dingen moet je zo vroeg mogelijk rondkrijgen, neemt veel spanning weg voor allebei en bouwt vertrouwen op.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:30:04 #202
337417 Gangsterboi
Gangsterder dan gangster.
pi_93669187
Ik ben nu aan het bidden dat dat meisje alles hier al de hele tijd aan het meelezen is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gangsterboi op 05-03-2011 23:29:55 ]
pi_93691700
20:00 Vandaag weer afgesproken :P:)
pi_93693562
Gelijk je verslag schrijven als je terug bent ^O^
I woudn't believe in a god, who would send me to hell if I didn't.
pi_93701802
krantenmeisjes zijn meestal 12, 13 ofzo :{
pi_93707333
Ja, maar TS is 14, dus dat kan prima. ;)
pi_93730638
update:

Gister ging ik dus weer naar haar toe. Ik stapte weer binnen en ging richting de bank.
Omdat ik niet stom wou doen, haalde ik om 13:00 s'middag bioscoop kaartjes. Ik reisde met de bus. en ik haalde kaartjes voor gulliver's travels, waar een aantal lelijke recensies over waren geschreven. Maar omdat het jack black was kon ik die film natuurlijk niet laten schieten.

Ik had de kaartjes en ik was om 15:00 weer thuis, wat ik in die tijd deed was natuurlijk FOK!KEN.
maarja dat was althans ook niet echt belangrijk.

Het was inmiddels 20:00 en ik moest gaan, zoals je hierboven leest stapte ik naar binnen en ging richting de bank. Ze kwam richting mij zitten en zei : ''wat zullen wij doen" even kreeg ik dit beeld in mijn hoofd:

Waarom? na even voelen kwam ik erachter dat mijn kaartjes kwijt waren. Ze zei haastig wat ik vroeg en ik zei natuurlijk dat ze even moest wachten. Na gelukkig een kleine tien minuten voelde ik iets in mijn bilzak, het waren de kaartjes en ik kon gelukkig zeggen dat we naar de bioscoop gaan naar een film. Gelukkig vondt ze het best een goed idee, het erge was dat ik met haar in de bus moest stappen :') wat best genant was.

Bij de bioscoop aangekomen, wurmde ik mij door een volk met nickelson jassen en blackberry's.
Wat eigenlijk niet zo een probleem was, alleen ik had nooit gedacht dat het er zo veel waren. Het leek net een mega-vuilniszak waar je meters vuil in kon storten.

Gelukkig had ik de kaartjes al en kon ik meteen naar boven om de film met haar te gaan kijken.
Er waren een paar stoelen vrij en daar gingen we gewoon zitten. Jack black teleurstelde me niet zoals altijd, want het was eigenlijk best wel een goeie film. Ik sloeg dus een arm om haar heen.

Na de film gingen we richting de bus, en stapte we weer in. Toen we uitgestapt waren loopte ik nog even mee naar huis met haar, gelukkig kon ik toen nog wel een gesprek op bouwen.
maar ik deed toch wat die ene vriend tegen me gezecht had, ik zei dus dat ze even moest wachten. en gaf haar een tongzoen :P

gelukkig was dat niet fout, want ze duwde me niet weg ofzo. Toen ik klaar was moest ze lachen :? toen bleef het stil natuurlijk want ik had haar gezoend... ik zei dus of ze met me wou en toen zei ze ja *) nja de rest wil ik niet vertellen geen zin in.

Ging dus goed, ze is nu mijn vriendin (geloof ik)
  zondag 6 maart 2011 @ 16:43:50 #208
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93730910
En nu op naar second base
Wie dit leest is gek
  zondag 6 maart 2011 @ 16:49:08 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93731113
De rest wil je niet vertellen? :')

Wij hebben je geholpen wij verdienen het hele verhaal
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_93731340
Genant om met haar de bus in te stappen? :?
pi_93731402
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
De rest wil je niet vertellen? :')

Wij hebben je geholpen wij verdienen het hele verhaal
Oké oke, Nou toen had ik haar thuisgebracht, en kwam ik dus nog even zitten. toen zei ze dat ze mij leuk vindt enz. en dat ze nog een keer iets met mij wil doen. het was inmiddels al 23:30 dus ging ik weer naar huis ik gaf haar nog een zoen gewoon op der mond. en toen ben ik gegaan.

eigenlijk wou ik dit later melden maarja...
pi_93731443
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:54 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Genant om met haar de bus in te stappen? :?
Nou kijk ik wou liever dat ik een auto had.
pi_93731494
Pic's krijgen jullie niet, is privacy enzo.
pi_93731540
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Jotel het volgende:

[..]

Nou kijk ik wou liever dat ik een auto had.
Gast... je bent 14 toch? :')
pi_93731811
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Gast... je bent 14 toch? :')
Ja weet ik maar als ik 18 was was het natuurlijk makkelijker geweest :P
pi_93736478
quote:
Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef Jotel het volgende:

[..]

14-jarige die zich druk maken om in een bus te reizen. :')
pi_93736564
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef Jotel het volgende:

[..]

En dan ben je 18, haal je na een half jaar je rijbewijs, en heb je alsnog geen auto. :)
Of toch du vader?
pi_93736991
quote:
Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef robr0 het volgende:
wat nou als ze nee zegt
Dan maak je een foto en ga je rukken :D
pi_93738375
quote:
Op zondag 6 maart 2011 16:37 schreef Jotel het volgende:
update:

Gister ging ik dus weer naar haar toe. Ik stapte weer binnen en ging richting de bank.
Omdat ik niet stom wou doen, haalde ik om 13:00 s'middag bioscoop kaartjes. Ik reisde met de bus. en ik haalde kaartjes voor gulliver's travels, waar een aantal lelijke recensies over waren geschreven. Maar omdat het jack black was kon ik die film natuurlijk niet laten schieten.

Ik had de kaartjes en ik was om 15:00 weer thuis, wat ik in die tijd deed was natuurlijk FOK!KEN.
maarja dat was althans ook niet echt belangrijk.

Het was inmiddels 20:00 en ik moest gaan, zoals je hierboven leest stapte ik naar binnen en ging richting de bank. Ze kwam richting mij zitten en zei : ''wat zullen wij doen" even kreeg ik dit beeld in mijn hoofd:[ afbeelding ]

Waarom? na even voelen kwam ik erachter dat mijn kaartjes kwijt waren. Ze zei haastig wat ik vroeg en ik zei natuurlijk dat ze even moest wachten. Na gelukkig een kleine tien minuten voelde ik iets in mijn bilzak, het waren de kaartjes en ik kon gelukkig zeggen dat we naar de bioscoop gaan naar een film. Gelukkig vondt ze het best een goed idee, het erge was dat ik met haar in de bus moest stappen :') wat best genant was.

Bij de bioscoop aangekomen, wurmde ik mij door een volk met nickelson jassen en blackberry's.
Wat eigenlijk niet zo een probleem was, alleen ik had nooit gedacht dat het er zo veel waren. Het leek net een mega-vuilniszak waar je meters vuil in kon storten.

Gelukkig had ik de kaartjes al en kon ik meteen naar boven om de film met haar te gaan kijken.
Er waren een paar stoelen vrij en daar gingen we gewoon zitten. Jack black teleurstelde me niet zoals altijd, want het was eigenlijk best wel een goeie film. Ik sloeg dus een arm om haar heen.

Na de film gingen we richting de bus, en stapte we weer in. Toen we uitgestapt waren loopte ik nog even mee naar huis met haar, gelukkig kon ik toen nog wel een gesprek op bouwen.

maar ik deed toch wat die ene vriend tegen me gezecht had, ik zei dus dat ze even moest wachten. en gaf haar een tongzoen :P

gelukkig was dat niet fout, want ze duwde me niet weg ofzo. Toen ik klaar was moest ze lachen :? toen bleef het stil natuurlijk want ik had haar gezoend... ik zei dus of ze met me wou en toen zei ze ja *) nja de rest wil ik niet vertellen geen zin in.

Goed gedaan ;)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_93738736
Welk meisje heeft TS nou gehosseld?
pi_93740276
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:12 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
Welk meisje heeft TS nou gehosseld?
Meisje dat kranten bezorgt.
pi_93740566
quote:
4s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:37 schreef Jotel het volgende:
update:

sorry hoor. maar door die zin denk ik echt :')________!

dude. je bent 14. verkering vragen doe je als je 12 bent :')

maargoed. thumbs upp voor het gelukkige einde ^O^
pi_93744131
TS hou ons op de hoogte van je relatie. We zijn er voor je. *O*
pi_93744551
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
TS hou ons op de hoogte van je relatie. We zijn er voor je. *O*
Ja, ik post nog 1 keer. Want dit is blijkbaar geen date meer maar gewoon op bezoek komen :P
pi_93748999
Van krantenmeisje naar vriendin, goed gedaan :)
I woudn't believe in a god, who would send me to hell if I didn't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')