update:
Gister ging ik dus weer naar haar toe. Ik stapte weer binnen en ging richting de bank.
Omdat ik niet stom wou doen, haalde ik om 13:00 s'middag bioscoop kaartjes. Ik reisde met de bus. en ik haalde kaartjes voor gulliver's travels, waar een aantal lelijke recensies over waren geschreven. Maar omdat het jack black was kon ik die film natuurlijk niet laten schieten.
Ik had de kaartjes en ik was om 15:00 weer thuis, wat ik in die tijd deed was natuurlijk FOK!KEN.
maarja dat was althans ook niet echt belangrijk.
Het was inmiddels 20:00 en ik moest gaan, zoals je hierboven leest stapte ik naar binnen en ging richting de bank. Ze kwam richting mij zitten en zei : ''wat zullen wij doen" even kreeg ik dit beeld in mijn hoofd:
![tumblr_l0ifqsBLWC1qbs5d3o1_500.jpg]()
Waarom? na even voelen kwam ik erachter dat mijn kaartjes kwijt waren. Ze zei haastig wat ik vroeg en ik zei natuurlijk dat ze even moest wachten. Na gelukkig een kleine tien minuten voelde ik iets in mijn bilzak, het waren de kaartjes en ik kon gelukkig zeggen dat we naar de bioscoop gaan naar een film. Gelukkig vondt ze het best een goed idee, het erge was dat ik met haar in de bus moest stappen

wat best genant was.
Bij de bioscoop aangekomen, wurmde ik mij door een volk met nickelson jassen en blackberry's.
Wat eigenlijk niet zo een probleem was, alleen ik had nooit gedacht dat het er zo veel waren. Het leek net een mega-vuilniszak waar je meters vuil in kon storten.
Gelukkig had ik de kaartjes al en kon ik meteen naar boven om de film met haar te gaan kijken.
Er waren een paar stoelen vrij en daar gingen we gewoon zitten. Jack black teleurstelde me niet zoals altijd, want het was eigenlijk best wel een goeie film. Ik sloeg dus een arm om haar heen.
Na de film gingen we richting de bus, en stapte we weer in. Toen we uitgestapt waren loopte ik nog even mee naar huis met haar, gelukkig kon ik toen nog wel een gesprek op bouwen.
maar ik deed toch wat die ene vriend tegen me gezecht had, ik zei dus dat ze even moest wachten. en gaf haar een tongzoen
gelukkig was dat niet fout, want ze duwde me niet weg ofzo. Toen ik klaar was moest ze lachen

toen bleef het stil natuurlijk want ik had haar gezoend... ik zei dus of ze met me wou en toen zei ze ja

nja de rest wil ik niet vertellen geen zin in.
Ging dus goed, ze is nu mijn vriendin (geloof ik)