Dank je.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goh, nee natuurlijk niet, wijsgeer.![]()
![]()
Edit: succes met je verhuizing.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zeg dat ze er best leuk uitziet voor jouw doen.
Waar uit blijkt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Je bekijkt vrouwen op de verkeerde manier.
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken. Dat doe je ook niet wanneer je vrienden of andere mensen aanspreekt. En daarbij lukt het toch wel?quote:
Dus ik moet niet nadenken en gewoon aanspreken?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:04 schreef Jotel het volgende:
[..]
Dus ik moet niet nadenken en gewoon aanspreken?
Alsof dat niet 10x makkelijker is sommigen mensen hebben al moeite om normaal iets aan iemand te vragen laat staan om een meisje haar nummer te vragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken. Dat doe je ook niet wanneer je vrienden of andere mensen aanspreekt. En daarbij lukt het toch wel?
Wat moeten zulke mensen met een vriendin? Laat ze eerst maar eens zichzelf verbeteren tot ze stevig in hun schoenen staan, voordat ze een poging gaan doen zich voort te planten bij het eerste-de-beste gleufdier dat 'er wel goed uitziet voor hun doen'.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof dat niet 10x makkelijker is sommigen mensen hebben al moeite om normaal iets aan iemand te vragen laat staan om een meisje haar nummer te vragen.
Oké kijken of het werkt volgende week vrijdag.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Gewoon sociaal doen, dan heb je de kleinste kans om wat fout te doen. Maar eigenlijk is dit al weer teveel erbij nadenken.
Dan zouden een heel stuk minder mensen in deze wereld een vriendin hebben.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat moeten zulke mensen met een vriendin? Laat ze eerst maar eens zichzelf verbeteren tot ze stevig in hun schoenen staan, voordat ze een poging gaan doen zich voort te planten bij het eerste-de-beste gleufdier dat er 'wel goed uitziet voor hun doen'.
Precies daar moet je ook aan denken.quote:
Ja want, wat dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies daar moet je ook aan denken.
Idd ze kan zomaar nee zeggen, en daarom dit topic zodat ik minder kans heb in de fout te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies daar moet je ook aan denken.
Pijnlijk daarom neem ik zo min mogelijk risico's.quote:
Als je met die instelling ('wat kan er allemaal foutgaan') meisjes gaat aanspreken kan ik je garanderen dat de kans op 'foutgaan' erg groot zal zijn. Waarom zo moeilijk doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef Jotel het volgende:
[..]
Idd ze kan zomaar nee zeggen, en daarom dit topic zodat ik minder kans heb in de fout te gaan.
Ik zal er ook niet aan dat denken tijdens het aanspreken, maar die risico's zijn er altijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je met die instelling ('wat kan er allemaal foutgaan') meisjes gaat aanspreken kan ik je garanderen dat de kans op 'foutgaan' erg groot zal zijn. Waarom zo moeilijk doen?
Je kan het ook zo doen ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je met die instelling ('wat kan er allemaal foutgaan') meisjes gaat aanspreken kan ik je garanderen dat de kans op 'foutgaan' erg groot zal zijn. Waarom zo moeilijk doen?
Nou als je er niet bang voor bent moet je haar gewoon aanspreken. Ik zou het zelf nooit doen maar jij maakt ook waarschijnlijk een betere kans dan ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:06 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet aan dat denken tijdens het aanspreken, maar die risico's zijn er altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |