Ze is er vaker en ik zie haar vaker.quote:
Je hebt wel lef, goed bezig. Mooi om te zien hoe je voor jezelf al meisjes afstreept en uiteindelijk het beste paarmaatje overhoudt. Nu je beheersing van de Nederlandse taal nog wat bijschaven en jij bent de gent in het huis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ze is er vaker en ik zie haar vaker.
Update
Nou vandaag was ik weer op school, en ik vindt haar toch niet zo heel leuk. ik weet niet waarom maar ik vindt er niet meer leuk.
Dus tja mijn keuze blijft bij het kranten meisje.
Vandaag gedag tegen haar gezegd zodat ze me kent, en volgende keer ga ik er naar toe om een gesprek aan te knopen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef ufopiloot12 het volgende:
Serieus kap met dat ik vindt. Misschien moet je je meer met school bezig houden op school dan met meisjes.
quote:
Sorry, Panzermaus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt wel lef, goed bezig. Mooi om te zien hoe je voor jezelf al meisjes afstreept en uiteindelijk het beste paarmaatje overhoudt. Nu je beheersing van de Nederlandse taal nog wat bijschaven en jij bent de gent in het huis.
Hij heeft 'Hoi' gezegd, dat meisje ligt nu lekker te soppen over TS.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je ondertussen wel die krantenmeisje aangesproken? Het is inmiddels al zaterdag?
Of verzin je elke week een nieuw meisje...
Ja stscrew wij dachten ook niet dat hij zo'n pussy zou zijn die het de hele tijd uit loopt te stellen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef stscrew het volgende:
verdomme heb ik het hele toppic doorgelezen omdat het me interesant leek komt hij aan met ''ik heb hoi gezecht''
Baasquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef stscrew het volgende:
echt dom
ik had een meisje op msn die zat bij mij in de klas
3 jaar niet geziengewoon aangesproken op msn gevraagd of ze ging zwemmen.
na een uur zwemmen op de bek gepakt
toen was ik binnen
Hahah nee joh, woon jij ook in de Hoekse Waard?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:16 schreef BeSimple het volgende:
Het is toch niet in een dorp in de Hoekse Waard heh?
Ga gewoon voor allebei en kijk met welke het wat wordt en met welke niet. Spreid je winkansen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
Ff een update:
Vandaag was ik dus op school, en op school vindt ik een meid ook leuk. eigenlijk al vanaf begin van mijn eerste dag op mijn nieuwe school. ze zegt soms wel iets en ze is best aardig. Alleen het probleem is: wat zou ik doen naar dat krantenmeisje gaan? of de ene die op school zit? eigenlijk vindt ik die van op school leuker (logisch ze zit op school)
En nu nog een probleem: Haar beste vriendin, heeft het niet zo op mij. ik weet niet waarom maar ik hoorde haar zeggen: ''hoe zou jij het vinden als je vriendin wordt ingenomen door een jongen''
tegen haar vriendinnen. ze kijkt kattig naar me en laats zei ze nog fluisterend tegen haar vriendinnen wat ik kom doen zo van: ''Wat komt hij nou doen?" de gene die ik leuk vindt heeft blijkbaar niet te pest aan mij, ze komt weleens naar me toe om iets te zeggen,
Maar haar vriendin heeft gewoon de pest aan mij, en als ik haar ga aanspreken is er grote kans dat zei zich er meteen tussen gaat mengen...
Dus tja, wat zal ik doen?
Bedankt voor de hulp allemaal hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |