Doen!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:21 schreef Internepper het volgende:
Loop naar buiten, spreek haar aan en zeg het volgende: ''Ej chickie, ik ben mijn nummer vergeten, paas mij die van jou ff''
Ze komt één van die 3 dagen (gok ik) de straat van mij doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Waarom pas dinsdag?. Je zou het vrijdag toch al vertellen?
Hossel haar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:50 schreef Jotel het volgende:
Vandaag was ze er niet maar dat is niet raar, want ze is er Vrijdag altijd, Dinsdag uitzonderlijk.
Vrijdag vertel ik wat ik heb gedaan
Dertien volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 05:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij was 14 toch? Let eens op je taalgebruik jongeman.
woow, jij bent grappig.quote:
Zover ik weet niks, wat is dat eigenlijk voor vraag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef noksala het volgende:
[..]
woow, jij bent grappig.
Nee ik ben vijftien, en wat is er mis met neuken?
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zover ik weet niks, wat is dat eigenlijk voor vraag?
Nee helemaal niet, die ga ik juist gebruiken tijdens het aanspreken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Kon je dat niet eerder bedenken. Nu zijn al ons adviezen waardeloos geworden
.
Hehe. Ik zou die op school doen. Maar als ze bij je in de klas zit kan het irritant worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
Ff een update:
Vandaag was ik dus op school, en op school vindt ik een meid ook leuk. eigenlijk al vanaf begin van mijn eerste dag op mijn nieuwe school. ze zegt soms wel iets en ze is best aardig. Alleen het probleem is: wat zou ik doen naar dat krantenmeisje gaan? of de ene die op school zit? eigenlijk vindt ik die van op school leuker (logisch ze zit op school)
En nu nog een probleem: Haar beste vriendin, heeft het niet zo op mij. ik weet niet waarom maar ik hoorde haar zeggen: ''hoe zou jij het vinden als je vriendin wordt ingenomen door een jongen''
tegen haar vriendinnen. ze kijkt kattig naar me en laats zei ze nog fluisterend tegen haar vriendinnen wat ik kom doen zo van: ''Wat komt hij nou doen?" de gene die ik leuk vindt heeft blijkbaar niet te pest aan mij, ze komt weleens naar me toe om iets te zeggen,
Maar haar vriendin heeft gewoon de pest aan mij, en als ik haar ga aanspreken is er grote kans dat zei zich er meteen tussen gaat mengen...
Dus tja, wat zal ik doen?
Bedankt voor de hulp allemaal hoor
Ik zou ze allebei nemen. Eerst goed neuken die meiden, daar de prostitutie in sturen. Dan verdien je er ook nog wat aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
Ff een update:
Vandaag was ik dus op school, en op school vindt ik een meid ook leuk. eigenlijk al vanaf begin van mijn eerste dag op mijn nieuwe school. ze zegt soms wel iets en ze is best aardig. Alleen het probleem is: wat zou ik doen naar dat krantenmeisje gaan? of de ene die op school zit? eigenlijk vindt ik die van op school leuker (logisch ze zit op school)
En nu nog een probleem: Haar beste vriendin, heeft het niet zo op mij. ik weet niet waarom maar ik hoorde haar zeggen: ''hoe zou jij het vinden als je vriendin wordt ingenomen door een jongen''
tegen haar vriendinnen. ze kijkt kattig naar me en laats zei ze nog fluisterend tegen haar vriendinnen wat ik kom doen zo van: ''Wat komt hij nou doen?" de gene die ik leuk vindt heeft blijkbaar niet te pest aan mij, ze komt weleens naar me toe om iets te zeggen,
Maar haar vriendin heeft gewoon de pest aan mij, en als ik haar ga aanspreken is er grote kans dat zei zich er meteen tussen gaat mengen...
Dus tja, wat zal ik doen?
Bedankt voor de hulp allemaal hoor
Wat doe jij hier nog?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei nemen. Eerst goed neuken die meiden, daar de prostitutie in sturen. Dan verdien je er ook nog wat aan
Dat mag je even uitleggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Jotel het volgende:
eigenlijk vindt ik die van op school leuker (logisch ze zit op school)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |