quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zeg dat ze er best leuk uitziet voor jouw doen.
Lol, ja inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
als je wel zo'n jas had, was je een condoomjasloper! Hahaha![]()
Oh, en zeg gewoon als je helpt, dat ze er goed uitziet. en of je volgende keer ook moet helpen, vraag de volgende keer dan haar nummer, en anders zeg je; He,wat is je nummer. kunnen we eens afspreken!
of doe gewoon wat leuks/aardigs!
omg dat neem je ook echt sirieusquote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef Jotel het volgende:
[..]
Damn dat is best slim eigenlijk maar dan ga ik wel nep slaan, wel net zo dat het echt lijkt
Dan kan ie beter doen als ie een nieuwe krantenjongen is.quote:
nja, gewoon compliment geven, natuurlijk kan je ook even dollen als ze dat niet erg denkt te vinden... en als het gesprek stil valt, vraag je hoe het met 'r gaat, en waar ze woont?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef Jotel het volgende:
[..]
Lol, ja inderdaad![]()
zo kan je het ook noemen
Dat helpen is dus wel een goed idee? ik weet niet of jij misschien kan helpen.
Maar stel het gesprek valt stil? wat kan ik doen dan? dat lijkt me anders best kut
En wat leuks en aardigs? ik wil niet als een loverboy overkomen... ik kan nu even niet bedenken wat voor leuks en aardigs ik kan doen
In ieder geval Thx voor je advies.
Ah, Okequote:Op maandag 7 februari 2011 18:29 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
nja, gewoon compliment geven, natuurlijk kan je ook even dollen als ze dat niet erg denkt te vinden... en als het gesprek stil valt, vraag je hoe het met 'r gaat, en waar ze woont?
Ja dat ga ik ook proberen, alleen ik ben bang dat ik in de friendzone kom te zitten.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef Jimmyfloydd het volgende:
Haar helpen met de kranten, niet zenuwachtig zijn, gewoon een leuk gesprekje aanknopen, wat grappen er tegenaan. Als het goed gaat zeg je iets in de trend van: "Ik vind het wel gezellig/leuk, zou ik volgende keer weer meehelpen?"
Tuurlijk zegt ze ja, sowieso omdat ze dan minder werk heeft.
Dan zeg je: "Hier heb je mijn nummer, dan laat het maar weten wanneer je weer kranten doet, dan kom ik je helpen."
Als ze je dan eerder smst/belt is het bingo, anders kun je de volgende keer met die kranten weer wat pogingen ondernemen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
Eropaf stappen en zeggen: "Mag ik mijn krant eens in jouw brievenbusje duwen?"
I'm not your friend, buddy. I'm not your buddy, mate. I'm not your mate, pal. I'm not your pal, friend.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:
South Park, jezus.
Ik word echt oud denk ik.Dikke faal als ik dat zou proberen bij de vrouwen die ik ken.
Dat vind iedere zichzelf respecterende vrouw heel leuk om te horen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
Eropaf stappen en zeggen: "Mag ik mijn krant eens in jouw brievenbusje duwen?"
Goh, nee natuurlijk niet, wijsgeer.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind iedere zichzelf respecterende vrouw heel leuk om te horen.
Ja, maar dit soort figuren zijn vaak onzekere tiener meisjesquote:Op maandag 7 februari 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind iedere zichzelf respecterende vrouw heel leuk om te horen.
Wat zijn je hossel-skills? kan nog goed van pas komenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef hexta het volgende:
haar nummer?
Als ik het zo lees zou je meer geluk hebben met haar msn, haar hyves, of haar habbo naam vragen.
Dank je.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goh, nee natuurlijk niet, wijsgeer.![]()
![]()
Edit: succes met je verhuizing.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zeg dat ze er best leuk uitziet voor jouw doen.
Waar uit blijkt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Je bekijkt vrouwen op de verkeerde manier.
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken. Dat doe je ook niet wanneer je vrienden of andere mensen aanspreekt. En daarbij lukt het toch wel?quote:
Dus ik moet niet nadenken en gewoon aanspreken?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt bij stilstaat om haar aan te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |