Eerst Nederlands leren, dan commentaar geven:)quote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef stscrew het volgende:
vrijdag gedaan
sukkel zeg dat eerder ofzo
btw wel leuk voor je
Baas. Gewoon drankje doen als eerste date hoop ik?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Jotel het volgende:
UPDATE
Ja het is gelukt, ik heb het vrijdag gedaan.
en nee ik ben geen pussy, sukkels.
Hoe het is gegaan:
Gewoon naar d'r toe gelopen, wat gepraat en toen haar telefoonnumer gevraagd.
Toen dacht ik laat ik haar vandaag eens bellen, toen heb ik een afspraakje met haar gebiets.
Het is goed gegaan dus![]()
thx allemaal
Wa denkte gij nou, hij nodigt die meid gelijk uut in bed! De playert.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef John_Q het volgende:
[..]
Baas. Gewoon drankje doen als eerste date hoop ik?
Ja zoiets, ik kom bij haar op bezoekquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef John_Q het volgende:
[..]
Baas. Gewoon drankje doen als eerste date hoop ik?
Condooms mee. Je zus deed het ook op de eerste date direct al.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:26 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kom bij haar op bezoek
zo kan het ookquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef stscrew het volgende:
echt dom
ik had een meisje op msn die zat bij mij in de klas
3 jaar niet geziengewoon aangesproken op msn gevraagd of ze ging zwemmen.
na een uur zwemmen op de bek gepakt
toen was ik binnen
Heeft hij die krantenmeid al genaaid dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk om te horen dit alles wel, TS weet van aanpakken. Ga zo door.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:13 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Heeft hij die krantenmeid al genaaid dan?
Gaat om allebij, niet alleen om uiterlijk hoor qua karakter vindt ik haar ook leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Van te voren een plan opstellen.
"1.Ik geef haar één compliment."
Ik vraag me af waar het je eigenlijk omgaat. Volgens mij vind je d'r vooral knap en wil je met d'r zoenen. Of vind je haar daadwerkelijk leuk qua karakter?
Ik bedoel: zulke dingen als complimenten geven, zoiets doe je toch spontaan?
Maargoed, uiteindelijk heb je het wel goed voor elkaar.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Jotel het volgende:
ging ik rustig van beneden naar onder over haar billen. Ik zag dat ze zenuwachtig werd dus ging ik snel weer naar boven. Omdat ze zo ongemakkelijk deed ging ik toch met haar over wat dingen praten.
BINNEN ZEG IK JE.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef stscrew het volgende:
echt dom
ik had een meisje op msn die zat bij mij in de klas
3 jaar niet geziengewoon aangesproken op msn gevraagd of ze ging zwemmen.
na een uur zwemmen op de bek gepakt
toen was ik binnen
Noksela bewijst weer eens dat hij de eckte baas van FOK! is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei nemen. Eerst die meiden goed neuken die meiden, daar daarna de prostitutie in sturen. Dan verdien je er ook nog wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |