Ja, Büch ook al.quote:
Idd, kijk het nog wel eens, geweldig programma.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef borisz het volgende:
Ford Boyard
Nog steeds op de franse TV te zien.
Dat is dan weer minder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:45 schreef Falco het volgende:
Hihi, de trein die stopt door Kluiver komt ook in de canon.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, 't zijn bijtende stinkbeesten
Johnnie Rotten ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
mannen die hun haar verven om alternatiever over te komen![]()
Whe Whe Whe. That's punk man.quote:
Gijpie zal het ook wel een leuk programma vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Midgetfights. Hopen dat VanVelzen veel klappen krijgt.
"Ja en dan zit ik te kijken naar die wedstrijd en denk ik waar gaat dit over?! Toen ben ik gaan zappen naar Midget Fights!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie zal het ook wel een leuk programma vinden
Bijna.quote:
Is toch heerlijk manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Ja en dan zit ik te kijken naar die wedstrijd en denk ik waar gaat dit over?! Toen ben ik gaan zappen naar Midget Fights!"
Maar dwergwerpen mag welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Lilliputter mag niet, dwerg mag niet, klein mensje is het.
Nog even en clown mag ook niet meer en wordt: lachtherapeut.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Was niet de bedoeling om een kwetsende TT te maken.
Die vreet ze allemaal opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil dan een match zien 4 dwergen tegen Mike Tyson ofzo.
Volgens mij 'Je was kolosaal dik'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:59 schreef Zwansen het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat Matthijs zei tegen Han Peekel: Han, jij bent kolossaal dik!
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Helaas wéér Boer zoekt Vrouw. Nou ja, man dan.
Autotune. Is dat hetzelfde als playback?quote:
Kappertje gedaan.quote:
Effectje zodat het nooit vals isquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Autotune. Is dat hetzelfde als playback?
Vervorming van stem.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Autotune. Is dat hetzelfde als playback?
Hoe meer hij zich genoodzaakt voelt zich met politiek te bemoeien hoe irritanter hij wordt.quote:
Nou ja, dat wordt door Wilders ook niet bepaald moeilijk gemaakt hè?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef ConscienceNL het volgende:
Triest figuur, die Peter. Het is zo'n zielige D66 stemmer die alles van Geert Wilders afkeurt.
QFTquote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet op "duiding" door Peter R. te wachten.
Duidelijk, thanx.quote:
Die is een stuk sportiever dan al die sportlui bijelkaar.quote:
Ach ja er wordt hier nooit iets leuk gevonden, als het niet superkut is dan is het hoogstens 'beter dan die van de vorige dag'quote:
Ik vind de muziek soms best aardig, maar het is net als met de loterij, er zijn nu eenmaal meer nieten dan prijzen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef alors het volgende:
Ach ja er wordt hier nooit iets leuk gevonden, als het niet superkut is dan is het hoogstens 'beter dan die van de vorige dag'
Vanavond was het meer een nichtenprogramma.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Euridice het volgende:
Dwdd moet niet te lang blijven liften op populaire nevenprogramma's,...
quote:
DWDD is toch een programma over media, dan hoort dat er toch bij?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Euridice het volgende:
Dwdd moet niet te lang blijven liften op populaire nevenprogramma's, wordt saai en gaat averechts werken.
Mwah, nee,het is toch "infotainment"? Dan is de vraag of je meer de nadruk legt op de info of op het entertainment.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
DWDD is toch een programma over media, dan hoort dat er toch bij?
Moet je "De Media" dan definiëren als 'Boer Zoekt Vrouw' & nog wat andere media.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:37 schreef bloodymary het volgende:
DWDD is toch een programma over media, dan hoort dat er toch bij?
Uhmm, er was geen DWDD ten tijde van Big Brother hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:17 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik zie het probleem niet zo. BZV is razend populair, dus heel veel mensen vinden dat wel leuk. En ze besteden tijd aan heel veel tvprogramma's.
Toen Big Brother en dat soort programma's nog heel populair waren werd daar ook veel tijd aan besteed en kwamen ook steeds degenen die er uit gingen langs.
Echt welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Monty Python waren de Benidorm Bastards te vlug af.
eensgelijks, leeft totaal niet hier volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef StephanL het volgende:
Nooit van gehoord van die site tot afgelopen weekend. Heb nou niet het idee dat ik iets gemist heb.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Jort over Katy Perry doet me een beetje denken aan Christian Bale in American Psycho die Whitney Houston luistert. Een douchende yup met hippe popmuziek.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Jort over Katy Perry doet me een beetje denken aan Christian Bale in American Psycho die Whitney Houston luistert. Een douchende yup met hippe popmuziek.
Lekker, allemaal mensen gratis voor je aan het werk en zelf flink cashen. Ideetje voor Danny?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef StephanL het volgende:
Nooit van gehoord van die site tot afgelopen weekend. Heb nou niet het idee dat ik iets gemist heb.
Mwoa, ik luisterde toch al niet echt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef tong80 het volgende:
Jort laat weer eens niemand uitspreken.
Geniale flikkersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef alors het volgende:
zulke vrouwen zijn altijd bitches, als mannen dit flikken zijn ze geniaal
De Islamitische Gerard Revequote:
Onzin, alsof de oosterse wereld nooit iets ontwikkeld heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef giessss het volgende:
Wat een gezwam weer. Wilders heeft toch gewoon een punt daar.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef giessss het volgende:
Ze hadden volgens mij wel een bibliotheekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Was er veel pre-islamitische Arabische literatuur? In zo'n nomaden-cultuur?
Niet tijdens tijden van zware onderdrukking door geloofsextremisten nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onzin, alsof de oosterse wereld nooit iets ontwikkeld heeft
QFTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
De vergelijkingen raken eigenlijk stuk voor stuk kant noch wal.
Like it or not, 3-0 voor Wilders.
Ze hadden idd wat betere gasten kunnen uitnodigen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Quoted for Truth.. brr wat een drolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef detulp050 het volgende:
Chazia mourali is de meest vervelende zelfingenomen truus op TV
Die hangen ze daar gewoon opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Wie is de Islamitische Chazia eigenlijk? En waarom had Wilders het daar niet over?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef giessss het volgende:
FF Pissenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Quoted for Truth.. brr wat een drol
Dat Ouborg zich hiervoor heeft laten lenen, beats me.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, lekkere koppies he?quote:
Weet je hoe ze die helmen testen bij TNO?quote:
Van geluk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef Symer het volgende:
In tegenstelling tot Claudia ben ik wel een jongen en met zo'n kapsel zou ik mezelf een hartverzakking lachen voor de spiegel.
dat is alweer 9 minuten geleden, denk je dat ik dat nu nog weet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef MichielPH het volgende:
Hoorde ik Chazia nou zeggen dat de islamtische Reve in de gevangenis heeft gezeten? Als dat om haar uitspraken is, is dat toch fucking typerend? Reve is ook aangeklaagd, maar gewoon vrijgesproken, zoals het hoort.
Is het idee niet dat iemand die moslim is tóch creatief kan zijn? Dat bewijst bv. ook Kader Abdolah. Regime van een land is niet het issue, en anders zijn er genoeg christelijke afrikaanse landen waar onderdrukking ook aan de orde is om als tegenargument te dienen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef MichielPH het volgende:
Hoorde ik Chazia nou zeggen dat de islamtische Reve in de gevangenis heeft gezeten? Als dat om haar uitspraken is, is dat toch fucking typerend? Reve is ook aangeklaagd, maar gewoon vrijgesproken, zoals het hoort.
Zo dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
dat is alweer 9 minuten geleden, denk je dat ik dat nu nog weet?
Herman was toen zo coolquote:
Je begrijpt dit niet. Daarom liggen we elkaar niet.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn vader zag je net als geluidstechnicus in de studio.
Ik begrijp het perfect, ze moeten alleen niet met z'n 4-en door elkaar gaan lullen en dan zeker niet op die irritante toon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je begrijpt dit niet. Daarom liggen we elkaar niet.
mijn vader werkt bij mcdonalds!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn vader zag je net als geluidstechnicus in de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |