woman in the kitchenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:49 schreef Injetta het volgende:
Ik mis het ook net omdat ik mijn bord naar de keuken bracht... Wat was dat?
Het werkt zo niet, he?quote:
ja weet ik. degene die de lapo maakte moet een nieuwe maken toch?quote:
Yep, en dat werkt dus niet altijd goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja weet ik. degene die de lapo maakte moet een nieuwe maken toch?
Marc-Marie stemmetje inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef Supersoep het volgende:
Wat riep hij nou eigenlijk? Ik hoorde enkel: ''kogel door de kerk!'' met zo'n gay stemmetje.
ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het goochelen van Kazan leuker dan het illusionisme van Klok.
Neeeeeeeeeeeeee, van Hans Klok is veel leuker ! Ik ben pas bij Hans Klok geweest heb erg genoten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het goochelen van Kazan leuker dan het illusionisme van Klok.
Ik vind het een lieve man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hij is wel enthousiast, dat pleit dan weer voor hem.
Ik heb nog ergens een schoolschaakdiploma liggen.quote:
moet van de producersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:
Het jammere van Matthijs vind ik dat hij teveel op de tijd lijkt. Halverwege door een item lijkt hij niet meer op te letten en wil hij het eigenlijk alleen maar afkappen.
Pionnen-diploma iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een schoolschaakdiploma liggen.
Kan ik die ergens streamen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Daily Show 2011 01 31 Bill Gates HDTV XviD-FQM
deze?
En dan zo'n kut kwaliteit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef arucard het volgende:
Nee de nederlandse editie op comedy central gisteren
Zeer matig die kerel, zijn hele show was een en al bagger behalve de stukjes met Jon uiteraardquote:
Zijn bovenlip lijd af...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.(...)aflevering-1-618360/
Nee, daar vind ik helemaal niet. hij heeft het juist goed gedaan, zaten wel wat leuke stukjes in met egyptische verslaggevers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeer matig die kerel, zijn hele show was een en al bagger behalve de stukjes met Jon uiteraard
Drie jaar in Nederland. En zo Nederlands sprekenquote:
Potverdikkie inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie jaar in Nederland. En zo Nederlands spreken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een bedachtzame jongeman. Waarschijnlijk hoogbegaafd en licht autistisch. Kan ook bijna niet anders.
jon Stewart heeft het geheel gered. Ik neem aan dat hij niet ieder dag te zien is, dus 't zal wel heel droevig worden verderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee, daar vind ik helemaal niet. hij heeft het juist goed gedaan, zaten wel wat leuke stukjes in met egyptische verslaggevers.
jon steward is ook niet altijd leuk
Noem het een spel zo je wilt. Ik heb er respect voor.quote:
Niet meteen na een uitzendingen oordelen, geef het programma een eerlijke kans.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
jon Stewart heeft het geheel gered. Ik neem aan dat hij niet ieder dag te zien is, dus 't zal wel heel droevig worden verder
goeie analysequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een bedachtzame jongeman. Waarschijnlijk hoogbegaafd en licht autistisch. Kan ook bijna niet anders.
Nee bij dubbelrodelen onderop liggen.quote:
Als ik tijd heb, ben ik elke vrijdagmiddag te vinden op het Max Euweplein...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef borisz het volgende:
Schaken![]()
Ken de regels, heb een beetje inzicht maar daar houdt het ook wel weer bij op.
Hans weet wel 'wat' van schaken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef June. het volgende:
Pfft, die analist een beetje vertellen wat die jongen wel en niet moet doen
Laat je niet van de wijs brengen, oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef TLC het volgende:
Ik speelde weleens op de computer schaak tegen de computer, en had steeds het makkelijkste niveau, maar toch verloor ik altijd
Ja, dat zeg ik ook niet. Alleen laat die jongen mooi zelf beslissen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hans weet wel 'wat' van schaken.
Hans staat niet aan wal, maar vaart mee op het schip...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef June. het volgende:
Wenste jij maar dat je net zo'n grandioze schaakmeester was als Anish. Pure jaloezie, djuuuuuuuu...quote:
homo, autist, hoogbegaafd, Fok stelt de diagnose moeiteloosquote:
Welnee, hooguit 'zoekende' naar zijn identiteit.quote:
Die analist ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef June. het volgende:
Nouja, over de opmerking "welk meisje hangt er boven je bed" snapte hij niet direct en vatte het letterlijk opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
homo, autist, hoogbegaafd, Fok stelt de diagnose moeitelooskosteloos en op afstand
misschien moet er een service komen, hier zit toekomst in.
Nondeju, moet ik hier nu alle wonderkinderen beschermen die door plebejers als jij worden afgezeken?quote:
raar he, na 3 jaar in NLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef June. het volgende:
[..]
Nouja, over de opmerking "welk meisje hangt er boven je bed" snapte hij niet direct en vatte het letterlijk op
Hij woont pas 3 jaar in nederland hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef June. het volgende:
[..]
Nouja, over de opmerking "welk meisje hangt er boven je bed" snapte hij niet direct en vatte het letterlijk op
Ja, expert dan. Je snapt mijn puntquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die analist ?
Hans Böhm stopte met studeren om naar Ijsland te reizen om Fischer Spasky te zien de WK-match in Ijsland.
Sorry, no refunds.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
jemig, wat een overtrokken reacties weer. ik maakte die post alleen als 'grap' omdat die jongen zo raar keek met die vraag of er een vrouw boven z'n bed hing.
verder is altijd al op schaken neergekeken hoor, of is dat inmiddels veranderd en lag ik onder een steen? persoonlijk speel ik liever een potje voetbal dan dat ik achter zo'n bord ga zitten
Vrouwenvoetbal is idd iets voor potten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
persoonlijk speel ik liever een potje voetbal dan dat ik achter zo'n bord ga zitten
wat heb jij tegen homo's dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, no refunds.
Dit was een aanval met twee gestrekte benen en dat weet je donders goed...
Dat vind ik wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Wat apart dat hij naar BEP luistert en niet naar Mozart en Bach.
Niets, maar wil je mij een plezier doen en afgeven op de échte nietsnutten van de samenleving (Melody Klaver e.a.) dan op de virtuozen?quote:
Hij moet gewoon klassiek luisteren. Dit zal wel een fase zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kunnen.
Je hoeft niet per se een visionair te zijn als je Mozart en Bach luistert.
Waarom 'moet' hij dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij moet gewoon klassiek luisteren. Dit zal wel een fase zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |