En dan zo'n kut kwaliteit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef arucard het volgende:
Nee de nederlandse editie op comedy central gisteren
Zeer matig die kerel, zijn hele show was een en al bagger behalve de stukjes met Jon uiteraardquote:
Zijn bovenlip lijd af...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.(...)aflevering-1-618360/
Nee, daar vind ik helemaal niet. hij heeft het juist goed gedaan, zaten wel wat leuke stukjes in met egyptische verslaggevers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeer matig die kerel, zijn hele show was een en al bagger behalve de stukjes met Jon uiteraard
Drie jaar in Nederland. En zo Nederlands sprekenquote:
Potverdikkie inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie jaar in Nederland. En zo Nederlands spreken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een bedachtzame jongeman. Waarschijnlijk hoogbegaafd en licht autistisch. Kan ook bijna niet anders.
jon Stewart heeft het geheel gered. Ik neem aan dat hij niet ieder dag te zien is, dus 't zal wel heel droevig worden verderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee, daar vind ik helemaal niet. hij heeft het juist goed gedaan, zaten wel wat leuke stukjes in met egyptische verslaggevers.
jon steward is ook niet altijd leuk
Noem het een spel zo je wilt. Ik heb er respect voor.quote:
Niet meteen na een uitzendingen oordelen, geef het programma een eerlijke kans.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
jon Stewart heeft het geheel gered. Ik neem aan dat hij niet ieder dag te zien is, dus 't zal wel heel droevig worden verder
goeie analysequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een bedachtzame jongeman. Waarschijnlijk hoogbegaafd en licht autistisch. Kan ook bijna niet anders.
Nee bij dubbelrodelen onderop liggen.quote:
Als ik tijd heb, ben ik elke vrijdagmiddag te vinden op het Max Euweplein...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef borisz het volgende:
Schaken![]()
Ken de regels, heb een beetje inzicht maar daar houdt het ook wel weer bij op.
Hans weet wel 'wat' van schaken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef June. het volgende:
Pfft, die analist een beetje vertellen wat die jongen wel en niet moet doen
Laat je niet van de wijs brengen, oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef TLC het volgende:
Ik speelde weleens op de computer schaak tegen de computer, en had steeds het makkelijkste niveau, maar toch verloor ik altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |