woman in the kitchenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:49 schreef Injetta het volgende:
Ik mis het ook net omdat ik mijn bord naar de keuken bracht... Wat was dat?
Het werkt zo niet, he?quote:
ja weet ik. degene die de lapo maakte moet een nieuwe maken toch?quote:
Yep, en dat werkt dus niet altijd goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja weet ik. degene die de lapo maakte moet een nieuwe maken toch?
Marc-Marie stemmetje inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef Supersoep het volgende:
Wat riep hij nou eigenlijk? Ik hoorde enkel: ''kogel door de kerk!'' met zo'n gay stemmetje.
ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het goochelen van Kazan leuker dan het illusionisme van Klok.
Neeeeeeeeeeeeee, van Hans Klok is veel leuker ! Ik ben pas bij Hans Klok geweest heb erg genoten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het goochelen van Kazan leuker dan het illusionisme van Klok.
Ik vind het een lieve man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hij is wel enthousiast, dat pleit dan weer voor hem.
Ik heb nog ergens een schoolschaakdiploma liggen.quote:
moet van de producersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:
Het jammere van Matthijs vind ik dat hij teveel op de tijd lijkt. Halverwege door een item lijkt hij niet meer op te letten en wil hij het eigenlijk alleen maar afkappen.
Pionnen-diploma iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een schoolschaakdiploma liggen.
Kan ik die ergens streamen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Daily Show 2011 01 31 Bill Gates HDTV XviD-FQM
deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |