Yes ma'am!quote:
Dank voor de tip dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef Troel het volgende:
Het is echt een fourniturenzaakje. Wolletjes, knoopjes, haakjes, naaigaren, breiboekjes, verzin het maar
En een heel mooie collectie Hoooooked
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik een haakpatroontje uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilers voor offtopic heid.
[ Bericht 7% gewijzigd door Whoopdidoo op 28-01-2011 20:05:47 ]
Ik wacht eerst volgende week zelf nog even af (ivm dat balansen bij 'mijn' Wibra, volgens vriendin is tellen makkelijker als het nog in het magazijn ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef EsseEi het volgende:
Whoop balen van je tentamen! :S
En herfstblad fijn van je sollicitatie! ik kan trouwens wel een keer (maandag) in rotterdam kijken voor die garen als je wilt???
Whoop ik heb weleens een "vak" niet gehaald (wij werken niet echt met vakken maar goed): 2 keer tentamen niet gehaald dus dat ik het vak het jaar erna over moest doen (dat bedoel je toch?), en geen studie vertraging!
Heb namelijk m'n 3e en 4e jaar alles in 1 keer gehaaldEn toen bewust een jaar vrij genomen (dus toch studievetraging maar niet door andere dingen;)) en nu ben ik over 2 jaar klaar (en ja ik kan alvast een datum geven van m'n afstuderen, want het is behoorlijk zeker dat je voldoendes krijgt voor al je co-schappen
tenzij ik ziek wordt dus)
Moet eigenlijk werken vanavond, maar weer later thuis dan ik dacht en niet echt zin en moet nog boodschappen doen en wil haken
oh trui je shawl wordt weer coool!!
die is mooi! en erg knap gemaakt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef knitwit het volgende:
Hier hoort bij het konijntje een fietsje. Misschien is dat wat?
't is een boel werk, maar ik zou er niet blij mee zijn als 't mijn fiets was.quote:Whoop, die is ook geniaal! In het kader van Guerilla-crochet: hoe geniaal is het als je uit je werk naar de fietsenstalling loopt en je fiets zo aantreft!?![]()
leuk!quote:hoesje voor om een glazen potje dat nu dus waxinelichthouder wordt, van dit patroon.
Voor die multicolor heb ik dus alle Zeemannen hier in de stad afgelopenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef antartica het volgende:
k was vandaag bij de zeeman, daar hadden ze leuke multicolor wol in de aanbieding, hardstikke op natuurlijk! dinsdag naar de wolkraam op de grote markt
quote:
Hoothoot was datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Daste het volgende:
Lootjes trekken op 4 februari!!
![]()
En ik heb zojuist met een vriendin afgesproken om 1 of 2 april naar de Breidag te gaan. Zin in!![]()
Whoop: Vandaag heb ik bij de Wibra wat wol gekocht en de roze is aangevuld, geel was wat minder en (ik weet niet meer voor wie, Herfstblad of Hoothoot) ze hadden ook die donkerroze.
Ik had 'm zelf ook al gevonden gisteren, helemaal blij!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Daste het volgende:
Whoop: Vandaag heb ik bij de Wibra wat wol gekocht en de roze is aangevuld, geel was wat minder en (ik weet niet meer voor wie, Herfstblad of Hoothoot) ze hadden ook die donkerroze.
Eerst zelf maar een een keer vertalen voordat ik me er aan waag,. Mijn Engels is niet slecht maar die patronen moeten altijd eerst de vertaling in voordat ik me er aan waag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef Lyssa het volgende:
Voor de liefhebber! Het eendjes patroon staat op haar blog: http://susiefarmgirl.blog(...)crochet-pattern.html
En trui ik ga in eerste instantie voor 11 eendjes, maar misschien worden het er meer!
Dat multicolor moet je toch op 8-9 haken (volgens de wikkel)?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:18 schreef Morretje het volgende:
Wat een leuke eendjes! En een lief tijgertje, trui!
Ik zoek eigenlijk een goede (lees: niet te ingewikkeld) steek om een bivakmuts van te maken. Heb dat multicolor garen van de Zeeman, dat haak ik op naald 5, maar met gewoon vasten wordt het wel erg stug. Is er nog een andere manier?
Oh, en voeren zie ik eigenlijk niet zo zitten, tenzij het niet anders kan..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef Sanne het volgende:
"Tussendoor haakgevalletje"
[ afbeelding ]
tasje voor mijn mobieltje. er moet nog een drukkertje op, maar die heb ik natuurlijk weer niet in huis.
(wol: Saskia, Wibra, haaknaald 4.0)
Oh bah.. Volgende keer dus toch maar op de wikkel kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat multicolor moet je toch op 8-9 haken (volgens de wikkel)?Ik haak het met 9 en dan is het soepel (en dik) genoeg om vasten te gebruiken.
Haha, succes. Ik ken er 3, meen ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef antartica het volgende:
heb even gegoogled en kom erachter dat er 7 zeeman's in de stad groningen zitten, dus dat wordt binnenkort een zeeman-marathon voor multicolor
Dan wil ik je wel even waarschuwen dat de zeeman website niet betrouwbaar is in het vermelden van de winkels. Degene waar ik altijd heen ga staat er helemaal niet op.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef antartica het volgende:
heb even gegoogled en kom erachter dat er 7 zeeman's in de stad groningen zitten, dus dat wordt binnenkort een zeeman-marathon voor multicolor
nee, 150 centimeters!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:04 schreef antartica het volgende:
ik had echt geen idee dat er zoveel warenheb ook zin om zo'n col te maken! 150 steken toch ongeveer?
Ik heb die gekleurde wol voor een telefoonhoesje gebruikt. Ik heb het in stokjes gedaan. Vond de wol verder wel fijn, alleen een beetje te pluizig.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dat multicolor van zeeman totaal niet fijn om mee te haken. Ik brei ermee op de Knifty Knitter. Ik zou er zeker geen vasten mee haken, eerder dubbele stokjes of granny stripes.
Ik ben bijna klaar met mijn Grannystripe deken in allerlei kleurtjes acryl, voornamelijk Wibra Saskia en af en toe Zeeman Roya(a)l. Het is echt relaxed en verslavend haken. Over een week of 2 maak ik wel een foto.
Leuke hondjes Karin, welkom hier!
Ik vind dat soort dingen zo'n gepriegel, net als die eendjes, ik krijg al bijna kramp in mijn vingers als ik er naar kijk. Nou heb ik in de koudere maanden ook veel last van stijve gewrichten, dus ik waag me er niet aan.
Hihi!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:06 schreef Loqi het volgende:
Nog een beestje op verzoek gemaakt, een ratje voor een vriendin die zelf een aantal 'dumbo' ratjes heeft, ik denk dat wel duidelijk is waar die naam vandaan komt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |