abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92031651
Gaan we eind volgende week dan lootjes trekken dames? Rond de 4de februari?

edit: maar half april blijft wel staan om te versturen :-)
pi_92031741
Voor de liefhebber! Het eendjes patroon staat op haar blog: http://susiefarmgirl.blog(...)crochet-pattern.html

En trui ik ga in eerste instantie voor 11 eendjes, maar misschien worden het er meer! :D
pi_92034519
4 febr = ok :)
haken is cool
pi_92035346
De duckies zijn lief! O+
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:54:59 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_92035386
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Hoothoot het volgende:
De duckies zijn lief! O+
:Y heel lief. Nu wil ik ook een duckie maken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_92035604
En ze zijn gemakkelijk te maken hoor :-) Al bij al ben ik er zo lang niet aan bezig geweest en ben eens blij ook van mijn werk haha (alleen het bekje lukt toch niet zo goed)
pi_92036143
Ik heb op mijn DayZeroProject lijstje een doel staan om een weckpot vol van die eendjes te haken (gewoon, omdat het kan enzo), misschien moet ik er ook maar eens aan beginnen :P
pi_92036553
Dat is een tof idee, Ophelia.
* Herfstblad overweegt het nu ook :P
Ik wilde eigenlijk een pot vol kraanvogels, maar ik denk dat dat toch wat te hoog gegrepen is. Heb net 2 kraanvogels gevouwen haha.

Vandaag hopelijk de gigantische colsjaal afmaken. Er zit nu al 1 bol Saskia in. Gaat best hard :o
pi_92037109
:Y Lootjes trekken op 4 februari!! :Y

En ik heb zojuist met een vriendin afgesproken om 1 of 2 april naar de Breidag te gaan. Zin in! *O*

Whoop: Vandaag heb ik bij de Wibra wat wol gekocht en de roze is aangevuld, geel was wat minder en (ik weet niet meer voor wie, Herfstblad of Hoothoot) ze hadden ook die donkerroze.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:01:10 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92037918
het tijgertje:

in de haak.
pi_92037980
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Daste het volgende:
:Y Lootjes trekken op 4 februari!! :Y

En ik heb zojuist met een vriendin afgesproken om 1 of 2 april naar de Breidag te gaan. Zin in! *O*

Whoop: Vandaag heb ik bij de Wibra wat wol gekocht en de roze is aangevuld, geel was wat minder en (ik weet niet meer voor wie, Herfstblad of Hoothoot) ze hadden ook die donkerroze.
Hoothoot was dat ;) Ik zoek alleen de barbieroze en de gele.

Ik ga trouwens 1 april naar de breidag met een vriendin/mijn moeder :)

Wat een leukerd, trui! :)
pi_92038394
Wat een werk, iedere regel een andere kleur. Maar hij is leuk geworden!

En de eendjes O+
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:20:03 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92038718
ja, zonder dat wisselen van kleur zou 't een stuk minder werk geweest zijn inderdaad. maarjaaaa, dan was 't tijgerachtige helemaal ver te zoeken.

barbieroze en geel, ga je dat bij elkaar gebruiken? (lijkt me wel érg zoet!)

ik denk dat die eendjes inderdaad vooral leuk zijn als je er veel van hebt. :) succes allemaal! :D
in de haak.
pi_92038798
:) Ik wil van de gele een eend maken en van de roze een grote colsjaal, dus nee, niet bij elkaar :P
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:22:27 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92038826
ah, gelukkig. :)
in de haak.
pi_92040354
Trui mooi tijgertje! Ik zou er zelf nooit aan beginnen haha

Ik moet nog zo'n eentje maken voor mijn schoonzus en voor haar dochter een Hello Kitty.. Hopen dat hij nu wat beter lukt dan vorige keer ;-) Oja en voor mijn meme nog zo'n bloemetje, moet ik ook nog aan beginnen, denk dat mijn nijlpaard zal blijven liggen :P
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:59:21 #67
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92040378
hoezo zou je er niet aan beginnen? 't is een supersimpel patroontje. :) of bedoel je dat streepjesgedoe?
in de haak.
pi_92040512
Ja gewoon voor het streepjesgedoe, ik haat wisselen van kleur ;-) Maar als het zonder streepjes is, is hij ongetwijfeld zo mooi niet meer, dus begin ik er gewoon niet aan.
pi_92040661
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Daste het volgende:
Ik had 'm zelf ook al gevonden gisteren, helemaal blij!

Ben intussen begonnen aan iets nieuws, met geel én barbieroze bij elkaar O-) (en lichtgroen en lila en aquablauw en wit.)

Sneak preview:
pi_92045083
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef Lyssa het volgende:
Voor de liefhebber! Het eendjes patroon staat op haar blog: http://susiefarmgirl.blog(...)crochet-pattern.html

En trui ik ga in eerste instantie voor 11 eendjes, maar misschien worden het er meer! :D
Eerst zelf maar een een keer vertalen voordat ik me er aan waag,. Mijn Engels is niet slecht maar die patronen moeten altijd eerst de vertaling in voordat ik me er aan waag.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92045759
Wat een leuke eendjes! En een lief tijgertje, trui!

Ik zoek eigenlijk een goede (lees: niet te ingewikkeld) steek om een bivakmuts van te maken. Heb dat multicolor garen van de Zeeman, dat haak ik op naald 5, maar met gewoon vasten wordt het wel erg stug. Is er nog een andere manier?
Oh, en voeren zie ik eigenlijk niet zo zitten, tenzij het niet anders kan..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:19:26 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_92045808
"Tussendoor haakgevalletje"

tasje voor mijn mobieltje. er moet nog een drukkertje op, maar die heb ik natuurlijk weer niet in huis.
(wol: Saskia, Wibra, haaknaald 4.0)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_92045881
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:18 schreef Morretje het volgende:
Wat een leuke eendjes! En een lief tijgertje, trui!

Ik zoek eigenlijk een goede (lees: niet te ingewikkeld) steek om een bivakmuts van te maken. Heb dat multicolor garen van de Zeeman, dat haak ik op naald 5, maar met gewoon vasten wordt het wel erg stug. Is er nog een andere manier?
Oh, en voeren zie ik eigenlijk niet zo zitten, tenzij het niet anders kan..
Dat multicolor moet je toch op 8-9 haken (volgens de wikkel)? :') Ik haak het met 9 en dan is het soepel (en dik) genoeg om vasten te gebruiken. :P
Optimist tot in de kist
pi_92045902
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef Sanne het volgende:
"Tussendoor haakgevalletje"

[ afbeelding ]

tasje voor mijn mobieltje. er moet nog een drukkertje op, maar die heb ik natuurlijk weer niet in huis.
(wol: Saskia, Wibra, haaknaald 4.0)
O+
Optimist tot in de kist
pi_92048680
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat multicolor moet je toch op 8-9 haken (volgens de wikkel)? :') Ik haak het met 9 en dan is het soepel (en dik) genoeg om vasten te gebruiken. :P
Oh bah.. Volgende keer dus toch maar op de wikkel kijken :{ Dank, dan ga ik maandag een nr 9 halen :D
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')