quote:
Hoothoot was datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Daste het volgende:
Lootjes trekken op 4 februari!!
![]()
En ik heb zojuist met een vriendin afgesproken om 1 of 2 april naar de Breidag te gaan. Zin in!![]()
Whoop: Vandaag heb ik bij de Wibra wat wol gekocht en de roze is aangevuld, geel was wat minder en (ik weet niet meer voor wie, Herfstblad of Hoothoot) ze hadden ook die donkerroze.
Ik had 'm zelf ook al gevonden gisteren, helemaal blij!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Daste het volgende:
Whoop: Vandaag heb ik bij de Wibra wat wol gekocht en de roze is aangevuld, geel was wat minder en (ik weet niet meer voor wie, Herfstblad of Hoothoot) ze hadden ook die donkerroze.
Eerst zelf maar een een keer vertalen voordat ik me er aan waag,. Mijn Engels is niet slecht maar die patronen moeten altijd eerst de vertaling in voordat ik me er aan waag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef Lyssa het volgende:
Voor de liefhebber! Het eendjes patroon staat op haar blog: http://susiefarmgirl.blog(...)crochet-pattern.html
En trui ik ga in eerste instantie voor 11 eendjes, maar misschien worden het er meer!
Dat multicolor moet je toch op 8-9 haken (volgens de wikkel)?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:18 schreef Morretje het volgende:
Wat een leuke eendjes! En een lief tijgertje, trui!
Ik zoek eigenlijk een goede (lees: niet te ingewikkeld) steek om een bivakmuts van te maken. Heb dat multicolor garen van de Zeeman, dat haak ik op naald 5, maar met gewoon vasten wordt het wel erg stug. Is er nog een andere manier?
Oh, en voeren zie ik eigenlijk niet zo zitten, tenzij het niet anders kan..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef Sanne het volgende:
"Tussendoor haakgevalletje"
[ afbeelding ]
tasje voor mijn mobieltje. er moet nog een drukkertje op, maar die heb ik natuurlijk weer niet in huis.
(wol: Saskia, Wibra, haaknaald 4.0)
Oh bah.. Volgende keer dus toch maar op de wikkel kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat multicolor moet je toch op 8-9 haken (volgens de wikkel)?Ik haak het met 9 en dan is het soepel (en dik) genoeg om vasten te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |