Haha, succes. Ik ken er 3, meen ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef antartica het volgende:
heb even gegoogled en kom erachter dat er 7 zeeman's in de stad groningen zitten, dus dat wordt binnenkort een zeeman-marathon voor multicolor
Dan wil ik je wel even waarschuwen dat de zeeman website niet betrouwbaar is in het vermelden van de winkels. Degene waar ik altijd heen ga staat er helemaal niet op.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef antartica het volgende:
heb even gegoogled en kom erachter dat er 7 zeeman's in de stad groningen zitten, dus dat wordt binnenkort een zeeman-marathon voor multicolor
nee, 150 centimeters!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:04 schreef antartica het volgende:
ik had echt geen idee dat er zoveel warenheb ook zin om zo'n col te maken! 150 steken toch ongeveer?
Ik heb die gekleurde wol voor een telefoonhoesje gebruikt. Ik heb het in stokjes gedaan. Vond de wol verder wel fijn, alleen een beetje te pluizig.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dat multicolor van zeeman totaal niet fijn om mee te haken. Ik brei ermee op de Knifty Knitter. Ik zou er zeker geen vasten mee haken, eerder dubbele stokjes of granny stripes.
Ik ben bijna klaar met mijn Grannystripe deken in allerlei kleurtjes acryl, voornamelijk Wibra Saskia en af en toe Zeeman Roya(a)l. Het is echt relaxed en verslavend haken. Over een week of 2 maak ik wel een foto.
Leuke hondjes Karin, welkom hier!
Ik vind dat soort dingen zo'n gepriegel, net als die eendjes, ik krijg al bijna kramp in mijn vingers als ik er naar kijk. Nou heb ik in de koudere maanden ook veel last van stijve gewrichten, dus ik waag me er niet aan.
Hihi!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:06 schreef Loqi het volgende:
Nog een beestje op verzoek gemaakt, een ratje voor een vriendin die zelf een aantal 'dumbo' ratjes heeft, ik denk dat wel duidelijk is waar die naam vandaan komt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |