abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92005149
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef EsseEi het volgende:
Whoop balen van je tentamen! :S
En herfstblad fijn van je sollicitatie! ik kan trouwens wel een keer (maandag) in rotterdam kijken voor die garen als je wilt???

Whoop ik heb weleens een "vak" niet gehaald (wij werken niet echt met vakken maar goed): 2 keer tentamen niet gehaald dus dat ik het vak het jaar erna over moest doen (dat bedoel je toch?), en geen studie vertraging!
Heb namelijk m'n 3e en 4e jaar alles in 1 keer gehaald :D En toen bewust een jaar vrij genomen (dus toch studievetraging maar niet door andere dingen;)) en nu ben ik over 2 jaar klaar (en ja ik kan alvast een datum geven van m'n afstuderen, want het is behoorlijk zeker dat je voldoendes krijgt voor al je co-schappen :P tenzij ik ziek wordt dus)

Moet eigenlijk werken vanavond, maar weer later thuis dan ik dacht en niet echt zin en moet nog boodschappen doen en wil haken ;)

oh trui je shawl wordt weer coool!! :D
Ik wacht eerst volgende week zelf nog even af (ivm dat balansen bij 'mijn' Wibra, volgens vriendin is tellen makkelijker als het nog in het magazijn ligt :)) en anders trek ik je wel even aan je jasje :)
Of ik hoop dat mijn moeder morgen het garen vindt :P Die gaat toch naar mijn tante en daar is een Wibra waar ik nog niet geweest ben.

Ik wil ook lootjes trekken, StefanieV! :@
pi_92005329
Hebben jullie ook geen zeeman? Dacht ooit ergens gelezen te hebben dat ze die in belgie en frankrijk wel hadden?

Misschien een voorafverzoekje doen aan degene die jouw lootje heeft, een pakketje is toch al een pakketje dus daar kunnen ook wel een paar bollen wol bij?(tegen betaling zeg maar, al weet je natuurlijk niet wie je lootje is)
pi_92005401
Jawel hier wel een zeeman hoor en wibra ook, maar beiden hebben hier zoveel wol niet. Ik moet echt zoeken om de wol te vinden. En als ze er hebben, zijn het de gewone kleuren, zwart, donkerrood, bruin, ... Niet zo mooi dus ;-)

Als ik er inderdaad nodig heb, kan ik het zo doen ja :-) Maar dat zien we dan wel, ik heb op zich nog genoeg katoen liggen ;-)

Herfstblad, jeuj dan ben k niet alleen :D
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:17:30 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_92005646
dames, zouden jullie me willen helpen met zoeken?

Ik ben op zoek naar een patroon van een fietsje wat je aan een sleutelhanger kunt doen. Maar ik kom eigenlijk zowel op google als op ravelry niets tegen.
Hebben jullie een idee welke woorden ik zou kunnen gebruiken om te zoeken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_92005855
Ik kom alleen maar ingehaakte fietsen tegen:
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:24:46 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_92006030
Ik dus ook ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_92006091
Hier hoort bij het konijntje een fietsje. Misschien is dat wat?
Wat een leuk idee trouwens. Als je nog ergens iets beters vindt hoor ik dat graag.

Whoop, die is ook geniaal! In het kader van Guerilla-crochet: hoe geniaal is het als je uit je werk naar de fietsenstalling loopt en je fiets zo aantreft!? _O-

Ik was de afgelopen week een beetje te moe om hier te posten. Heb wel wat gehaakt, maar dat is vrij marginaal: halverwege een hoesje voor om een glazen potje dat nu dus waxinelichthouder wordt, van dit patroon.
pi_92006099
http://www.flickr.com/photos/thekidsarealight/2799464344/ dit lijkt er al meer op, alleen nog te groot en geen patroon, maar t lijkt er al meer op! Ik denk dat je met een ijzerdraadje aan de slag moet en dan zelf frobelen
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:41:49 #34
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92007069
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef knitwit het volgende:
Hier hoort bij het konijntje een fietsje. Misschien is dat wat?
die is mooi! en erg knap gemaakt! :o

quote:
Whoop, die is ook geniaal! In het kader van Guerilla-crochet: hoe geniaal is het als je uit je werk naar de fietsenstalling loopt en je fiets zo aantreft!? _O-
't is een boel werk, maar ik zou er niet blij mee zijn als 't mijn fiets was. :o kijk, als je 'm nou nog kon gebruiken, allez.

quote:
hoesje voor om een glazen potje dat nu dus waxinelichthouder wordt, van dit patroon.
leuk!
in de haak.
pi_92007074
Nee, ik krijg ook niet echt iets bruikbaars gevonden, Troel. Het dichtst bij komt nog deze Maar daar heb je denk ik ook niet veel aan.

Oh, leuk patroontje knitwit, van dat waxinepotje! Die gaat vast ook heel goed om een lamp(je) passen. *opslaan*
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:46:07 #36
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92007388
je zou natuurlijk ook dichte wielen kunnen maken, van platte cirkeltjes. al een stuk makkelijker. stuur, zadel en kettingkast er nog even apart aan frutselen en dan ben je ook een heel eind. sleutelhangers moeten ook weer niet al te enorm zijn.
in de haak.
pi_92009118
vanwaar de topic titel?
haken is cool
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:21:17 #38
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92009691
och, zomaar. spontane ingeving. :) 't is een variant op een høken-uitdrukking, ken je die?
in de haak.
pi_92010729
Ik vond dit fietsje.

http://www.etsy.com/listi(...)freckledrose-bicycle

Beetje afkijken?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_92011682

duckie 6!

en de andere duckies op de achtergrond
pi_92012133
Lyssa, jij gaat snel!! Maar ze haken ook snel, het mijne is ook af!!

De foto is zo goed niet, mijn gsm trekt niet zo mooi nu (met flits zie je niets) en heb geen zin om mijn grote kodak uit te halen.

pi_92012343
k was vandaag bij de zeeman, daar hadden ze leuke multicolor wol in de aanbieding, hardstikke op natuurlijk! dinsdag naar de wolkraam op de grote markt :D
haken is cool
pi_92013068
Wat een leukerd Stefanie! En ook zo snel gemaakt! :o
pi_92013228
Ze gaan idd snel, ga er morgen ofzo nog meer maken (als k tijd heb ;-) )
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:23:38 #45
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92013887
ohh de duckies zijn zo leuk!!! (moet nog even snel naar het oude topic om het patroon op te slaan)

hihi het is echt een vrolijke eendenbende bij jou Lyssa :)

En grappig al die fietsjes! :D die laatste lijkt me het handigst om zelf te maken:P

wou nog wat haken maar al bijna half 11 en wou dan naar bed gaan :S (helaas nog geen weekend voor mij, morgen weekenddienst) ach misschien nog even 2 rijtjes ofzo.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:33:46 #46
78666 muts88
goedgemutst
pi_92014489
@Trui leuke TT :D en grappig dat je ook tijd in Oldenzaal hebt gewoond :) Toch best veel Tukkers dus hier!

Mooie dingetjes weer! Nu het weekend is hoop ik dit weekend ook weer wat verder te komen met mijn huidige projectjes..
pi_92019350
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef antartica het volgende:
k was vandaag bij de zeeman, daar hadden ze leuke multicolor wol in de aanbieding, hardstikke op natuurlijk! dinsdag naar de wolkraam op de grote markt :D
Voor die multicolor heb ik dus alle Zeemannen hier in de stad afgelopen :') maar nu kan ik even voorruit. 8-) Eerste project is een tas hier.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92021186
lootjes trekken? ja, dat wil ik ook al wel... :) maar dan wel half april laten staan :)

trusten! :W
pi_92021634

Nummer 7!

De andere duckies zijn uitgebreid kennis met elkaar aan het maken!

Ze is trouwens aan het twijfelen of ze het patroon op haar blog zal posten. Ik heb haar aangemoedigd voor jullie ;) Als het online komt laat ik het weten *O*
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:01:39 #50
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92030238
haha lyssa, je hebt de smaak nog steeds goed te pakken he. hoeveel moeten 't er worden?

marjo, da's een leuk fietsje voor een sleutelhanger inderdaad!

ik ben gisteravond begonnen met zo'n poesje, maar dan bruin/oranje gestreept omdat het een tijgertje moet worden. (we gaan vanmiddag op kraamvisite bij mensen die eind vorig jaar een zoon gekregen hebben, en in het geboortekaartje werd benadrukt dat hij in het jaar van de tijger geboren is). 't was erg veel draadjes wegwerken, maar 't begint er al een beetje op te lijken. straks een fotootje.

[ Bericht 61% gewijzigd door trui op 29-01-2011 09:07:31 ]
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')