Dat is een 3ejaars psy vak toch? Dat was een 3ejaars vak maar is nu een 2ejaars vak geloof ik? Daar ben ik nooit naar toe geweest, heb alleen de sv van complex + sheets een keer doorgelezen en ingekopt met een 7quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:42 schreef Impressie het volgende:
Fipo!
Straks een college van 4 uur, over psychopathologie.. Ben benieuwd
Ik ben na een uur weggegaan. Wat ontzettend slecht geregeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:42 schreef Impressie het volgende:
Fipo!
NAD mevrouw had er bij gezet dat je haar na een bepaalde datum kon mailen voor een afspraakquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Auto, enig idee wanneer de inzage van Klinische gezondheid is? Hoorde dat Neuro al was geweest maar heb nergens een bericht van een vak gezien. Bij ons komt dat altijd als announcement oid.
Wie was de gastdocent?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Complexiteit het volgende:
Wat een leuk college was dat zeg (psychopathologie)![]()
Geniale man, die gastdocent. Heel intelligent, mooi om te zien, en dat op z'n 70e
Oo oke, dat is wel tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Complexiteit het volgende:
Een chinese man. Aangezien de sheets niet op BB staan, of we er nog niet bijkunnen, weet ik z'n naam zo niet.
Maar het was een psychiater die nog steeds werkt ipv met pensioen te zijn, en hij had ook rechten gestudeerd. Echt een hoog EQ heeft hij volgens mij, prachtig
Inderdaad zeg. Gewoon tot wel vier keer toe applaus gehad geloof ik, dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:
Leuk! Dan is het die lange zittijd ook wel waard of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Gewoon tot wel vier keer toe applaus gehad geloof ik, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ja was het sowieso, veel interessants. Ging wel erg snel en het is wel heel wat anders dan een gemiddeld rechtencollege zeg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk! Dan is het die lange zittijd ook wel waard of niet?
Ik ben om 18:00 uur weggegaan voor shoarma en bier. Ben jij het hele college gebleven? Wat een held was die gozer trouwens tegenover die bewaking!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:42 schreef Impressie het volgende:
Fipo!
En, is de poging gelukt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat lekker daar bij de NS.Morgen een nieuwe poging om naar de masterbeurs te gaan.
Ik hoorde van iemand anders dat veel Nederlandse universiteiten hadden afgezegd en daardoor vrijwel alleen buitenlandse universiteiten en wat prive instellingen als Nijenrode er stonden. Utrecht (wat voor mij zeer interessant was) was afwezig. Ga denk ik wel een keer gewoon los naar Utrecht dan.quote:
Ja zeg, heb ik mezelf net aangewend om 'behaviour' te schrijven ipv 'behavior', kan ik het weer afleren..quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef aardappel het volgende:
U aandacht alstublieft, ik las in de univers van afgelopen week (blz 2) dat de uni van Brits Engels naar Amerikaans Engels switcht... kan mij iemand uitleggen WAAROM?!
Ik vind Amerikaans Engels maar een stom dialect.quote:
Ik vind het lastig dus ik houd nog alle opties open. Ik vind psychologie echt heel interessant maar zie mezelf nog niet als psycholoog. Organisatiewetenschappen vind ik een stuk minder boeiend dus wellicht iets meer in de kant van organisatie/bestuurskunde op een andere universiteit.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:25 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, dan kan je inderdaad veel beter een keertje los gaan.
Wat zou je willen dan?
Gefeliciteerd. Ik had ook een 9quote:
Aha okequote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het lastig dus ik houd nog alle opties open. Ik vind psychologie echt heel interessant maar zie mezelf nog niet als psycholoog. Organisatiewetenschappen vind ik een stuk minder boeiend dus wellicht iets meer in de kant van organisatie/bestuurskunde op een andere universiteit.
Ik heb een gemiddelde van een 8,7 volgens mij, haha.quote:Gefeliciteerd. Ik had ook een 9. Doordat ik laks met die opdracht was gemiddeld een 8,4.
quote:
quote:Jullie site is al sinds de oprichting erg langzaam, en het kost veel clicks om bij het juiste dictaat uit te komen. Daarnaast lukt het niet om met de browser Firefox een bestelling te plaatsen, omdat ik daarmee niet door kan klikken naar iDeal. Deze problemen zijn er al sinds de dictaten online aangeschaft moeten worden.
Online aangeschafte dictaten kunnen ook niet worden geruild. Dit terwijl art. 7:46d BW bepaalt dat een koop die op afstand wordt gesloten, tot zeven werkdagen na levering nog ontbonden kan worden. Omdat u dit niet goed kenbaar maakt, betreft de termijn zelfs 3 maanden.
Er is dus nog ruimte voor verbetering.
Arbeids en organisatiepsychologie, lijkt je dat niets?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het lastig dus ik houd nog alle opties open. Ik vind psychologie echt heel interessant maar zie mezelf nog niet als psycholoog. Organisatiewetenschappen vind ik een stuk minder boeiend dus wellicht iets meer in de kant van organisatie/bestuurskunde op een andere universiteit.
[..]
Gefeliciteerd. Ik had ook een 9. Doordat ik laks met die opdracht was gemiddeld een 8,4.
En die foto zie je gewoon over het hoofd ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef GlowMouse het volgende:
Je kan het boek gebruikt hebben voor een vak waarvoor het niet geschikt is, en de vraag of je samenvattingen hebt is niet zo raar toch?
Die 9 was voor een open vragen tentamenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben jij goed in multiple choice-vragen?
Op onderstaande mail naar het dictatenmagazijn krijg ik:
a) geen antwoord
b) een verontwaardigd antwoord
c) een ontkennend antwoord
d) een begripvol antwoord
[..]
Het is B of C. D is te ongeloofwaardig gezien de post. En als het A was had hij het niet gevraagd denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef aardappel het volgende:
ik denk A, of E: "we zijn super hard aan het werken jonge, niet zeiken"
Maar in die Regeling staat duidelijk:quote:Aan deze tekst op deze webpagina kun je geen rechten ontlenen. Deze tekst is een vereenvoudigde samenvatting van de Regeling Inschrijving en collegegeld, waar je wel rechten aan kunt ontlenen.
En ook al kunnen aan dat andere document geen rechten worden ontleend; ze geven toch heel duidelijk de intentie weer: garanderen dat het tarief niet omhoog gaat. Wordt vervolgdquote:1. In afwijking van artikel 3.1a kan een student die vóór het behalen van zijn eerste bachelor- respectievelijk mastergraad is begonnen met een tweede bachelor- respectievelijk masteropleiding, deze tweede opleiding in het collegejaar waarin de eerste graad is behaald voortzetten tegen het wettelijk tarief en vervolgens - zolang sprake is van een ononderbroken inschrijving - tegen een instellingstarief dat gelijk is aan het wettelijk tarief.
2. Een student (voltijd of deeltijd) die in 2009/10 aan de UvT was ingeschreven voor een of meer opleidingen betaalt hetzelfde -geďndexeerde- tarief als in 2009/10 voor een of meer opleidingen, bij inschrijving per september 2010. Dit tarief geldt tot tenminste september 2013, voor de opleiding(en) waarvoor hij in 2010/11 inschrijft.
3. Een student die zich in 2010/11 voor het eerst voor een of meer opleidingen aan de UvT inschrijft betaalt tenminste tot september 2013 hetzelfde -geďndexeerde- tarief als in 2010/11 voor ononderbroken inschrijving aan dezelfde opleiding(en).
Hier heb ik geen last van?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daarnaast lukt het niet om met de browser Firefox een bestelling te plaatsen, omdat ik daarmee niet door kan klikken naar iDeal.
[..]
Nee, ik zocht eerst de site van Study Store en daarna googlede ik op "gratis printen uvt" o.i.d.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Impressie het volgende:
Haha, je wou GM aan het werk zetten en bedacht toen dat googlen op 'gratis printen' hetzelfde resultaat zou geven?
Krijg je dan veel reclame via telefoon/sms/post als je je daarbij aanmeldt?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zocht eerst de site van Study Store en daarna googlede ik op "gratis printen uvt" o.i.d.
Ik heb geen idee. Ik heb mijzelf net pas aangemeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijg je dan veel reclame via telefoon/sms/post als je je daarbij aanmeldt?
Waarom gratis?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijg je dan veel reclame via telefoon/sms/post als je je daarbij aanmeldt?
Kromme logica ja in dat univers stukje, want in de regeling waar ze naar verwijzen staat dat het niet omhoog gaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef GlowMouse het volgende:
Ik moet nog antwoord krijgen want ik heb de mail pas verstuurd toen ik hem postte, dus voorlopig is A het juiste antwoord.
Wat anders, er kwam vandaag een artikel in Univers: http://univers.uvt.nl/201(...)-niet-voor-iedereen/
Volgens mij is er iets over het hoofd gezien bij publicatie van dat artikel. De disclaimer waar ze naar verwijzen staat op http://www.tilburgunivers(...)ollegegeld/tarieven/
[..]
Maar in die Regeling staat duidelijk:
[..]
En ook al kunnen aan dat andere document geen rechten worden ontleend; ze geven toch heel duidelijk de intentie weer: garanderen dat het tarief niet omhoog gaat. Wordt vervolgd
Mooi cijfer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Whoei Stastiek voor HBO gehaald met een 8.5
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom gratis?
GratisPrint.nl werkt samen met grote, landelijke merken die graag met jou in contact willen komen. Ze gaan je niet bellen ofzo, maar zullen hun bericht aan jou achterlaten op het papier.
Je randomadressengenerator is stuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.
Hahah nee, maar wel grappig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wie heeft er al op die kameel gezeten?
Kameel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je randomadressengenerator is stuk?
Wie heeft er al op die kameel gezeten?
Ik heb hem vanuit de bieb bewonderd, de meeste mensen gaan erbij staan voor een foto of klimmen erop, maar ik heb nog niemand een rondje zien maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef GlowMouse het volgende:
Voor K waar ze normaalgesproken flyeren, staat nu een kameel waar je een rondje op kunt rijden. Ik moest lachen.
Je hebt het er maar druk meequote:
Wat vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef arucard het volgende:
Wtf accounting 4.5![]()
Had eigenlijk verwacht dat ik hem had gehaald
Zit sinds september bij gratisprint en nooit wat gekregen behalve soms een mailtje maar die kun je ook mooi filteren naar je spambox.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.
Ik snap er niks meer van, moet je nou wel of niet voor een 2e master instellingsgeld gaan betalen of is dat alweer van de baan?quote:"Zo is er een leenstelsel voor studenten die moeite hebben met het ophoesten van het hogere collegegeld. Ook mogen deze studenten zich nog steeds overal voor inschrijven en hoeft er geen instellingscollegegeld betaald te worden.
Bron
Als jij het al niet snapt..quote:
Wat een dotje! Haha.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
http://univers.uvt.nl/2011/02/01/kamelen-aan-de-lijn/
zie hem lopen!
Sorry =]quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef GlowMouse het volgende:
- Mensen die hun fietsen niet netjes in de rekken zetten. Je kunt nu bijvoorbeeld veel rekken voor G niet bereiken omdat er andere fietsen in de weg staan.
Dat flyeren mag wel eens beter geregeld worden, zodat het minder irritant is ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Granaatappel het volgende:
Die irritante flyer personen die een blokkade opzetten zodat ze iedereen kunnen vangen voor G, vervolgens ook nog eens een deel van de bieb trap afbakenen met rood-wit lint zodat ze hun arm recht vooruit kunnen steken met die flyer in de hand zodat je hem wel moet aanpakken anders kom je er niet langs...
Duurt altijd eventjes bij nieuw personeel (mijn pagina was ook pas actief na enkele dagen/week).. ze staat wel al in LDAP, kamer D131.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef GlowMouse het volgende:
Waarom staat de leonardohoogleraar niet in Webwijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |