Mooi cijfer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Whoei Stastiek voor HBO gehaald met een 8.5
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom gratis?
GratisPrint.nl werkt samen met grote, landelijke merken die graag met jou in contact willen komen. Ze gaan je niet bellen ofzo, maar zullen hun bericht aan jou achterlaten op het papier.
Je randomadressengenerator is stuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.
Hahah nee, maar wel grappig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wie heeft er al op die kameel gezeten?
Kameel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je randomadressengenerator is stuk?
Wie heeft er al op die kameel gezeten?
Ik heb hem vanuit de bieb bewonderd, de meeste mensen gaan erbij staan voor een foto of klimmen erop, maar ik heb nog niemand een rondje zien maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef GlowMouse het volgende:
Voor K waar ze normaalgesproken flyeren, staat nu een kameel waar je een rondje op kunt rijden. Ik moest lachen.
Je hebt het er maar druk meequote:
Wat vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef arucard het volgende:
Wtf accounting 4.5![]()
Had eigenlijk verwacht dat ik hem had gehaald
Zit sinds september bij gratisprint en nooit wat gekregen behalve soms een mailtje maar die kun je ook mooi filteren naar je spambox.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.
Ik snap er niks meer van, moet je nou wel of niet voor een 2e master instellingsgeld gaan betalen of is dat alweer van de baan?quote:"Zo is er een leenstelsel voor studenten die moeite hebben met het ophoesten van het hogere collegegeld. Ook mogen deze studenten zich nog steeds overal voor inschrijven en hoeft er geen instellingscollegegeld betaald te worden.
Bron
Als jij het al niet snapt..quote:
Wat een dotje! Haha.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
http://univers.uvt.nl/2011/02/01/kamelen-aan-de-lijn/
zie hem lopen!
Sorry =]quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef GlowMouse het volgende:
- Mensen die hun fietsen niet netjes in de rekken zetten. Je kunt nu bijvoorbeeld veel rekken voor G niet bereiken omdat er andere fietsen in de weg staan.
Dat flyeren mag wel eens beter geregeld worden, zodat het minder irritant is ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Granaatappel het volgende:
Die irritante flyer personen die een blokkade opzetten zodat ze iedereen kunnen vangen voor G, vervolgens ook nog eens een deel van de bieb trap afbakenen met rood-wit lint zodat ze hun arm recht vooruit kunnen steken met die flyer in de hand zodat je hem wel moet aanpakken anders kom je er niet langs...
Duurt altijd eventjes bij nieuw personeel (mijn pagina was ook pas actief na enkele dagen/week).. ze staat wel al in LDAP, kamer D131.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef GlowMouse het volgende:
Waarom staat de leonardohoogleraar niet in Webwijs?
Gewoon afschaffen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat flyeren mag wel eens beter geregeld worden, zodat het minder irritant is ja.
Samen met alle marketing in heel Nederland.quote:
Ik heb er dit keer ook géén zin in, dus bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
Vul de nationale studentenenquête niet in. In het begin ga je snel naar 25%, maar daarna moet je 100 vragen invullen om telkens 2% verder te komen.
Dan is mijn studie in een klap niets meer waardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Samen met alle marketing in heel Nederland.
Stop maar danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is mijn studie in een klap niets meer waard
Ik zou het niet meer doen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk binnen een aantal weken afronden.
Het einde ging best snelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
Vul de nationale studentenenquête niet in. In het begin ga je snel naar 25%, maar daarna moet je 100 vragen invullen om telkens 2% verder te komen.
Hij is geen professor. Zie de post boven mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huh, ik ben al een aantal keer op zijn kantoor geweest?
Dan ben ik alsnog bergen met geld kwijt wekelijks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef GlowMouse het volgende:
Je krijgt nog een jaar een 40% kortingskaart van de NS. Wel alleen geldig na 9 uur 's ochtends.
Ik moet hierna nog een jaar voor m'n bachelor omdat ik een aantal vakken niet gehaald heb.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:25 schreef GlowMouse het volgende:
Als je begint met je master, en dat is je eerste masterinschrijving, dan heb je nog twee jaar hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |