Nee, ik zocht eerst de site van Study Store en daarna googlede ik op "gratis printen uvt" o.i.d.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Impressie het volgende:
Haha, je wou GM aan het werk zetten en bedacht toen dat googlen op 'gratis printen' hetzelfde resultaat zou geven?
Krijg je dan veel reclame via telefoon/sms/post als je je daarbij aanmeldt?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zocht eerst de site van Study Store en daarna googlede ik op "gratis printen uvt" o.i.d.
Ik heb geen idee. Ik heb mijzelf net pas aangemeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijg je dan veel reclame via telefoon/sms/post als je je daarbij aanmeldt?
Waarom gratis?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijg je dan veel reclame via telefoon/sms/post als je je daarbij aanmeldt?
Kromme logica ja in dat univers stukje, want in de regeling waar ze naar verwijzen staat dat het niet omhoog gaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef GlowMouse het volgende:
Ik moet nog antwoord krijgen want ik heb de mail pas verstuurd toen ik hem postte, dus voorlopig is A het juiste antwoord.
Wat anders, er kwam vandaag een artikel in Univers: http://univers.uvt.nl/201(...)-niet-voor-iedereen/
Volgens mij is er iets over het hoofd gezien bij publicatie van dat artikel. De disclaimer waar ze naar verwijzen staat op http://www.tilburgunivers(...)ollegegeld/tarieven/
[..]
Maar in die Regeling staat duidelijk:
[..]
En ook al kunnen aan dat andere document geen rechten worden ontleend; ze geven toch heel duidelijk de intentie weer: garanderen dat het tarief niet omhoog gaat. Wordt vervolgd
Mooi cijfer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Whoei Stastiek voor HBO gehaald met een 8.5
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom gratis?
GratisPrint.nl werkt samen met grote, landelijke merken die graag met jou in contact willen komen. Ze gaan je niet bellen ofzo, maar zullen hun bericht aan jou achterlaten op het papier.
Je randomadressengenerator is stuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar als je je aan gaat melden moet je je postadres en telefoonnr invullen en staat er in de voorwaarden oid dat je post/mail/sms/telefoontjes kan krijgen oid.. vandaar.
Hahah nee, maar wel grappig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wie heeft er al op die kameel gezeten?
Kameel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je randomadressengenerator is stuk?
Wie heeft er al op die kameel gezeten?
Ik heb hem vanuit de bieb bewonderd, de meeste mensen gaan erbij staan voor een foto of klimmen erop, maar ik heb nog niemand een rondje zien maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef GlowMouse het volgende:
Voor K waar ze normaalgesproken flyeren, staat nu een kameel waar je een rondje op kunt rijden. Ik moest lachen.
Je hebt het er maar druk meequote:
Wat vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef arucard het volgende:
Wtf accounting 4.5![]()
Had eigenlijk verwacht dat ik hem had gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |