Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegdquote:De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.
Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.
Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.
Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.
Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.
Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
Heb jij een suggestie dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Seam het volgende:
Oh fuck ik dacht niet eens erbij nagedacht dat het die datum was
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Seam het volgende:
Ik dacht na het posten al dat het niet werkelijk die datum was
Oh fuck het is ook nog echt die datum ookquote:
Jezus fucking Christus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh fuck het is ook nog echt die datum ook![]()
Goh, je hebt goed opgelet danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh fuck het is ook nog echt die datum ook![]()
Hoezo denk je dat dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maak mij wel wat zorgen voor die dynamische quests.
Dalijk zit er net zoals in Oblivion geen enkel gevoel van sterker-worden in het spel.
omdat de grootste afknapper op oblivion was dat de monsters in de dungeons het zelfde level als jezelf hadden... rete irritantquote:
Alaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh fuck het is ook nog echt die datum ook![]()
Nee dat begrijp ik ja, maar waarom denk je dat zoiets ook gaat gebeuren met dynamische quests? Bethesda had al aangegeven dat het systeem van Oblivion verandert wordt in dat van Fallout 3.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat de grootste afknapper op oblivion was dat de monsters in de dungeons het zelfde level als jezelf hadden... rete irritant
omdat, zoals ik het nu lees, die dynamische quests kennelijk op je level worden aangepast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ja, maar waarom denk je dat zoiets ook gaat gebeuren met dynamische quests? Bethesda had al aangegeven dat het systeem van Oblivion verandert wordt in dat van Fallout 3.
11/11/11 is de dag dat Skyrim ons verwelkomen mag!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb jij een suggestie dan?
Done.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
11/11/11 is de dag dat Skyrim ons verwelkomen mag!
Bijna.quote:
In Fallout 3 ben ik ook nog nooit een vijand tegengekomen die ik echt niet aan kon hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ja, maar waarom denk je dat zoiets ook gaat gebeuren met dynamische quests? Bethesda had al aangegeven dat het systeem van Oblivion verandert wordt in dat van Fallout 3.
In New Vegas als je naar gebieden gaat waar je nog lang niet hoort te zijn ga je wel dood hoor. Dat is niet bij Oblivion, daar kun je zowat alles verkennen op elke level vanwege zijn scaling.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In Fallout 3 ben ik ook nog nooit een vijand tegengekomen die ik echt niet aan kon hoor.
En heb het nog steeds niet uitgespeeld omdat mijn PC constant crashte op cruciale momentenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Vegas is inderdaad beter wat dat betreft.
Je kon met level 1 al het spel halenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef Kolomos het volgende:
[..]
In New Vegas als je naar gebieden gaat waar je nog lang niet hoort te zijn ga je wel dood hoor. Dat is niet bij Oblivion, daar kun je zowat alles verkennen op elke level vanwege zijn scaling.
Tenminste dat denk ik zo, als het ik het verkeerd heb verbeter me dan maar
Met oblivion ja, dat is idd wel verpauperd. Of als je van die nietszeggende abilities zoals Alchemy in je main attributes hebt dan mocht je ook flink aanpoten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je kon met level 1 al het spel halen
Heb een speedrun van Morrowind waarbij die gast het spel met level 1 haalde, dus of het zoveel zegt..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef RickoKun het volgende:
Bohhhhhh gek, dit wordt wel mals!
Qua die dynamische quests heeft jumparound wel een mals punt, het moet wel zo zijn dat je je als speler ook echt een halfgod voelt. Ik wil een fucking troon hebben oid iets anders als erkenning voor mijn bazendaden!
[..]
Met oblivion ja, dat is idd wel verpauperd. Of als je van die nietszeggende abilities zoals Alchemy in je main attributes hebt dan mocht je ook flink aanpoten.
Mwoah vind ik wel. Volgens mij heeft die gast dan wel flink vals lopen spelen want die eindbaas die haal je niet met level 1 denk ik. Bovendien kreeg je bij morrowind nog ietwat erkenningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb een speedrun van Morrowind waarbij die gast het spel met level 1 haalde, dus of het zoveel zegt..
Oja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
Gewoon alles van Bioware en Bethesda nog een keer spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwoah vind ik wel. Volgens mij heeft die gast dan wel flink vals lopen spelen want die eindbaas die haal je niet met level 1 denk ik. Bovendien kreeg je bij morrowind nog ietwat erkenning
Qua games heb ik vrij weinig te doen omdat al die hoerenspellen in de herfst uitkomen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
In de lente al?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de lente al?*harde piem krijgt*
Dan al??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
*piem weer slap wordt*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4
Wat een faal van mij in dit topic zeg
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef karton het volgende:
op de afbeelding klikken voor een grotere weergave
[ afbeelding ]
Door bij [IMG] er bvb dit --> [IMG=400*300] erbij te zetten. En dan uiteraard de resolutie die jij wilt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe kan ik dat plaatje in de OP trouwens verkleinen?
Homoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4
Wat een faal van mij in dit topic zeg
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, dus ME2, TES V en GW2 komen allemaal in Q4? Moet ik dat hele kwartaal maar vrij vragen dan op het werk?
ME2 komt dan voor de PS3 uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aan
Die nieuwe themesong klinkt heerlijk. Ben er content mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef ThamfBeast het volgende:
Gameinformer heeft filmpjes met de sound-designer van Bethesda online!
hier is ook een stukje van de nieuwe theme-song te horen, geeft me toch wel weer kippevel..
klik hier voor de filmpjes
waarom staat in de stillframe van video 2 "techoviking" ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef ThamfBeast het volgende:
Gameinformer heeft filmpjes met de sound-designer van Bethesda online!
hier is ook een stukje van de nieuwe theme-song te horen, geeft me toch wel weer kippevel..
klik hier voor de filmpjes
Zal wel onderdeel van een moodboard zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
waarom staat in de stillframe van video 2 "techoviking" ?
Ik vind hem niet zo interessant, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef Seam het volgende:
Dit is trouwens ook een interessante piano cover van de theme song :
http://www.gameinformer.c(...)of-skyrim-theme.aspx
ach dat komt nog wel, zodra de orkestrale versie er is zul je smullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo interessant, eerlijk gezegd
Ik spuit pas mijn hele toetsenbord en beeldscherm eronder als ik de definitieve versie met intro uit mijn speakers hoor schallen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef Seam het volgende:
[..]
ach dat komt nog wel, zodra de orkestrale versie er is zul je smullen
Hoezo? Zeg jij tegen een engelsman ook skie als je sky bedoelt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Seam het volgende:
Grappig dat hij het uitspreekt als SKAIRIM. Ik spreek het uit als SKIERIM, in mijn hoofd klinkt dat logischer.
Voor mijn gevoel klinkt Skai-Rim het meest logisch. Iedereen verzint z'n eigen uitspraak blijkbaar. De meeste plaatsnamen spreek ik op z'n Nederlands uit.. Seeda Nien, Vievèk, Balmóóra etc. Chorrol was bij mij verbasterd tot 'Korrel' ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Seam het volgende:
Grappig dat hij het uitspreekt als SKAIRIM. Ik spreek het uit als SKIERIM, in mijn hoofd klinkt dat logischer.
chapter en character zijn die eerste die me binnenschieten die niet met een k worden uitgesproken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef vosss het volgende:
Dat van die korrel is niet zo vreemd, volgens mij wordt een ch in het begin van een woord in het engels ook als een k uitgesproken toch?
Ik wist het :") maar ik zie Skyrim eerder als een noors woord en dan vind ik SKIE toepasselijker. ( Ik ben Brits derhalvequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoezo? Zeg jij tegen een engelsman ook skie als je sky bedoelt?
Character is toch gewoon kerrekter en niet sjerrekter?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef karton het volgende:
[..]
chapter en character zijn die eerste die me binnenschieten die niet met een k worden uitgesproken.
Ik sprak het uit als : Se-ida Ne-ien, Vievek, Balmoora, Tsjorrol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:06 schreef karton het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel klinkt Skai-Rim het meest logisch. Iedereen verzint z'n eigen uitspraak blijkbaar. De meeste plaatsnamen spreek ik op z'n Nederlands uit.. Seeda Nien, Vievèk, Balmóóra etc. Chorrol was bij mij verbasterd tot 'Korrel' ...
Schedule of Schedulequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Character is toch gewoon kerrekter en niet sjerrekter?
Dat begint met een s en niet met chquote:
Ik doelde op Skedule of het Britse sjedule. Maar goed we dwalen nu wel afquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat begint met een s en niet met ch
oh jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Character is toch gewoon kerrekter en niet sjerrekter?
Ben jij er wel klaar voor?! IKL NIET!??!?!? NEE?!?!?!?!? JIL::OEstuidg[pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En er is weer een nieuw artikel:
http://www.gameinformer.c(...)s-dragon-shouts.aspx
Wanneer stoppen ze nou eens met teasen
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef ThamfBeast het volgende:
Nog meer teasen
GameInformer heeft nog een artikel, dit keer over de verbeteringen in het
combat systeem.
link
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef ThamfBeast het volgende:
Nog meer teasen
GameInformer heeft nog een artikel, dit keer over de verbeteringen in het
combat systeem.
link
Dat zal denk ik wel dezelfde zijn als GI ook al had. Denk ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef Spaulding het volgende:
Donderdag een preview (van ik dacht 6 pagina's) van Skyrim in de nieuwe PU.
Hier staan enkele highlights uit die PUquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef Spaulding het volgende:
Donderdag een preview (van ik dacht 6 pagina's) van Skyrim in de nieuwe PU.
quote:"Skyrim is approximately as big as Oblivion."
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had.
Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had.
Oh meen je niet, weer fast travel? Tgggg, totally gay vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek.
En ja, fast travel. Zonde dat ze dat weer erin hebben gezet.
Ook de viewdistance maakte Oblivion qua gevoel klein.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had.
Inderdaad. Morrowind is wat dat betreft toch een stuk leuker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.
Noem het beestje gerust bij de naam: consolegamers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.
Maar goed, al die randmongolen (casual gamers) willen graag aan de hand genomen worden.
De startkaart?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Jumparound het volgende:
is nu al bekent hoe de startkaart er uit ziet?
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek.
NOoooo wayyyyyquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.
Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb
Als je dat kan staven met een bron geloof ik je graag. Ik kan er echt niet bij dat morrowind kleiner zou zijn dan oblivion.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.
Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb
Voor mijn gevoel was Morrowind ook veel groter dan Oblivion. Miss ook omdat de landkaart zo groot leek en je er alles nog op moest verkennen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NOoooo wayyyyy
Toch?![]()
Waarom heb ik dan het GEVOEL dat het kleiner is?
nouja.... Misschien weet ik het wel. Bij morrowind was alles namelijk origineel. Bij oblivion leek alles precies op elkaar, behalve die ayleid ruins konden nog wel eens verschillen. Voor de rest waren het allemaal wandelgangetjes met hier en daar een centrale bijeenkomst plek. Bovendien had je bij morrowind nog verschil van terrein (nou ok, bij oblivion had je nog een sneeuwgedeelte erbij).
Morrowind had je ook gewoon op de console!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Noem het beestje gerust bij de naam: consolegamers.
Kwam waarschijnlijk ook omdat je in Morrowind voor mijn gevoel toch een stuk trager loopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef Samael het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was Morrowind ook veel groter dan Oblivion. Miss ook omdat de landkaart zo groot leek en je er alles nog op moest verkennen.
Bij Oblivion reed/liep ik meteen van de start af naar de andere kant van de map. Bij Morrowind had je zo'n dal ofzo waar het hard waaide o.i.d. die ben ik wel 10 keer ingelopen steeds iets verder omdat het zo eng wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kwam waarschijnlijk ook omdat je in Morrowind voor mijn gevoel toch een stuk trager loopt.
De trap bij Vivec's Palacequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:22 schreef ems. het volgende:
Je moet ook niet lopen, je moet springen.
Je moest sowieso de hele tijd springen. Voordat je op een tiende van het spel was had je je acrobatics toch wel op 100, zelfs zonder dat je er speciaal de tijd voor namquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De trap bij Vivec's PalaceDé plek om te trainen!
True, truequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Je moest sowieso de hele tijd springen. Voordat je op een tiende van het spel was had je je acrobatics toch wel op 100, zelfs zonder dat je er speciaal de tijd voor nam
zullen wel mods voor komen, zeker voor de fast travel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ben niet echt enthousiast![]()
Levelscaling en fast travel enzo mehh
Dat geldt voor de pc toch ook gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef karton het volgende:
Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden.
Weer levelscaling? Belachelijk.. Hmm nu wacht ik zeker tot de reviewsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ben niet echt enthousiast![]()
Levelscaling en fast travel enzo mehh
Het probleem is dat ik het wel gewoon gebruik omdat het kan maar eigenlijk haat ik het :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef karton het volgende:
[..]
zullen wel mods voor komen, zeker voor de fast travel.
Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden.
Dat had ik bij Oblivion. In het begin doe je het niet omdat het 'niet hoort', maar uit eindelijk ga je het wel doen omdat je het reizen beu bent en omdat het kanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik het wel gewoon gebruik omdat het kan maar eigenlijk haat ik het :p
En hoe ging dat dan?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef vosss het volgende:
Dat levellen zou meer richting New Vegas gaan en niet meer zoals in Oblivion
Nou ehhh.. sja... hoe moet je dat uitleggen? Volgens mij waren er wel gedeeltes waarin er sterke enemies waren, maar hoe hoger level je werd, hoe IETSJE hoger je vijanden ook werden volgens mij (zeg maar niet gelijkwaardig, maar ein bietsken)quote:
Zoals het hoort bij een RPG, nee dit wachten we toch naar ff afquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou ehhh.. sja... hoe moet je dat uitleggen? Volgens mij waren er wel gedeeltes waarin er sterke enemies waren, maar hoe hoger level je werd, hoe IETSJE hoger je vijanden ook werden volgens mij (zeg maar niet gelijkwaardig, maar ein bietsken)
Bij een RPG horen er inderdaad gewoon gebieden te zijn waar enemies echt veels te sterk zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoals het hoort bij een RPG, nee dit wachten we toch naar ff af
Fixedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten beggars achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopendat sloeg in oblivion nergens op)
Weer een raak punt van je Ricko! Ik weet nog wel in Morrowind toen kwam ik na lang spelen zo'n gastje tegen in van dat Glass Armor dat was echt zo vetquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopendat sloeg in oblivion nergens op)
Umbraquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weer een raak punt van je Ricko! Ik weet nog wel in Morrowind toen kwam ik na lang spelen zo'n gastje tegen in van dat Glass Armor dat was echt zo vet![]()
Bij Oblivion had je idd de eerste de beste struikrover met dik armor aan
Met de levelscaling van Oblivion was dat niet mogelijk nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Enerzijds lijkt mij ook tof als je travel en je bent level 15 en je schoot in level 5 moeite een bandiet neer dat je op level 15 overmacht bandieten hebt van dezelfde level als in level 5. Dan heb je op level 15 iets van 20 irritante level 5 bandieten van je af te slaan. Heerlijk; ze helemaal kapot slaan. Headshotten dus
Maar met levelscaling is zoiets dus niet mogelijk?
Ik kan hem wel even scannen als daar behoefte aan is.quote:
JA!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even scannen als daar behoefte aan is.
quote:
quote:
403, removedquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Aneurysma het volgende:
Dan heb je op een ad geklikt denk ik. Probeer megaupload.
Maar als ik de tweede link ctrl+c en ctrl+v doet hij het gewoon heur.
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/ dus
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef The_Substitute het volgende:
Ga gewoon naar de winkel en betaal die 3,95.
ik nietquote:
Nice!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Aneurysma het volgende:
http://www.multiupload.com/001UUGHE4Y
Het kostte even oefening om de tekst binnen de scan te krijgen, dus daarom iets langer wachten.
Edit; Ook op imageshack:
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/
Wellicht lagere resolutie wel.
Gatverdamme wat ben jij een vies ventje zeg, een beetje Ed hatenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef wise het volgende:
Wat een domme teksten in die balloons bij de plaatjes![]()
Gilf, sportschoenen, niet pvp maar pvv
wie die fuck is Edquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Gatverdamme wat ben jij een vies ventje zeg, een beetje Ed haten![]()
![]()
Wel weten dat je de PU niet serieus moet nemen, maar Ed niet kennen? Jou serieus nemen wordt ook moeilijker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef wise het volgende:
wie die fuck is Ed![]()
Oh en de PU serieus nemen![]()
Daar wel mee eens.quote:Maar genoeg offtopic gelul nu
Had alleen de afzonderlijke artikelen zien staan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef Aneurysma het volgende:
Die hub was er al vanaf 1 januari hoor.
Mwoah Oblivion een hardcore game noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ed is een baas!
http://www.gamekings.tv/videos/preview-elder-scrolls-v-skyrim/
Previewtje door Steven!
Ze suggereren daar wmb nogal dat Oblivion de allereerste complete open wereld game was, maar dat was toch echt Morrowind.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ed is een baas!
http://www.gamekings.tv/videos/preview-elder-scrolls-v-skyrim/
Previewtje door Steven!
En daarvoor bestand dat echt helemaal niet? Ik weet niet maar dat soort uitspraken neem ik sowieso altijd met een korreltje zout. Hoe vaak ik wel niet gezien heb dat een game als 'vader van het genre/idee" werd genoemd maar dat het in feite al in eerdere games geïmplementeerd was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ze suggereren daar wmb nogal dat Oblivion de allereerste complete open wereld game was, maar dat was toch echt Morrowind.
Oblivion is wel ''redelijk'' hardcore want ze zullen dat vergelijken met een fable ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwoah Oblivion een hardcore game noemen(die steven dan hé)
Bovendien geen info wat we nog niet weten.
Sterker nog, volgens mij weet je alles al als je dit topic doorleest. Het enige wat men nog niet heeft gezien zijn ingame beelden.
Ze doen ook of Skyrim vorig jaar een keer is bedacht, terwijl er in TES voor zover ik weet al tijden naar wordt verwezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarvoor bestand dat echt helemaal niet? Ik weet niet maar dat soort uitspraken neem ik sowieso altijd met een korreltje zout. Hoe vaak ik wel niet gezien heb dat een game als 'vader van het genre/idee" werd genoemd maar dat het in feite al in eerdere games geïmplementeerd was.
Meestal bedoelen ze met 'de eerste game' in dat geval de eerste game in het genre/met idee/gameplay zus en zo die goed verkocht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
The Dark Brotherhood komt terug. Dat vond ik nog wel het leukste nieuws.
Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze doen ook of Skyrim vorig jaar een keer is bedacht, terwijl er in TES voor zover ik weet al tijden naar wordt verwezen.
Dat wil ik nog wel zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Xblister het volgende:
Gamekings heeft een uitgebreide preview nu het embargo eraf is.. die game word weer![]()
kan niet wachten
Nouja, dat hebben ze toch wel altijd gedaan dacht ik? Bij cyrodiil meer een 'temperate' klimaat, en bij Morrowind was het uniek dat je die vulkaan had die van die ziektes uitspuwde en daardoor het terrein ook verkloot wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed.
Dit inderdaad. En dan vooral van die unieke wapens.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop echt op een groot scala aan vers chillende bogen en pijlen. Armors wapens en meer.
Dat gaat em niet worden denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Of verschillende soorten landschappen. Sneeuw, groen, berg, aarde etc!
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem?
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?
[..]
Volgens mij is dat een passage van Cyrodiil naar Skyrim. Ohnee dat was dat fort. Meh geen idee dan.quote:
Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd welquote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?
[..]
Ja, moest je heen voor die mevrouw in Bruma.quote:
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaarquote:
Alleen lag Pale Pass in Oblivion volgens mij veel verder landinwaarts, maar misschien zit ik er naastquote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaar
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd wel. Dar vroeg ik mij àf of het dynamisch weer in zit.
Wel dag en nacht, maar geen sneeuw geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.
Maar dat zon, regen, dag en nacht en sneeuw dat heeft toch zowel in oblivion als in morrowind (mwah, sneeuw weet ik niet) gezeten?
Thanks voor de screens! (heb alleen onduidelijke gezien van scans)quote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat de Imperials niet meer in Skyrim zitten, vond die wel vet. Als ik naar de screens kijk ziet het er goed uit, alleen had wel meer verwacht
Het ziet er duidelijk beter uit, op de PC zal het nog beter worden jaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks voor de screens! (heb alleen onduidelijke gezien van scans)
Hmmm dat is best apart, dat de imperials er niet meer in zitten! Toch een class ertussen uit dus!
Qua graphics moet je het wat zien te relativeren, het kan inderdaad beter MAARRRRRR;
1. Skyrim wordt multiplatform gemaakt (en daarbij is de xbox360 de grootste bottleneck)
2. De screens zijn afkomstig van de Xbox360 versie (dus de PC versie zal er scherper uit zien)
Daarna nog mijn eigen mening; ik vind het er mooier uit zien. Het ziet er minder plastisch en 'perfect' uit, het ziet er nu wat ruwer en gedetailleerder uit, wat ik persoonlijk mooier vind dan zoals in oblivion.
Voor een kakelverse Elder Scrolls met next gen graphics zul je toch echt nog een jaar of 3 of vier wachten als er nieuwe consoles uit komen (tenzij ze een PC only gaan maken, en dat gaan ze denk ik echt niet doen)
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Seam het volgende:
Die discussie is al talloze keren gevoerd, maar ik vind het echt lekkerder spelen op de xbox dan op de PC.
Holy shit @ die screens zeg. Dat interface menu ziet er echt strak uit
Jaja, de argumenten zijn bekend. Zullen we het er gewoon bij laten dat ieder zijn voorkeur heeft. Ik ben trouwens nog het meest nieuwsgierig naar de draken aangezien dit totaal nieuw terrein is voor TES. Hopelijk is dat geen lekkermakertje.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. PC heeft ontelbare mods, improved graphics, skins etc. Kijk maar naar Oblivion en Fallout 3. De improved graphics zijn echt veel beter, de skins van bijv. stormtroopers, space marines, Lich king etc, weapons. Dat is PC. En de controls zijn beter vind ik, overzichtelijker.
Ben wel benieuwd hoe die zullen zijn inderdaad. Hopelijk niet zo vervelend als cliff racersquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Jaja, de argumenten zijn bekend. Zullen we het er gewoon bij laten dat ieder zijn voorkeur heeft. Ik ben trouwens nog het meest nieuwsgierig naar de draken aangezien dit totaal nieuw terrein is voor TES. Hopelijk is dat geen lekkermakertje.
Maar aan de andere kant waren die wel nostalgischquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die zullen zijn inderdaad. Hopelijk niet zo vervelend als cliff racers
Niet door hebben dat je aangevallen wordt en rustig doorlopen en er ondertussen een stuk of 5 rondom je hebben als je een storm atronach aan het aanvallen bentquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant waren die wel nostalgischGeen Morrowind zonder cliff racers
Is zo, maar het is een feit dat de PC veel meer biedt dan de consoles, wat lekkerder speelt is vooral een mening.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef vosss het volgende:
Ik hoop qua draken alleen maar dat het niet een slap aftreksel gaat zijn van Divinity II - Dragon Knight Saga.
En die hele PC/console discussie is ook gewoon onzin, de een vind de PC fijner, de ander zijn Xbox en weer een ander zijn Playstation en dan heb je zelfs nog gekken die zweren bij een Wii
Maar laat hoe je games ervaart nou precies de belangrijkste eigenschap van games zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
Is zo, maar het is een feit dat de PC veel meer biedt dan de consoles, wat lekkerder speelt is vooral een mening.
Haha anders maak je jezelf even belachelijk met je PC-gefanboy.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is zo, maar het is een feit dat de PC veel meer biedt dan de consoles, wat lekkerder speelt is vooral een mening.
Did anyone say Cliff Racers?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet door hebben dat je aangevallen wordt en rustig doorlopen en er ondertussen een stuk of 5 rondom je hebben als je een storm atronach aan het aanvallen bent
Die >quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Did anyone say Cliff Racers?![]()
Over Morrowind: ik ben (nog steeds) bezig met spelen, heb nu net Tribunal uitgespeeld, terwijl ik de rest van het spel nog niet echt heb gespeeld deze sessie
Moet wel zeggen dat het best wel een mindfuck was op het einde
Idd bazen spelquote:
Nou ja, die staat er meer bij omdat ik echt maanden geleden opnieuw ben begonnen, en nu pas Tribunal heb uitgespeeldquote:
PC verdient wat liefdequote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha anders maak je jezelf even belachelijk met je PC-gefanboy.
Ik had er wat over gelezen, in de tijd dat het zich afspeelt is The empire gevallen en de Imperials zijn er alleen nog cyrodill, niet meer verspreid over een rijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens, is het uberhaupt officieel bevestigd dat de Imperials er niet in zitten?
Ik kan zo 1 2 3 niets vinden daarover.
Oh, da's ook niet bestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had er wat over gelezen, in de tijd dat het zich afspeelt is The empire gevallen en de Imperials zijn er alleen nog cyrodill, niet meer verspreid over een rijk.
Er zullen heus wel imperials zijn (het ras) maar niet zo veel als in Oblivion. Want the empire is aan het vallen. Dus vast ook geen forten van het imperial legion zoals in Morrowind.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had er wat over gelezen, in de tijd dat het zich afspeelt is The empire gevallen en de Imperials zijn er alleen nog cyrodill, niet meer verspreid over een rijk.
met dit spel sowieso. De optie om mods te gebruiken maken dit soort games 1000x leuker, speelbaarder, mooier en beter dan een consoleversiequote:
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
met dit spel sowieso. De optie om mods te gebruiken maken dit soort games 1000x leuker, speelbaarder, mooier en beter dan een consoleversie
Daar kan je niet onderuit
Ff screenies bekijken
Morrowind geen briljant verhaal vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef speknek het volgende:
The Elder Scrolls games uitspelen!.
Hoofdverhaal zuigt altijd, ik word bij al die games halverwege afgeleid door sidequests, ben daarna nog een week bezig met dicking around, en kap er dan mee.
Ik weet niet eens meer waar Daggerfall over ging, maar mijn boot man, mijn motherfucking boot.
inddquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Morrowind geen briljant verhaal vinden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:24 schreef speknek het volgende:
Okay ik heb Morrowind sowieso nooit serieus gespeeld. Daar was het 100% dicking around.
Vast zoiets. Ik meen het althans gelezen te hebben. En in Oblivion, en zelfs al een beetje in Morrowind, kreeg je al signalen dat de macht van het rijk afnam.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waarom valt het rijk? Omdat Martin een draak werd en er verder geen opvolger voor de troon was?
Yup, ik ben meestal ook meer aan het rond kutten dan met de main quest bezig, en dan heb ik op een gegeven moment genoeg van het spel en heb ik het nog niet uitgespeeld. Maar goed, wel weken lol gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef speknek het volgende:
The Elder Scrolls games uitspelen!.
Hoofdverhaal zuigt altijd, ik word bij al die games halverwege afgeleid door sidequests, ben daarna nog een week bezig met dicking around, en kap er dan mee.
Ik weet niet eens meer waar Daggerfall over ging, maar mijn boot man, mijn motherfucking boot.
^ dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef vosss het volgende:
Dat is van Oblivion man. Iedereen die dat nog niet uitgespeeld heeft moet zich schamen
Zo gaat dat bij mij ook inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, ik ben meestal ook meer aan het rond kutten dan met de main quest bezig, en dan heb ik op een gegeven moment genoeg van het spel en heb ik het nog niet uitgespeeld. Maar goed, wel weken lol gehad
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb net maar even oblivion uitgespeeld, nu ben ik ook weer op de hoogte van alles
Mjah, ik vind het ook altijd 'jammer' als ik een spel uitgespeeld heb. Na de main quest nog duffe side quests gaan doen boeit me ook nooit, dus speel ik meestal eerst hopen side quests en krijg ik op een bepaald moment een 'burn-out' en speel het nooit uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij ook inderdaadMaar even de schouders eronder en het lukt wel!
Wat voor char heb je?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Net weer Oblivion geïnstalleerd, wat voelt dat weer goed man
Assassinquote:
Waarom niet? 't Is een tof spelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, mijn waerde Drizzt!
Voor mij persoonlijk is de open wereld een te groot gemisquote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom niet? 't Is een tof spel
Tja, als je dat eenmaal gewend bent... er zijn mensen die grote open wereld-games al saai vinden omdat er geen multiplayer isquote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de open wereld een te groot gemis
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, als je dat eenmaal gewend bent... er zijn mensen die grote open wereld-games al saai vinden omdat er geen multiplayer is
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NWN2 vond ik ook vrij gay vergeleken bij NWN1, die was echt zo geil als een soppend 16-jarig kutje van een heet blondje met dubbel D
Rufio is een viespeuk. Heeft iemand nog creatieve manieren om hem af te maken? Ik ben nu constant pijlen vanuit verschillende hoeken op hem aan het schieten om te zien hoe hij door zijn kamer vliegtquote:
Die vervolgens geen reet paraat maakt in bed.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
die was echt zo geil als een soppend 16-jarig kutje van een heet blondje met dubbel D
Maar je kunt wel alles bij d'r flikken en zeggen dat het zo hoortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die vervolgens geen reet paraat maakt in bed.
Nee, vriendelijk bedankt
Eet die gast uberhaupt?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rufio is een viespeuk. Heeft iemand nog creatieve manieren om hem af te maken? Ik ben nu constant pijlen vanuit verschillende hoeken op hem aan het schieten om te zien hoe hij door zijn kamer vliegt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je kunt wel alles bij d'r flikken en zeggen dat het zo hoort![]()
Ricko is het vast met me eens, jatoch G?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben het wel met je eens, want dat vervolg meisje had last van vreemde ziektes en insecten en mistte een been en een hand
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
Vanmiddag om 16:00 uur nederlandse tijd eerste ingame beelden![]()
waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
Vanmiddag om 16:00 uur nederlandse tijd eerste ingame beelden![]()
The Witcher 2 danquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, mijn waerde Drizzt!
Dat is een 16 jarig jong meisje met gigantische tetten die er maar op blijft aandringen om gebruikt te worden en in een speelspleet gestopt te wordenquote:
Dat las ik gisteren ook op 4chan ja, maar waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
Vanmiddag om 16:00 uur nederlandse tijd eerste ingame beelden![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef vosss het volgende:
http://www.bethsoft.com/elder_council_wallpaper/
Op www.elderscrolls.com dus
Over zo'n 12 weken pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is een 16 jarig jong meisje met gigantische tetten die er maar op blijft aandringen om gebruikt te worden en in een speelspleet gestopt te worden![]()
Maar wanneer komt ie uit dan?
[..]
Dat las ik gisteren ook op 4chan ja, maar waar?
Mwa, ik wil wel wat ingame footage zien hoor, zolang het filmpjes zijn en geen screeniesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef speknek het volgende:
Stompzinnige teasers voor wat beelden.
Schelden tegen een modquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Pfffffffght inderdaad jong speknek vuilak!
nee, zijn naam is niet doorgestreept, dus geen banquote:
Wie danst er mee?quote:Today on The Elder Council, we provided a link to an all-new Dragonborn wallpaper. In addition to the wallpaper, we included a link to a mysterious countdown timer — mysterious only to those that immediately started doing a dragon dance around their house. Those of you that were able to keep your wits noticed the countdown is leading up to the “first, in-game look at The Elder Scrolls V: Skyrim!!”
So in less than 19 hours (10 AM EST), the world will see Skyrim in action. How will you prepare for tomorrow’s trailer? We suggest the following: 1) Join The Elder Council, 2) Gaze upon your new wallpaper, and 3) join the folks doing the dragon dance… and maybe let them know what the countdown is all about.
doekjes bijdehandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, nog 38 minuten wachten totdat ik kan ejaculeren
niet zo f5-enquote:
301 is de laatste, we zitten nu, met de mijne erbij op 294quote:
quote:
Daar trappen we niet inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |