Mwoah vind ik wel. Volgens mij heeft die gast dan wel flink vals lopen spelen want die eindbaas die haal je niet met level 1 denk ik. Bovendien kreeg je bij morrowind nog ietwat erkenningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb een speedrun van Morrowind waarbij die gast het spel met level 1 haalde, dus of het zoveel zegt..
Oja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
Gewoon alles van Bioware en Bethesda nog een keer spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwoah vind ik wel. Volgens mij heeft die gast dan wel flink vals lopen spelen want die eindbaas die haal je niet met level 1 denk ik. Bovendien kreeg je bij morrowind nog ietwat erkenning
Qua games heb ik vrij weinig te doen omdat al die hoerenspellen in de herfst uitkomen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
In de lente al?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de lente al?*harde piem krijgt*
Dan al??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
*piem weer slap wordt*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4
Wat een faal van mij in dit topic zeg
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef karton het volgende:
op de afbeelding klikken voor een grotere weergave
[ afbeelding ]
Door bij [IMG] er bvb dit --> [IMG=400*300] erbij te zetten. En dan uiteraard de resolutie die jij wilt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe kan ik dat plaatje in de OP trouwens verkleinen?
Homoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4
Wat een faal van mij in dit topic zeg
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, dus ME2, TES V en GW2 komen allemaal in Q4? Moet ik dat hele kwartaal maar vrij vragen dan op het werk?
ME2 komt dan voor de PS3 uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aan
Die nieuwe themesong klinkt heerlijk. Ben er content mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef ThamfBeast het volgende:
Gameinformer heeft filmpjes met de sound-designer van Bethesda online!
hier is ook een stukje van de nieuwe theme-song te horen, geeft me toch wel weer kippevel..
klik hier voor de filmpjes
waarom staat in de stillframe van video 2 "techoviking" ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef ThamfBeast het volgende:
Gameinformer heeft filmpjes met de sound-designer van Bethesda online!
hier is ook een stukje van de nieuwe theme-song te horen, geeft me toch wel weer kippevel..
klik hier voor de filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |