En heb het nog steeds niet uitgespeeld omdat mijn PC constant crashte op cruciale momentenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Vegas is inderdaad beter wat dat betreft.
Je kon met level 1 al het spel halenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef Kolomos het volgende:
[..]
In New Vegas als je naar gebieden gaat waar je nog lang niet hoort te zijn ga je wel dood hoor. Dat is niet bij Oblivion, daar kun je zowat alles verkennen op elke level vanwege zijn scaling.
Tenminste dat denk ik zo, als het ik het verkeerd heb verbeter me dan maar
Met oblivion ja, dat is idd wel verpauperd. Of als je van die nietszeggende abilities zoals Alchemy in je main attributes hebt dan mocht je ook flink aanpoten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je kon met level 1 al het spel halen
Heb een speedrun van Morrowind waarbij die gast het spel met level 1 haalde, dus of het zoveel zegt..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef RickoKun het volgende:
Bohhhhhh gek, dit wordt wel mals!
Qua die dynamische quests heeft jumparound wel een mals punt, het moet wel zo zijn dat je je als speler ook echt een halfgod voelt. Ik wil een fucking troon hebben oid iets anders als erkenning voor mijn bazendaden!
[..]
Met oblivion ja, dat is idd wel verpauperd. Of als je van die nietszeggende abilities zoals Alchemy in je main attributes hebt dan mocht je ook flink aanpoten.
Mwoah vind ik wel. Volgens mij heeft die gast dan wel flink vals lopen spelen want die eindbaas die haal je niet met level 1 denk ik. Bovendien kreeg je bij morrowind nog ietwat erkenningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb een speedrun van Morrowind waarbij die gast het spel met level 1 haalde, dus of het zoveel zegt..
Oja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
Gewoon alles van Bioware en Bethesda nog een keer spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwoah vind ik wel. Volgens mij heeft die gast dan wel flink vals lopen spelen want die eindbaas die haal je niet met level 1 denk ik. Bovendien kreeg je bij morrowind nog ietwat erkenning
Qua games heb ik vrij weinig te doen omdat al die hoerenspellen in de herfst uitkomen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Mass Effect 3 komt nog in de lente hoor. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal Skyrim wel ongeveer verschijnen.
In de lente al?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de lente al?*harde piem krijgt*
Dan al??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
*piem weer slap wordt*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4
Wat een faal van mij in dit topic zeg
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef karton het volgende:
op de afbeelding klikken voor een grotere weergave
[ afbeelding ]
Door bij [IMG] er bvb dit --> [IMG=400*300] erbij te zetten. En dan uiteraard de resolutie die jij wilt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe kan ik dat plaatje in de OP trouwens verkleinen?
Homoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben weer in de war, hij komt inderdaad ook pas in Q4
Wat een faal van mij in dit topic zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |