3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, dus ME2, TES V en GW2 komen allemaal in Q4? Moet ik dat hele kwartaal maar vrij vragen dan op het werk?
ME2 komt dan voor de PS3 uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
3, je bedoeld ME3. Althans dat neem ik voor het gemak even aan
Die nieuwe themesong klinkt heerlijk. Ben er content mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef ThamfBeast het volgende:
Gameinformer heeft filmpjes met de sound-designer van Bethesda online!
hier is ook een stukje van de nieuwe theme-song te horen, geeft me toch wel weer kippevel..
klik hier voor de filmpjes
waarom staat in de stillframe van video 2 "techoviking" ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef ThamfBeast het volgende:
Gameinformer heeft filmpjes met de sound-designer van Bethesda online!
hier is ook een stukje van de nieuwe theme-song te horen, geeft me toch wel weer kippevel..
klik hier voor de filmpjes
Zal wel onderdeel van een moodboard zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
waarom staat in de stillframe van video 2 "techoviking" ?
Ik vind hem niet zo interessant, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef Seam het volgende:
Dit is trouwens ook een interessante piano cover van de theme song :
http://www.gameinformer.c(...)of-skyrim-theme.aspx
ach dat komt nog wel, zodra de orkestrale versie er is zul je smullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo interessant, eerlijk gezegd
Ik spuit pas mijn hele toetsenbord en beeldscherm eronder als ik de definitieve versie met intro uit mijn speakers hoor schallen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef Seam het volgende:
[..]
ach dat komt nog wel, zodra de orkestrale versie er is zul je smullen
Hoezo? Zeg jij tegen een engelsman ook skie als je sky bedoelt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Seam het volgende:
Grappig dat hij het uitspreekt als SKAIRIM. Ik spreek het uit als SKIERIM, in mijn hoofd klinkt dat logischer.
Voor mijn gevoel klinkt Skai-Rim het meest logisch. Iedereen verzint z'n eigen uitspraak blijkbaar. De meeste plaatsnamen spreek ik op z'n Nederlands uit.. Seeda Nien, Vievèk, Balmóóra etc. Chorrol was bij mij verbasterd tot 'Korrel' ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Seam het volgende:
Grappig dat hij het uitspreekt als SKAIRIM. Ik spreek het uit als SKIERIM, in mijn hoofd klinkt dat logischer.
chapter en character zijn die eerste die me binnenschieten die niet met een k worden uitgesproken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef vosss het volgende:
Dat van die korrel is niet zo vreemd, volgens mij wordt een ch in het begin van een woord in het engels ook als een k uitgesproken toch?
Ik wist het :") maar ik zie Skyrim eerder als een noors woord en dan vind ik SKIE toepasselijker. ( Ik ben Brits derhalvequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoezo? Zeg jij tegen een engelsman ook skie als je sky bedoelt?
Character is toch gewoon kerrekter en niet sjerrekter?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef karton het volgende:
[..]
chapter en character zijn die eerste die me binnenschieten die niet met een k worden uitgesproken.
Ik sprak het uit als : Se-ida Ne-ien, Vievek, Balmoora, Tsjorrol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:06 schreef karton het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel klinkt Skai-Rim het meest logisch. Iedereen verzint z'n eigen uitspraak blijkbaar. De meeste plaatsnamen spreek ik op z'n Nederlands uit.. Seeda Nien, Vievèk, Balmóóra etc. Chorrol was bij mij verbasterd tot 'Korrel' ...
Schedule of Schedulequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Character is toch gewoon kerrekter en niet sjerrekter?
Dat begint met een s en niet met chquote:
Ik doelde op Skedule of het Britse sjedule. Maar goed we dwalen nu wel afquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat begint met een s en niet met ch
oh jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Character is toch gewoon kerrekter en niet sjerrekter?
Ben jij er wel klaar voor?! IKL NIET!??!?!? NEE?!?!?!?!? JIL::OEstuidg[pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En er is weer een nieuw artikel:
http://www.gameinformer.c(...)s-dragon-shouts.aspx
Wanneer stoppen ze nou eens met teasen
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef ThamfBeast het volgende:
Nog meer teasen
GameInformer heeft nog een artikel, dit keer over de verbeteringen in het
combat systeem.
link
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef ThamfBeast het volgende:
Nog meer teasen
GameInformer heeft nog een artikel, dit keer over de verbeteringen in het
combat systeem.
link
Dat zal denk ik wel dezelfde zijn als GI ook al had. Denk ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef Spaulding het volgende:
Donderdag een preview (van ik dacht 6 pagina's) van Skyrim in de nieuwe PU.
Hier staan enkele highlights uit die PUquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef Spaulding het volgende:
Donderdag een preview (van ik dacht 6 pagina's) van Skyrim in de nieuwe PU.
quote:"Skyrim is approximately as big as Oblivion."
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had.
Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had.
Oh meen je niet, weer fast travel? Tgggg, totally gay vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek.
En ja, fast travel. Zonde dat ze dat weer erin hebben gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |