quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef The_Substitute het volgende:
Ga gewoon naar de winkel en betaal die 3,95.
ik nietquote:
Nice!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Aneurysma het volgende:
http://www.multiupload.com/001UUGHE4Y
Het kostte even oefening om de tekst binnen de scan te krijgen, dus daarom iets langer wachten.
Edit; Ook op imageshack:
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/
Wellicht lagere resolutie wel.
Gatverdamme wat ben jij een vies ventje zeg, een beetje Ed hatenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef wise het volgende:
Wat een domme teksten in die balloons bij de plaatjes![]()
Gilf, sportschoenen, niet pvp maar pvv
wie die fuck is Edquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Gatverdamme wat ben jij een vies ventje zeg, een beetje Ed haten![]()
![]()
Wel weten dat je de PU niet serieus moet nemen, maar Ed niet kennen? Jou serieus nemen wordt ook moeilijker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef wise het volgende:
wie die fuck is Ed![]()
Oh en de PU serieus nemen![]()
Daar wel mee eens.quote:Maar genoeg offtopic gelul nu
Had alleen de afzonderlijke artikelen zien staan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef Aneurysma het volgende:
Die hub was er al vanaf 1 januari hoor.
Mwoah Oblivion een hardcore game noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ed is een baas!
http://www.gamekings.tv/videos/preview-elder-scrolls-v-skyrim/
Previewtje door Steven!
Ze suggereren daar wmb nogal dat Oblivion de allereerste complete open wereld game was, maar dat was toch echt Morrowind.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ed is een baas!
http://www.gamekings.tv/videos/preview-elder-scrolls-v-skyrim/
Previewtje door Steven!
En daarvoor bestand dat echt helemaal niet? Ik weet niet maar dat soort uitspraken neem ik sowieso altijd met een korreltje zout. Hoe vaak ik wel niet gezien heb dat een game als 'vader van het genre/idee" werd genoemd maar dat het in feite al in eerdere games geïmplementeerd was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ze suggereren daar wmb nogal dat Oblivion de allereerste complete open wereld game was, maar dat was toch echt Morrowind.
Oblivion is wel ''redelijk'' hardcore want ze zullen dat vergelijken met een fable ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwoah Oblivion een hardcore game noemen(die steven dan hé)
Bovendien geen info wat we nog niet weten.
Sterker nog, volgens mij weet je alles al als je dit topic doorleest. Het enige wat men nog niet heeft gezien zijn ingame beelden.
Ze doen ook of Skyrim vorig jaar een keer is bedacht, terwijl er in TES voor zover ik weet al tijden naar wordt verwezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarvoor bestand dat echt helemaal niet? Ik weet niet maar dat soort uitspraken neem ik sowieso altijd met een korreltje zout. Hoe vaak ik wel niet gezien heb dat een game als 'vader van het genre/idee" werd genoemd maar dat het in feite al in eerdere games geïmplementeerd was.
Meestal bedoelen ze met 'de eerste game' in dat geval de eerste game in het genre/met idee/gameplay zus en zo die goed verkocht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
The Dark Brotherhood komt terug. Dat vond ik nog wel het leukste nieuws.
Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze doen ook of Skyrim vorig jaar een keer is bedacht, terwijl er in TES voor zover ik weet al tijden naar wordt verwezen.
Dat wil ik nog wel zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Xblister het volgende:
Gamekings heeft een uitgebreide preview nu het embargo eraf is.. die game word weer![]()
kan niet wachten
Nouja, dat hebben ze toch wel altijd gedaan dacht ik? Bij cyrodiil meer een 'temperate' klimaat, en bij Morrowind was het uniek dat je die vulkaan had die van die ziektes uitspuwde en daardoor het terrein ook verkloot wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed.
Dit inderdaad. En dan vooral van die unieke wapens.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop echt op een groot scala aan vers chillende bogen en pijlen. Armors wapens en meer.
Dat gaat em niet worden denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Of verschillende soorten landschappen. Sneeuw, groen, berg, aarde etc!
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem?
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?
[..]
Volgens mij is dat een passage van Cyrodiil naar Skyrim. Ohnee dat was dat fort. Meh geen idee dan.quote:
Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd welquote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?
[..]
Ja, moest je heen voor die mevrouw in Bruma.quote:
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaarquote:
Alleen lag Pale Pass in Oblivion volgens mij veel verder landinwaarts, maar misschien zit ik er naastquote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaar
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd wel. Dar vroeg ik mij àf of het dynamisch weer in zit.
Wel dag en nacht, maar geen sneeuw geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.
Maar dat zon, regen, dag en nacht en sneeuw dat heeft toch zowel in oblivion als in morrowind (mwah, sneeuw weet ik niet) gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |